D'AWWW.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:12 schreef HalvinCarris het volgende:
Die Ireyon is niet goed wijs hoor! Ik meen het! Hij geef me net zomaar 8 wapens, alsof ik nog niet genoeg heb!
Nogmaals bedankt
Jezus dan moet je echt serieus al die maskers hebben en die combineren voor 1 maskertje .. damn hahaquote:Op maandag 25 juli 2011 11:41 schreef Ireyon het volgende:
Ik zou niet weten wat ik wil traden, geef altijd m'n overbodige zooi weg. De wapens en hats die ik wil, heb ik toch al (behalve de Saxton Hale mask dan, maar die zet ik maar uit m'n hoofd
).
Het is alleen heel erg flauw dat je die losse maskers nu niet op kan doen, althans kan wel maar ze worden toch niet weergegeven...quote:Op maandag 25 juli 2011 15:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Jezus dan moet je echt serieus al die maskers hebben en die combineren voor 1 maskertje .. damn haha
Tja daar zit wat in, al had het toen ook wel wat, toen iedereen met die papieren zakken over z'n hoofd liep.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is alleen heel erg flauw dat je die losse maskers nu niet op kan doen, althans kan wel maar ze worden toch niet weergegeven...
Ik heb er ook eentje maar die verandert gewoon , en die kan ik gewoon opdoenquote:Op maandag 25 juli 2011 15:38 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Tja daar zit wat in, al had het toen ook wel wat, toen iedereen met die papieren zakken over z'n hoofd liep.
Je doet mij er een plezier mee hoor, 'k kan écht niet tegen overbodige troep in m'n backpackquote:Op maandag 25 juli 2011 15:12 schreef HalvinCarris het volgende:
Die Ireyon is niet goed wijs hoor! Ik meen het! Hij geef me net zomaar 8 wapens, alsof ik nog niet genoeg heb!
Nogmaals bedankt
Accept steam invite trouwens evenquote:Op maandag 25 juli 2011 16:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je doet mij er een plezier mee hoor, 'k kan écht niet tegen overbodige troep in m'n backpack.
Al die Mann. Co crates moet 'k ook nog eens verwijderen.
Vroeger maakte ik er gewoon scrap van, totdat heel m'n backpack vol zat met refined metal waar ik ook weer niks mee kon.
Goed plan, ga er ook weer eens scrap van maken.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je doet mij er een plezier mee hoor, 'k kan écht niet tegen overbodige troep in m'n backpack.
Al die Mann. Co crates moet 'k ook nog eens verwijderen.
Vroeger maakte ik er gewoon scrap van, totdat heel m'n backpack vol zat met refined metal waar ik ook weer niks mee kon.
Dat kon toch nooitquote:Op maandag 25 juli 2011 20:18 schreef Solique het volgende:
Blijkbaar kan je tegenwoordig geen scrap meer maken van de crates
Heeft volgens mij ook nooit gekund inderdaad. Je kan ze wel unboxen en er dán scrap van maken.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat kon toch nooit? 'k Doelde op overbodige wapens
.
Dacht dat het eerst wel kon, maar had toen zeker nog wat keys.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:20 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Heeft volgens mij ook nooit gekund inderdaad. Je kan ze wel unboxen en er dán scrap van maken.
Die gast heeft er meer die briljant gevonden zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |