Je mag inderdaad aannemen dat daar geen kinderen lopen, maar dat is logisch. Dat betekent echter niet dat je dan met 180 geen andere mensen meer in gevaar brengt. Dat begrijp je natuurlijk zelf ook wel. Je rijdt gewoon te hard, je overtreedt de wet, en het is HEEL ERG GOED UITMUNTEND ZELFS dat daar hard tegen opgetreden wordt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:25 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Moraalridder. Ik mag toch aannemen dat er op bijv. de A5 (alias racebaan...) geen kinders lopen. Zo wel, dan falen de ouders ernstig in hun plichten. Maar vertel mij nou eens, als je een lege snelweg hebt (en ja, die heb je vaak zat), wat is er dan gevaarlijk voor anderen aan om met 180 door te hobbelen? Je zit zelf toch wel in de prak met een klapband, of je nou 120 of 180 rijdt.
Inderdaad. Opdat die terreur (met name in bebouwde kom met kinders en onschuldige mensen) snel ophoudt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:58 schreef ouderejongere het volgende:
Als ik de baas was in Nederland zou ik het hele land vol zetten met flitspalen.
Een weg met 5 rijstroken waar 100 gereden mag worden heeft een hogere capaciteit dan een weg met 4 rijstroken waar 120 gereden mag worden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:07 schreef Skinneh het volgende:
Toch de A2 met vijf rijbanen en dan maar 100 mogen is wel erg jammer.
Baas die van mij was 241 voor 35 te hardquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:55 schreef o.la het volgende:
Terechte klacht.
Vorige maand nog een boete van 430 euro, voor 48 km/h te hard
Had ik maar geluisterd naar de moraalridders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |