Dude, nieuw deelquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:59 schreef Iridal het volgende:
Stand #2314
2 ScottTracy
1 tomtomaat
4 Baszh
10 outtayourleague
1 banaatjeEE
8 Wasknijper21
1 PhysicsRules
4 Iridal
2 FireFox1
1 Asap
1 InTrePidIvity
1 Ireyon
1 ß
3 Mark
1 Bart
1 Yankee
Stand vorige deel, Baszh mag de aftrap geven
quote:
Het is inderdaad een lemming, geen boslemming volgens mij maar een 'echte lemming' maargoed!quote:
Ik kom ze alleen in WGR tegenquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:04 schreef Baszh het volgende:
[..]Kleiner
Ik ben ze in Noorwegen in het wild tegengekomen
Maar we doen wel nieuwe stand bij nieuw deel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:03 schreef Iridal het volgende:
[..]
Joh....
Was om aan te geven wie de aftrap mocht nemen
Stand staat ook gewoon in vorige deelquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar we doen wel nieuwe stand bij nieuw deel.
Oh oke. Nou vooruit dan maar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:10 schreef Baszh het volgende:
[..]
Stand staat ook gewoon in vorige deel
Stand deel 2315:quote:
Iridal +1quote:
quote:
Kom op je kent ze wel.quote:
Die andere twee ook.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:03 schreef tong80 het volgende:
Dikke en de Dunne goed Tence hill ook goed
Hepie en Hepie is goed.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:04 schreef DragonFodder het volgende:
Hepie en Hepie?
ashley and crawford?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hepie en Hepie is goed.
A & C is jaren 50
Goed is goed, tong!quote:
Helemaalquote:
2x Santos, 3x Braziliequote:
Juist. 3 x met het nationale elftal en 2 keer met Santos. Eat that Maradona.quote:
dat heb ik gemistquote:
á vousquote:
Hoe speel je luizenbossen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:23 schreef belsen het volgende:
• Patience
• Bridge
• Klaverjassen
• Luizenbossen
• Poker
• Kwartetten
• Hartenjagen
• Freecell
• Black Jack
• Pesten
Luizenbossen, gewoon kaarten opgooien en de hoogste krijgt het slag.quote:
quote:
Als papa van 2 moet ik dit natuurlijk wetenquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:09 schreef DragonFodder het volgende:
Enige motorheadnummer dat ik ken
Wat is een macrosoom op een neonatologie afdeling?
Ik denk dat dit goed is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als papa van 2 moet ik dit natuurlijk weten
Volgens mij gaat het over kinderen die niet makkelijk uit de baarmoeder komen omdat ze te groot zijn...
Daar gaat het toch niet over? Ik heb het punt toegekend omdat het juist was, ik stuurde een DM, geen reactie. Dus na goedkeuring en na 15 minuten nog steeds geen reactie wil zeggen puntenaftrek. Of vergis ik me nu?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:49 schreef Baszh het volgende:
Geen punt aftrek, er was al 15 min geen reactie geweest op FF's antwoord
Nee, als er geen reactie op zijn antwoord komt, kun je niet verwachten dat hij eeuwig online blijftquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:00 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet over? Ik heb het punt toegekend omdat het juist was, ik stuurde een DM, geen reactie. Dus na goedkeuring en na 15 minuten nog steeds geen reactie wil zeggen puntenaftrek. Of vergis ik me nu?
Was vandaag nog in het nieuwsquote:
Joh, punt kan me geen donder schelen. Carry on!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:00 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet over? Ik heb het punt toegekend omdat het juist was, ik stuurde een DM, geen reactie. Dus na goedkeuring en na 15 minuten nog steeds geen reactie wil zeggen puntenaftrek. Of vergis ik me nu?
In Amsterdam (quote:
Goed.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:20 schreef outtayourleague het volgende:
The Sun Also Rises (1926)
A Farewell to Arms (1929)
For Whom the Bell Tolls (1940)
Welke schrijver?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
Geen probleem Draakje van mequote:Op donderdag 21 juli 2011 22:44 schreef DragonFodder het volgende:
Excuses van het daarstraks niet reageren, werd onverwacht weggeroepen. FF had wel een beetje gelijk: macrosomie gaat over een te hoog geboortegewicht. Punt wmb terecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Antwoord in spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:
Eergisteren nog over gelezen, brenda of zoiets.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:05 schreef outtayourleague het volgende:
(Oldenburg, 7 oktober 1934 – Stuttgart, 9 mei 1976) was een journaliste en een van de bekendste leden van de Rote Armee Fraktion.
Wie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:23 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Goed.
Stand deel 2315:
2 Iridal
1 Baszh
3 Mark
3 Yankee
2 tong80
1 banaantjeEE
2 theSummoner
1 Aalbers
2 lubje25
1 tomtomaat
1 belsen
1 DragonFodder
1 FireFox1
1 Ireyon
1 outtayourleague
1 InTrePidIvity
Andere antwoord laat ik nog wel even in een spoiler voor als iemand anders hem nog weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antwoord staat hierbovenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:55 schreef ß het volgende:
[..]
Eergisteren nog over gelezen, brenda of zoiets.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nu echt hoor.Tijd om te gaan IntreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar da's dus niet de bedoelingquote:
Maak maar een nieuwe vraag.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:00 schreef ß het volgende:
Dan geef ik maar een weggeefhint zodat we door kunnen:
Achternaam (zo goed als) gelijk als van een wielrenner met de voornaam Robbie.
Joepie, weer omgebogen naar wielrenvraagquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:00 schreef ß het volgende:
Dan geef ik maar een weggeefhint zodat we door kunnen:
Achternaam (zo goed als) gelijk als van een wielrenner met de voornaam Robbie.
quote:
Dudequote:
Gezien de naam lijkt het me wel ja.quote:
Jawelquote:
voilaquote:
Lijkt me toch basisschool geschiedenis...quote:
Jij wist anders z'n voornaam niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lijkt me toch basisschool geschiedenis...
Correct, kan je jezelf punt geven, ben mobielquote:
wist je het? Of is t een gokquote:
Beetje van beidequote:
quote:
ik ookquote:
nee, de moderne slavische talen zijn ontstaan (in ieder geval kwa alfabet) uit het Grieks. De orthodoxe kerk heeft zelf echter ook nog een naam voor zijn eigen Slavische bronnentaal.quote:
netjesquote:
lees mijn tagline maar eens: daar staat geschiedenis en Russisch. Ik heb een tijdje Russisch gestudeerd, en kan het ook lezen, daarmee een interesse voor Middeleeuwse (o.a.) geschiedenis, dus het zou gek zijn als ik het niet wistquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:31 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Meer uit interesse, waar weet je dat van?
Respect hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:34 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
lees mijn tagline maar eens: daar staat geschiedenis en Russisch. Ik heb een tijdje Russisch gestudeerd, en kan het ook lezen, daarmee een interesse voor Middeleeuwse (o.a.) geschiedenis, dus het zou gek zijn als ik het niet wist
(even zeuren: volgens mij was Grieks in de eerste fase van het Oostromeinse rijk de lingua franca, gezien we de eerste Slavische bronnen pas in de 10e eeuw vinden. maar ik kan me vergissen /zeurpietmodus off)
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:34 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
lees mijn tagline maar eens: daar staat geschiedenis en Russisch. Ik heb een tijdje Russisch gestudeerd, en kan het ook lezen, daarbij heb ik een interesse voor Middeleeuwse (o.a.) geschiedenis, dus het zou gek zijn als ik het niet wist
(even zeuren: volgens mij was Grieks in de eerste fase van het Oostromeinse rijk de lingua franca, gezien we de eerste Slavische bronnen pas in de 10e eeuw vinden. maar ik kan me vergissen /zeurpietmodus off)
lol summonerquote:
Ik heb ook Russisch gestudeerdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:34 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
lees mijn tagline maar eens: daar staat geschiedenis en Russisch. Ik heb een tijdje Russisch gestudeerd, en kan het ook lezen, daarmee een interesse voor Middeleeuwse (o.a.) geschiedenis, dus het zou gek zijn als ik het niet wist![]()
Dat klopt, ik vroeger echter niet naar het Oostromeinse rijk maar naar de brontaal van het Oostelijk Orthodox Christendomquote:(even zeuren: volgens mij was Grieks in de eerste fase van het Oostromeinse rijk de lingua franca, gezien we de eerste Slavische bronnen pas in de 10e eeuw vinden. maar ik kan me vergissen /zeurpietmodus off)
Hij spreekt Duitsquote:
welke dan?quote:
yeah baby! repsect! Здоровоquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:38 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ik heb ook Russisch gestudeerd
[..]
Hij heeft er wel een zootje van gemaakt trouwensquote:
dit topic, Film Trivia & Voetbal Triviaquote:
хорошоquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:43 schreef Wasknijper21 het volgende:
yeah baby! repsect! Здорово
OT: Heinrich Schliemann
Wat een baasquote:In 1869 scheidde hij van zijn eerste vrouw, om onverwijld te trouwen met de zeventienjarige Griekse Sophia Engastromenos, die in 1871 beviel van hun eerste kind Andromache en in 1878 van hun zoon Agamemnon.
Deze topic? Heb je de H&M Folder te vaak gelezen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
dit topic, Film Trivia & Voetbal Trivia
Que? Was even een kleine spelfoutjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:45 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Deze topic? Heb je de H&M Folder te vaak gelezen?
Woordquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:43 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
Hij heeft er wel een zootje van gemaakt trouwens
Hoi!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:47 schreef Quyxz_ het volgende:
'Deze topic' is gewoon correct Nederlands hoor.
En ik ben weer terug van vakantie trouwens.
Inderdaad WO II- kennerquote:
Wilde ik ook zeggen maar een architect klonk zo onlogischquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |