Je gaat ze voor 100.000 euro per speaker natuurlijk ook geen carte blanche geven. Maar in goede samenspraak kunnen ze echt wel maken wat jij precies wilt hoor. Anders zijn ze hun geld niet waard. Gewoon tussendoor uit blijven proberen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het mierenneuken, je mist het punt gewoon.
Die designer en technicus kunnen ongetwijfeld iets heel moois neerzetten, maar dat wil niet zeggen dat IK het mooi vind klinken.
Ik heb 't vandaag niet over een veulen gehad.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
duidelijk genoeg dat ik het vuelen bedoelde waar jij het eerder vandaag over had
Wel, over mijn rozequote:Op donderdag 21 juli 2011 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 't vandaag niet over een veulen gehad.
niet?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 't vandaag niet over een veulen gehad.
En waarom zou ik dat doen als er genoeg speakerbouwers zijn die bewezen kwaliteit leveren?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:53 schreef Barbusse het volgende:
Je gaat ze voor 100.000 euro per speaker natuurlijk ook geen carte blanche geven. Maar in goede samenspraak kunnen ze echt wel maken wat jij precies wilt hoor. Anders zijn ze hun geld niet waard. Gewoon tussendoor uit blijven proberen.
Dat enge meisjes-in-playboy verhaal sla ik maar even over.![]()
Dat was Godt, gisteren. Toen ik vertelde dat het veulen van m'n vriendin verongelukt was.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Over wie zei je dan met haar opmerking 'meh' dat is doet een schaap, geen paard
Dat bedoelt Barbie toch ookquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:55 schreef Techno het volgende:
[..]
En waarom zou ik dat doen als er genoeg speakerbouwers zijn die bewezen kwaliteit leveren?
Ik zou het niet weten want ik heb dat programma nog nooit gezien.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:56 schreef ook_gek het volgende:
Die stem van baar is
Bedenk je eens in wat voor geluid dat gaat maken als ze uit elkaar getrokken gaat worden
Dat was ik niet, dat was een negerquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Over wie zei je dan met haar opmerking 'meh' dat is doet een schaap, geen paard
Ow godt.. ook goedquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
Dat was Godt, gisteren. Toen ik vertelde dat het veulen van m'n vriendin verongelukt was.
En meh was wat ik zei, niet dat dier.
Hmm, die laat je niet even "op maat" bouwen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
Dat bedoelt Barbie toch ook. Speakers op maat laten bouwen.
Ik nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow godt.. ook goed
Maar dan nog vind ik dat ik gelijk heb
ja dat klopt, dat bedoelde ik dan ook niet anders dan dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |