Ik heb sowieso interesse in alles wat je graag kwijt wil.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:21 schreef HalvinCarris het volgende:
Heb trouwens onderstaande hoedjes in de aanbieding. Laat maar weten als je interesse hebt
Wat is je SteamID? Ik voeg je even toe en dan help ik je even op wegquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb sowieso interesse in alles wat je graag kwijt wil.
Hoe kom je aan zoveel hoedjes heb er pas 1 of zo.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:45 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Wat is je SteamID? Ik voeg je even toe en dan help ik je even op weg
Items krijgen, traden, traden, tradenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:50 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zoveel hoedjes heb er pas 1 of zo.
Eerlijk gezegd zag ik er erg tegenop, maar de servers zijn voller en er zijn meer onervaren mensen wat wel leuk is - het is iets makkelijker geworden om een kill te krijgen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:37 schreef Willyfoofoo het volgende:
Hoe is TF2 nu eigenlijk na de F2P-update?Ik vraag me af wanneer Torsten nou eindelijk de Translator's Cap uitgeeft.
Dikke doeiquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:18 schreef HalvinCarris het volgende:
Heeft IEMAND hier de Earbuds? Ik geef er 8 keys voor.
Het hoeft niet hoorquote:
quote:
Niiiiice.quote:
Weet niet of er genoeg animo voor is, ben zelf laatste tijd te druk met andere zaken dat ik niet aan TF2 toe kom.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:13 schreef 100% Tukker het volgende:
Is er nog behoefte aan een Fok!-servert met wat leuke (custom) maps waar we op kunnen fraggen? Want ik kan nog wel wat regelen (dedicated, 32 players)...
Dit helaas , het zou wel heel vet zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Weet niet of er genoeg animo voor is, ben zelf laatste tijd te druk met andere zaken dat ik niet aan TF2 toe kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |