Zolang niets bewezen is, moeten we maar denken dat het clean is. Dat doe ik dan ook.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:44 schreef DeeBee het volgende:
Vanendert zal wel weer zonder te ademen mee rijden met de beste klimmers ter wereld, 'volkomen verwacht en dat zat altijd al in hem!' wordt er dan vast weer gepost terwijl 'ie nog nooit maar een week achter elkaar zo gereden heeft...herstel, hiervoor nog nooit een dag dit niveau liet zien...
Niet zeggen! Dan vraagt sneue Ambrosius een ban voor je aan! (Ondergetekende spreekt uit ervaringquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:44 schreef DeeBee het volgende:
Vanendert zal wel weer zonder te ademen mee rijden met de beste klimmers ter wereld, 'volkomen verwacht en dat zat altijd al in hem!' wordt er dan vast weer gepost terwijl 'ie nog nooit maar een week achter elkaar zo gereden heeft...herstel, hiervoor nog nooit een dag dit niveau liet zien...
Ondergetekende kan het bovenstaande ook bevestigen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet zeggen! Dan vraagt sneue Ambrosius een ban voor je aan! (Ondergetekende spreekt uit ervaring)
Rijdt gewoon bij een cleane ploeg en hun ploegdokter is verder ook nooit in opspraak geraakt. Niks aan de hand mensen, doorlopen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:44 schreef DeeBee het volgende:
Te vaak gedacht, te vaak belazerd helaasquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:46 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Zolang niets bewezen is, moeten we maar denken dat het clean is. Dat doe ik dan ook.
Hier spreekt een lotgenootquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet zeggen! Dan vraagt sneue Ambrosius een ban voor je aan! (Ondergetekende spreekt uit ervaring)
quote:
Tsja, daar heb je een punt ja. Toch, hoe moeilijk het ook is, denk ik dat hij vooralsnog clean is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Te vaak gedacht, te vaak belazerd helaas
Hoe kan je dat zien dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wtf, gewoon al 3 users dus die een ban zijn aangenaaid.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier spreekt een lotgenoot
Ik zeg niks meer over Vanendert. Met een Belg achter de ban-knopjes is dat spelen met vuur
quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:48 schreef DeeBee het volgende:
Ik insinueerde alleen maar dat ik hoge verwachtingen heb van hem!
Doet Gilbert nog mee voor de groene trui? Z'n achterstand op Cavendish is al hopeloos en als Rojas z'n zielige plannetje lukt dan staat hij nog altijd ver achter op Rojas.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:49 schreef banaantjeEE het volgende:
Na 46.5km is er een tussensprint. Go Gilbert
Ik niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik verbaas me er wel over dat Voeckler het zo lang volhoudt...
Vanendert wint deze etappe.quote:
Zegt veel over het niveau van modereren hierquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Wtf, gewoon al 3 users dus die een ban zijn aangenaaid.
Courageeeeeequote:Op donderdag 21 juli 2011 11:49 schreef TheVulture het volgende:
Ambro is de meest actieve mod hier. En je krijgt een melding als je een ban krijgtquote:
Bergen zijn niet zwaar genoeg in de Tour. In de Giro was hij er al afgereden. Tquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:49 schreef TheVulture het volgende:
Ambro is de enige mod die actief is hier. Die andere zie je toch nooit? Leatherface.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ambro is de meest actieve mod hier. En je krijgt een melding als je een ban krijgt
Anyway, back on topic. Je weet het nooit hier.
Dat ligt meer aan het tempo, bij een hoger tempo gaat Voeckler wel breken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bergen zijn niet zwaar genoeg in de Tour. In de Giro was hij er al afgereden. T
SoK is er ook wel eens. Maar die is niet officieel mod hierzoquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:50 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ambro is de enige mod die actief is hier. Die andere zie je toch nooit? Leatherface.
Check!quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vanendert het ravijn in dendert klinkt beter
Hij heeft blijkbaar net als Roy een goede timingquote:
Het zou geniaal zijn als dat halve klote Movistar zelf buiten de tijd binnen komt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:54 schreef DuTank het volgende:
Het zou geniaal zijn als Movistar het voor elkaar krijgt om Cavendish te laat binnen te laten komen
quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:54 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het zou geniaal zijn als dat halve klote Movistar zelf buiten de tijd binnen komt.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:54 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het zou geniaal zijn als dat halve klote Movistar zelf buiten de tijd binnen komt.
Nice.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:46 schreef banaantjeEE het volgende:
Op sporza begint de tour wel degelijk om 13.30
Ligt eraan hoeveel ze voorsprong ze hebben bij de start van de laatste klim...quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:53 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ik persoonlijk denk dat een kopgroep geen kans van slagen maakt.
Is ook wel zo, maar ik verwacht dat nu eindelijk eens een topper wil winnen. Zoveel kansen hebben ze niet meer, dus ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel ze voorsprong ze hebben bij de start van de laatste klim...
Klopt, maar geen enkele topper wil zn helper opofferen aan het bij halen van ongevaarlijke vluchters...quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:56 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar ik verwacht dat nu eindelijk eens een topper wil winnen. Zoveel kansen hebben ze niet meer, dus ja.
Vooral als Cavendish ook bij die helft zit, en Rojas niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:54 schreef Ericr het volgende:
[..]
Mandy?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:57 schreef Ericr het volgende:
Weet Mandy al dat ze vandaag twee keer moeten afdalen?
Maar dan komen er waarschijnlijk nog 20 renners te laat binnen en wordt er een generaal pardon uitgevaardigd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:54 schreef DuTank het volgende:
Het zou geniaal zijn als Movistar het voor elkaar krijgt om Cavendish te laat binnen te laten komen
Verwacht dat het tot de sprint nog wel bij elkaar blijft.quote:
Ah zo... want volgens mij heet de hond van Evans ook mandyquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:58 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hij bedoelt Andy Schleck.
Was te verwachten héquote:
Waar slaat dit nu weer op?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:58 schreef Drassss het volgende:
Ik ben benieuwd welk smoesje Ruijgh vandaag heeft waarom hij niet mee kan met de beste 20
?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:58 schreef Drassss het volgende:
Ik ben benieuwd welk smoesje Ruijgh vandaag heeft waarom hij niet mee kan met de beste 20
Mollyquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah zo... want volgens mij heet de hond van Evans ook mandy
Lolwhut?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:58 schreef Drassss het volgende:
Dont feed the troll!quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:58 schreef Drassss het volgende:
Voorspel hier de doping affaires 2011 Kan je hier gewoon doen. Daar is trouwens op een heldere manier door Harunobu uitgelegd dat doping zich nog altijd in het peloton bevindt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:58 schreef DeeBee het volgende:
Over dat bannen: tsja, telkens 'EPO' roepen 'om het roepen...' snap ik dat het als topic vervuiling gezien kan worden... Maar 'verdachtmakingen' in het dopinggevallen topic etc. kan toch prima? Notabene ook nog onderbouwing gepost daar vaak zat waarom de eigenschappen van bepaalde middelen de karakteristiek van de prestaties van sommige renners nu verdacht maken mijns inziens...
Dooh... Of bedoel je Gesink?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:58 schreef Drassss het volgende:
Rond 11:30 zijn de renners begonnen aan de meest zware Alpen rit. Op papier althans de zwaarste.quote:
Maar Sporza krijgt toch ook pas de wedstrijdbeelden vanaf 14:10?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:01 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Rond 11:30 zijn de renners begonnen aan de meest zware Alpen rit. Op papier althans de zwaarste.
13:30 zendt Sporza live uit. 14:10 NOS.
- Bidon halen, kostte hem 2 minuten.quote:
Zou kunnen. Ik ben benieuwd wat voor spetterend spektakel er straks losbarst. Ongekend moet dat zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah zo... want volgens mij heet de hond van Evans ook mandy
Oke thanks man. Ja het is de zwaarste alpenrit vandaag. Ik volg het helemaal.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:01 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Rond 11:30 zijn de renners begonnen aan de meest zware Alpen rit. Op papier althans de zwaarste.
13:30 zendt Sporza live uit. 14:10 NOS.
Robbie is helemaal niet gevallen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
- Bidon halen, kostte hem 2 minuten.
- Grind, mag daar niet liggen maar gaat als enige op zen muil.
- Aanval laatste 3km maar die Fransman nam niet over en zodoende wint hij de etappe niet ( Zo praatte hij tenminste )
Tja ik vind het maar een gast met alleen maar smoesjes. Hij rijdt prima, maar dat soort teksten vind ik behoorlijk vervelend overkomen.
Naar het schijnt niet. Kijk anders nog eventjes op www.steephill.tvquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:01 schreef Montov het volgende:
[..]
Maar Sporza krijgt toch ook pas de wedstrijdbeelden vanaf 14:10?
Precies. Iedereen wacht op spektakel en ik ben er heilig van overtuigd dat dat ook komen zal. Wellicht euforisch, maar ik voel het aan mijn water.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:03 schreef robert109 het volgende:
[..]
Oke thanks man. Ja het is de zwaarste alpenrit vandaag. Ik volg het helemaal.
Dat bedoelde ik, zie ook post 246 van mij over de werking van TB500 / Thymosin beta 4...quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:00 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Voorspel hier de doping affaires 2011 Kan je hier gewoon doen. Daar is trouwens op een heldere manier door Harunobu uitgelegd dat doping zich nog altijd in het peloton bevindt.
Ja inderdaad. Ik ben voor Contador. Ik hoop dat hij er nog iets van kan maken. Hij moet vandaag ook proberen tijd te winnen voor de gele trui.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:04 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Precies. Iedereen wacht op spektakel en ik ben er heilig van overtuigd dat dat ook komen zal. Wellicht euforisch, maar ik voel het aan mijn water.
ah okquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:04 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dan begint de samenvatting van de rit van gisteren.
Ruigh is gisteren toch als enige gevallen aan de voet van de slotklim. Daarmee heeft hij nog Contador opgehouden...quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Robbie is helemaal niet gevallen.
En voor de rest heeft hij gelijk.
Jeps. Ik ben, zoals mijn naam al verteld, ook Contador supporter. Hij heeft een fantastische stijl van rijden. Hopelijk pakt hij iedereen in vandaag.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:05 schreef robert109 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik ben voor Contador. Ik hoop dat hij er nog iets van kan maken. Hij moet vandaag ook proberen tijd te winnen voor de gele trui.
Contador zie ik ook het liefst rijden in het huidige deelnemersveld. Al vind ik het sneu dat hij z'n dopinggebruik niet opgebiecht heeft... (wat volstrekt logisch is maar toch). Sagan is m'n favoriete renner van de toekomst, hopelijk rijdt die zuiver (of even zuiver als de andere toppers).quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:07 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jeps. Ik ben, zoals mijn naam al verteld, ook Contador supporter. Hij heeft een fantastische stijl van rijden. Hopelijk pakt hij iedereen in vandaag.
Ook bij Contador hangt weer die geur van dopingquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:07 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jeps. Ik ben, zoals mijn naam al verteld, ook Contador supporter. Hij heeft een fantastische stijl van rijden. Hopelijk pakt hij iedereen in vandaag.
Ja idd. Ik hoop het. Ik vind het ook wel leuk dat die het zo goed kan vinden met sanchez. Dat zijn echt vrienden. Gisteren bij het eind zag je dat ook dat ze steeds samen gingen fietsen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:07 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Zijn héle goede vrienden zelfs. Contador en Sanchez gaan elkaar nog helpen vandaag en waar mogelijk morgen ook.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:11 schreef robert109 het volgende:
[..]
Ja idd. Ik hoop het. Ik vind het ook wel leuk dat die het zo goed kan vinden met sanchez. Dat zijn echt vrienden. Gisteren bij het eind zag je dat ook dat ze steeds samen gingen fietsen.
Waar zie je dat? Hier staat 46 gemiddeld? Of is die 60 nu in aanloop naar de sprint?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
60 per uur rijdt het peloton.![]()
![]()
Het zou werkelijk waar fabuleus zijn, mocht dat gebeuren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Sanchez en Contador in de aanval op de Izoard zeg ik dan. Evt wie er mee kan, gaat mee. En dan het stuk naar de Galibier overbruggen.
Sporza live ticker:quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:13 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Hier staat 46 gemiddeld? Of is die 60 nu in aanloop naar de sprint?
Morgen wel toch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:14 schreef tralalala het volgende:
Jammer dat deze 2 etappes niet gewoon geheel live worden uitgezonden.
Het zou idd leuk zijn, maar ik acht de kans zéér klein. Eigenlijk ook tegen beter weten in.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik hoop tegen beter weten in op een Nederlandse ritzege
Zou ook niet weten wie. Een topper gaat deze rit pakken, en die hebben we niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:15 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Het zou idd leuk zijn, maar ik acht de kans zéér klein. Eigenlijk ook tegen beter weten in.
Maar inderdaad is het wel vervelend dat ze niet helemaal worden uitgezonden de hele etappes. Maar wordt het morgen helemaal uitgezonden? Zondag de laatste etappe vast ook wel.quote:
Op papier zou Gesink het moeten zijn, maar ja....zijn toestand is bekend.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou ook niet weten wie. Een topper gaat deze rit pakken, en die hebben we niet.
Morgen is het maar een korte etappe, begint ook pas om 14:30.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:16 schreef robert109 het volgende:
[..]
Maar inderdaad is het wel vervelend dat ze niet helemaal worden uitgezonden de hele etappes. Maar wordt het morgen helemaal uitgezonden? Zondag de laatste etappe vast ook wel.
Klopt. Begrijp de Franse regie ook niet. Tsja, ze zullen hun redenen wel hebben. Morgen wordt als het goed is helemaal uitgezonden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:16 schreef robert109 het volgende:
[..]
Maar inderdaad is het wel vervelend dat ze niet helemaal worden uitgezonden de hele etappes. Maar wordt het morgen helemaal uitgezonden? Zondag de laatste etappe vast ook wel.
Lijkt me sterk...saaiste etappe van allemaal.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:16 schreef robert109 het volgende:
[..]
Zondag de laatste etappe vast ook wel.
Denk 't wel, is ook maar 98 kilometer, dus ze zullen laat starten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Lijkt me sterk...saaiste etappe van allemaal.
Behalve in Parijs natuurlijk.
Zaterdag is de tijdrit. Wat verwacht je daar in dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:18 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Klopt. Begrijp de Franse regie ook niet. Tsja, ze zullen hun redenen wel hebben. Morgen wordt als het goed is helemaal uitgezonden.
Zondag zeker ook.
Saai is het zeker, maar dat doen ze toch tradioneel ieder jaar?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Lijkt me sterk...saaiste etappe van allemaal.
Behalve in Parijs natuurlijk.
Tsja, halverwege zullen ze dan wel inschakelen. De toppers komen toch pas op het eind. De nummer 1 start als laatst.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:20 schreef robert109 het volgende:
[..]
Zaterdag is de tijdrit. Wat verwacht je daar in dan?
Heb wel het idee dat het de laatste jaren ernstig overdreven wordt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:20 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Saai is het zeker, maar dat doen ze toch tradioneel ieder jaar?
Haha ja dat snap ik. Voor Contador is de tijdrit wel belangrijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:21 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, halverwege zullen ze dan wel inschakelen. De toppers komen toch pas op het eind. De nummer 1 start als laatst.
Ik vind de tijdritten ook saai maar ja wel belangrijk voor zequote:Op donderdag 21 juli 2011 12:22 schreef Caland het volgende:
Tijdrit, zo dodelijk saai is dat altijd. Snap sowieso niet dat ze dat doen, maar ben dan ook geen kenner.
Bertje moet dit ook wel aankunnen mede door dat er toch 2 klimmetje's op het parcours liggen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:22 schreef DeMessias het volgende:
De tijdrit zal wel gaan tussen Tony Martin en Cancellara.
Kon deze Tour wel eens een hele spannende tijdrit worden. Daar hoop ik in ieder geval nog wel op.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:22 schreef Caland het volgende:
Tijdrit, zo dodelijk saai is dat altijd. Snap sowieso niet dat ze dat doen, maar ben dan ook geen kenner.
Klopt, te belangrijk vind ik altijd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:22 schreef robert109 het volgende:
[..]
Ik vind de tijdritten ook saai maar ja wel belangrijk voor ze
Klopt, daarom vind ik een tijdrit niet passen in de Tdfquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:23 schreef Contador_The_Best het volgende:
Tijdrit is idd zo saai als wat, maar je kan er wel de Tour mee verliezen.
Na die tussensprint zal het tempo wel drastisch verminderen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:23 schreef banaantjeEE het volgende:
Hogesnelheidstrein
Het peloton blijft ongelooflijk hoge snelheden ontwikkelen en dat terwijl er nog zo'n zwaar parcours volgt. Nog 10km tot de tussenspurt.
Precies. Dat vind ik ook. Maar de tour is morgen denk ik wel beslist.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:23 schreef Contador_The_Best het volgende:
Tijdrit is idd zo saai als wat, maar je kan er wel de Tour mee verliezen.
Denk het ook....Bovendien verkeren zowel cancellara als Martin niet in supervorm...quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:23 schreef Sasman het volgende:
[..]
Bertje moet dit ook wel aankunnen mede door dat er toch 2 klimmetje's op het parcours liggen.
Hopelijk gaat de snelheid wat keren nog voor ze écht gaan klimmen. Graag zou ik bij het steile stuk van de Agnel ( iets verder dan het midden toch? ) tvuitzending willen zien.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:23 schreef banaantjeEE het volgende:
Hogesnelheidstrein
Het peloton blijft ongelooflijk hoge snelheden ontwikkelen en dat terwijl er nog zo'n zwaar parcours volgt. Nog 10km tot de tussenspurt.
Andy zal het vast met je eens zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Klopt, daarom vind ik een tijdrit niet passen in de Tdf
Dat verwacht ik ook wel, maar met de nooit vertoonde goede Evans zou het wel eens op de tijdrit uit kunnen draaien.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:24 schreef robert109 het volgende:
[..]
Precies. Dat vind ik ook. Maar de tour is morgen denk ik wel beslist.
Als Evans onder druk staat wil hij wel eens falen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:25 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook wel, maar met de nooit vertoonde goede Evans zou het wel eens op de tijdrit uit kunnen draaien.
Jaquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:25 schreef DeMessias het volgende:
Een tijdrit hoort toch bij het aspect wielrennen?
Hij is al zwaar genoeg met de pittige kant van de galibier. Alpe d'huez en die C1 colquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:25 schreef Szura het volgende:
Wat mij betreft had die etappe van morgen wel iets langer mogen zijn
Zeker....is zelfs de basis van alles....wie kan er het hardste fietsen, maar om naar te kijken is het saaier dan een gewone etappe.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:25 schreef DeMessias het volgende:
Een tijdrit hoort toch bij het aspect wielrennen?
Daarom lacht ie zich ook kapot met zijn positie en die Fransoos in het geel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:26 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Als Evans onder druk staat wil hij wel eens falen.
Ja dat klopt. Maar de laatste etappe wordt niet meer zo spannend ofzo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:25 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook wel, maar met de nooit vertoonde goede Evans zou het wel eens op de tijdrit uit kunnen draaien.
Ben ik met je eens, maar ik vind Evans een héél ander renner geworden. Een renner die die druk volgens mij wel aankan op dit moment.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:26 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Als Evans onder druk staat wil hij wel eens falen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |