Je moet blijkbaar veel bloed zien voordat het erg gevonden mag worden.quote:
5000 euroquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:15 schreef Szura het volgende:
Hoeveel geld ligt er voor het oprapen op de Agnel? Het dak van de Tour.
Nee hoor, maar die jongen moet zichzelf is afvragen waarom hij de kopman van Rabo is...quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je moet blijkbaar veel bloed zien voordat het erg gevonden mag worden.
Met appelmoesquote:
Zo Nederlandsch hé; de media prijst iemand de hemel in. Iedereen die nooit wielrennen volgt heeft zijn mening en als ie dan niet presteert hem compleet affakkelen.quote:
36 gemiddeld nog maar...en dat met die idioot snelle aanvangsfase...quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:16 schreef Ambrosius het volgende:
De helft van de kopgroep kan zeker wel een stukje harder lijkt me.
Valt ook wel meequote:Op donderdag 21 juli 2011 14:17 schreef Bolter het volgende:
[..]
Zo Nederlandsch hé; de media prijst iemand de hemel in. Iedereen die nooit wielrennen volgt heeft zijn mening en als ie dan niet presteert hem compleet affakkelen.
Omdat hij zich al bewezen heeft.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:16 schreef xCore het volgende:
[..]
Nee hoor, maar die jongen moet zichzelf is afvragen waarom hij de kopman van Rabo is...
Inderdaad, de tering. Hoogerland lag al bijna in de greppel zo langzaam ging het.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:17 schreef pullup het volgende:
Je ziet ze zo ongeveer stilstaan en Herbert vraagt of dit het steile gedeelte is
Ik heb anders meer dan een week lang "Waar is Gesink?!!?!" aan moeten horen.quote:
Dat "eeeeehhh" na elke zin moet hij wel afleren jaquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:16 schreef Caland het volgende:
Dus Gesink heeft nauwelijks lichamelijke klachten meer? Ik dommel altijd in slaap als ik hem hoor praten...
Laten we hopen. Go Cadelquote:
Alsof Dijkstra en Ducrot symbool staan voor "de media"quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:18 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ik heb anders meer dan een week lang "Waar is Gesink?!!?!" aan moeten horen.
Eensquote:
Ach kom op, er was natuurlijk wel veel meer belangstelling voor Rabo en hun kopman.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Alsof Dijkstra en Ducrot symbool staan voor "de media"
Waarna ie net zo goed weer werd afgeschoten...quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:19 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ach kom op, er was natuurlijk wel veel meer belangstelling voor Rabo en hun kopman.
Bij de eerste de beste goeie prestatie van Gesink staan ze weer om het hardst te juichenquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:17 schreef Bolter het volgende:
[..]
Iedereen die nooit wielrennen volgt heeft zijn mening en als ie dan niet presteert hem compleet affakkelen.
Nja, ik geen vrij vragen voor de Tour. Zo ver heb ik overigens ook niet vooruit gekeken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er moet niks, dat heb je gewoon verkeerd geregeld.
Dan post gepeupel allang niet meer in SPT en TDF is dan al gesloten. Zijn allemaal weer vertrokken naar VBL. Klagen over kakkerlakken en zo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Bij de eerste de beste goeie prestatie van Gesink staan ze om het hardst te juichen
Dan moet je dus niet zeuren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:21 schreef Keauning het volgende:
[..]
Nja, ik geen vrij vragen voor de Tour. Zo ver heb ik overigens ook niet vooruit gekeken.
kan toch wel joh, is maar 1x per jaarquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:21 schreef Keauning het volgende:
[..]
Nja, ik geen vrij vragen voor de Tour. Zo ver heb ik overigens ook niet vooruit gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |