Ah, waar was dat? Want daar is het dan iig droog en de kans groot dat ook de zon schijnt. Want met echt takkeweer, zie je die gladjanussen niet. Ook wel weer mooi, zolang het takkeweer is kan je prima met je dronken kop achter het stuur kruipen, geen controle te vinden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:51 schreef kakner2 het volgende:
Toch zie ik veel meer blauw op straat. Vanochtend nog toen ik naar m'n werk reed stonden er zeker drie agenten netjes achter een lantaarnpaal met een lasergun. Ik voelde me gelijk een stuk veiliger toen ik deze helden zag
Jaren zelfs.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:19 schreef snacky72 het volgende:
[..]
Lees het artikel, de lieverdjes terroriseren de boel daar al maanden.
tvp voor volgende actie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Had dat ondertussen al gedaan ja. Toch maar eens even de NRD, Kruiskamp, Hambaken enzo oproepen om even langs te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Telegraaftopic?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:12 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
In ieder geval weer gereageerd in het Telegraaftopic van vandaag.
Zijn dat al jaren dezelfde hangjongeren dan? Want meestal geven dit soort groepen het stokje door, en houd het op als een generatie collectief iets anders te doen vind.. Of aan de vriendinnen en banen raken.. Hebben ze daar gewoon een extreem hardnekkige groep, of komt er steeds nieuwe hangjeugd zieken?quote:
Dat zegt alles over jouw voorstellingsvermogen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:00 schreef Daywalk3r het volgende:
In dat filmpje van die supermarkt waar ze in fietsen zijn het autochtonen. Kan me dat haast niet vorostellen. De rest van de groep zullen wel mocros en/of turken zijn.
Geen idee, ik woon er niet, ik zie alleen al dingen van minimaal 2005 en daar hebben ze het al over een hardnekkig probleem.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:25 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Zijn dat al jaren dezelfde hangjongeren dan? Want meestal geven dit soort groepen het stokje door, en houd het op als een generatie collectief iets anders te doen vind.. Of aan de vriendinnen en banen raken.. Hebben ze daar gewoon een extreem hardnekkige groep, of komt er steeds nieuwe hangjeugd zieken?
Ja, maar het lijkt mij dus zéér sterk dat die jongens die in 2005 problemen veroorzaakte, nu diegenen zijn die hebben lopen rellen in dat vakantiepark.. Vind 't een vreemd verhaal.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Geen idee, ik woon er niet, ik zie alleen al dingen van minimaal 2005 en daar hebben ze het al over een hardnekkig probleem.
Ik vind 't altijd leuk om te horen dat de types die de politie bellen omdat er jongeren op een pleintje staan oid, en de politie zelf verwachten dat de overlast zal afnemen als de jeugd zich allemaal moet legitimeren..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:50 schreef Dagonet het volgende:
Ik vind het altijd leuk om te horen dat degenen die zich niet weten te gedragen het optreden van de politie een rechtvaardiging vinden om nog meer troep te veroorzaken.
Met veel herhaalposters he.quote:
Onzin. Die quote is een algemene opmerking van de burgemeester over hangjeugd in zijn dorp. Heeft niets met dit incident te maken en sluit dus niets uit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als het Marokkanen zijn was dit topic al aan deel twee toe, als het een gemengde groep is dan zijn dat ook Marokkanen die een enkele autochtoon meetrekken, en als het volledig autochtone criminelen betreft dan besten we er geen aandacht aan. En dan kun je de volgende keer weer roepen 'maar het zijn bijna altijd allochtonen'. Dat doet aan een zorgwekkende oververtegenwoordiging niet af, maar kennelijk voelt menigeen de behoefte het te doen voorkomen alsof het altijd allochtonen zijn.
Niet dus:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen? Dat ondanks dat dit Nederlanders waren, dat je tóch een kuthekel hebt aan Marokkanen, omdat Marokkanen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:51 schreef 3-voud het volgende:
Enfin, 20 man optrommelen, met scooters naar het park en 5 uur lopen zoeken om wraak te kunnen nemen.... ruikt naar Marokkanen. Gewoon een kwestie van meest aannemelijk waarschijnlijkheid met aangrenzende waarheid gebaseerd op decennia lang herhaalde voorbeelden.
Nee, ik moet je teleurstellen, brommerjeugd is van allerlei afkomst en zorgt al decennia voor problemen, of ze nou op scooters rijden of op Kreidlers en Zündapps. Oververtegenwoordiging is wat anders dan een monopolie. Ik snap dat je je zelfrespect moet ontlenen aan het feit dat je autochtoon bent bij gebrek aan iets waar je zelf enige invloed op had, maar je zet je zelf alleen maar meer voor lul.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Onzin. Die quote is een algemene opmerking van de burgemeester over hangjeugd in zijn dorp. Heeft niets met dit incident te maken en sluit dus niets uit.
Enfin, 20 man optrommelen, met scooters naar het park en 5 uur lopen zoeken om wraak te kunnen nemen.... ruikt naar Marokkanen. Gewoon een kwestie van meest aannemelijk waarschijnlijkheid met aangrenzende waarheid gebaseerd op decennia lang herhaalde voorbeelden.
4 namen voor een heel dorpquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:52 schreef Five_Horizons het volgende:
Zuidland. Inderdaad een inteeltdorp. Vier achternamen voor het hele dorp zo'n beetje. Elk jaar is het er met Oud & Nieuw ook raak en moet er ME aan te pas komen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |