Nou, ook niet zozeer. Soms een beetje een vreemde kijk op bepaalde zaken, dat is alles.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Irritante, geef het beestje een naam
Maar dat heb jij ook Dastannetje.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, ook niet zozeer. Soms een beetje een vreemde kijk op bepaalde zaken, dat is alles.
Ligt aan mijn Brabo roots denk ik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, ook niet zozeer. Soms een beetje een vreemde kijk op bepaalde zaken, dat is alles.
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ligt aan mijn Brabo roots denk ik.
Zal ik dat ene topic bijhalen dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vind van niet, maar dat is vanzelfsprekend.
Ja hoor, een hele normale kijk, ik doe altijd alsof ik een aparte kijk op dingen heb.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Alsof jij altijd een normale kijk op dingen hebt.
Jij bent een en al apart.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja hoor, een hele normale kijk, ik doe altijd alsof ik een aparte kijk op dingen heb.
Zal wel weer te maken hebben met zuidelijke invloeden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja hoor, een hele normale kijk, ik doe altijd alsof ik een aparte kijk op dingen heb.
Oké, bedankt.quote:
Waarom sorry? Ik schaam mij niet voor mijn mening hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:05 schreef Etsu het volgende:
Mensen, check dit dan.
Handen wassen
Sorry Dastannetje
Nouja, dat iedereen dan nu weet hoe vies jij bent op dat gebied.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waarom sorry? Ik schaam mij niet voor mijn mening hoor.
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:06 schreef strontboer het volgende:
Dastan heeft wel gelijk hoorVolgens mij is het nog bewezen ook dat er op de kraan mega veel bacteriën zitten.
Hoezo? Ik ben geen spast die over zijn handen heen zeikt hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, dat iedereen dan nu weet hoe vies jij bent op dat gebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |