Wat een grap zeg.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:49 schreef N-E-R-D het volgende:
RRB zegt dat het muziekprogramma nu compleet is.
nou hup naar marktplaats iedereen die het niks vindt, en weg uit dit subforumquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:49 schreef N-E-R-D het volgende:
RRB zegt dat het muziekprogramma nu compleet is.
Pukkelpop had hetzelfde probleem, hebben één probleem weggenomen met Eminem, maar dat doet LL dus niet. Foo Fighters is gewoon tof dat ze die excl. hebben kunnen boeken voor richting najaar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:48 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Mja heeft ook geen zin inderdaad. Maar Pukkelpop heeft wel een paar toffe bands.
Dat hoop ik toch niet voor je... das erg heetquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:55 schreef Fuszy het volgende:
Het is dat ik verder geen vakantie heb en een kaartje verkopen dan ook zonde zou zijn. Er zijn niet veel acts die een must zijn om te zien. Dan maar bandjes checken die me niet zo super leken en hopen dat ze me verassen.]
Dit hele rijtje heeft lowlands gemis: The Horrors, The Pains Of Being Pure At Heart, The Antlers, The Joy Formidable, Yuck, Battles en Sebadoh (ff gejat van kicking the habit). Doe daar nog Fucked Up bij, Blonde Redhead, Cults, Glasvegas, Gorki, Twilight Singers, Yelle, Kiss the anus of a black cat bij en je hebt al een line-up met interessante namen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Pukkelpop had hetzelfde probleem, hebben één probleem weggenomen met Eminem, maar dat doet LL dus niet. Foo Fighters is gewoon tof dat ze die excl. hebben kunnen boeken voor richting najaar.
Heb je een puntquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:56 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dit hele rijtje heeft lowlands gemis: The Horrors, The Pains Of Being Pure At Heart, The Antlers, The Joy Formidable, Yuck, Battles en Sebadoh (ff gejat van kicking the habit). Doe daar nog Fucked Up bij, Blonde Redhead, Cults, Glasvegas, Gorki, Yelle, Kiss the anus of a black cat bij en je hebt al een line-up met interessante namen.
Nee, Lowlands komt met Graffiti6 en dergelijke
Kiss the anus of a black cat is zeker een interessante naam.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:56 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dit hele rijtje heeft lowlands gemis: The Horrors, The Pains Of Being Pure At Heart, The Antlers, The Joy Formidable, Yuck, Battles en Sebadoh (ff gejat van kicking the habit). Doe daar nog Fucked Up bij, Blonde Redhead, Cults, Glasvegas, Gorki, Twilight Singers, Yelle, Kiss the anus of a black cat bij en je hebt al een line-up met interessante namen.
Niet zo'n beetje, geweldige band.. Zeker opzoeken als je van wat (experimentele) singer songwriter houdt. En Belgen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Kiss the anus of a black cat is zeker een interessante naam.
Komt er ook nog een beetje muziek uit?
Daar zitten zeker 7 must-sees bij voor mijquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:56 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dit hele rijtje heeft lowlands gemis: The Horrors, The Pains Of Being Pure At Heart, The Antlers, The Joy Formidable, Yuck, Battles en Sebadoh (ff gejat van kicking the habit). Doe daar nog Fucked Up bij, Blonde Redhead, Cults, Glasvegas, Gorki, Twilight Singers, Yelle, Kiss the anus of a black cat bij en je hebt al een line-up met interessante namen.
Ik voor programmeur!quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Daar zitten zeker 7 must-sees bij voor mij
Zoveel heb ik bij heel Lowlands nog niet eens, volgens mij nu 5 of 6
Maar ja om nu m'n hele vriendenclub nog te overtuigen om met z'n alleen naar Pukkelpop te gaan... volgend jaar maar eens zien.
Ik ben dubstep liever kwijt dan rijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:08 schreef willemwaus het volgende:
Wat onwijs veel dubstep trouwens dit jaar, was vorig jaar toch echt minimaal aanwezig
Ik vind het wel vet voor het avondprogramma, verhouding met andere dance genres is dub dusdanig aanwezig dat ik denk dat je 's avonds weinig anders zult horenquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:09 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik ben dubstep liever kwijt dan rijk.
Je ongenoegen over dat spreek je wel heel vaak uit hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:09 schreef ranja het volgende:
Daarbij leggen ze de focus meer op het dance deel (dat idee heb ik trouwens al langer).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |