quote:I really like the 50s sci fi look and how you made the names fit with the Texan Engi milieu. I also love the fact that you've taken suggestions from this forum for their stats.
There seems to be a minor bug about having assigned the new weapons to the wrong class however. Please address this small issue.
Thanks in advance!
Ik vind die wapens er wel tof uitzienquote:
Hmm tja, waarschijnlijk in het begin wel weer zoals altijd. Heb ze zelf ook maar gecrafted, maar speel toch voornamelijk spy... ;Dquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vind die wapens er wel tof uitzienBen alleen benieuwd of niet iedere soldier met deze wapens gaat rondlopen als ze deze wapens hebben.
Daar ben ik dus bang voor, het is geen ramp als toevallig een soldier zo'n wapen heeft.. Alleen het wapen heeft niet echt een nadeel. Dus waarom zouden niet alle soldiers hem gebruiken?quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vind die wapens er wel tof uitzienBen alleen benieuwd of niet iedere soldier met deze wapens gaat rondlopen als ze deze wapens hebben.
Verder is het natuurlijk wel heel erg slim om een uber-heavy keer op keer proberen te stabben..quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:56 schreef Ireyon het volgende:
'k Had deze nog liggen:
Volgens mij had die Heavy z'n geluid niet aan staan. Die medic roept echt 10x 'Spy!'.
Dat was uit meligheid, 'k dacht dat ik toch wel dood zou zijn met nog 2 scouts en een andere heavy erbijquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:02 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Verder is het natuurlijk wel heel erg slim om een uber-heavy keer op keer proberen te stabben..
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:48 schreef baggerbart het volgende:
Is er ergens een optie om geen namen meer in beed te krijgen?
Ik kan hem iig niet vinden![]()
In dat geval is het je vergevenquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:51 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat was uit meligheid, 'k dacht dat ik toch wel dood zou zijn met nog 2 scouts en een andere heavy erbij.
'k Zal niet beweren dat 'k net zo goed ben als tf2master of stabby, maar zó slecht ben 'k ook weer niet als spy. Speel het spel ook al een tijdjequote:Op donderdag 21 juli 2011 18:25 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
In dat geval is het je vergeven
quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:33 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Zal niet beweren dat 'k net zo goed ben als tf2master of stabby, maar zó slecht ben 'k ook weer niet als spy. Speel het spel ook al een tijdje.
Maar zo simpel als zulke gasten het laten lijken, dat lukt me waarschijnlijk nooit.
(dus niet mijn gameplay, wel gewoon mooi vermaak)
damn, dat doet ie wel handig.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:33 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Zal niet beweren dat 'k net zo goed ben als tf2master of stabby, maar zó slecht ben 'k ook weer niet als spy. Speel het spel ook al een tijdje.
Maar zo simpel als zulke gasten het laten lijken, dat lukt me waarschijnlijk nooit.
(dus niet mijn gameplay, wel gewoon mooi vermaak)
Oh!quote:
Ieder z'n mening hequote:
WarRock vond ik persoonlijk wel leuk, speelde het vroegâh best veel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:46 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ieder z'n mening heik speel WarRock en zat mensen vinden dat ook een kutspel
Ik nog steeds, heb laatst weer ff zooi gekocht en premium. Ben nu AW50F nuubquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:49 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
WarRock vond ik persoonlijk wel leuk, speelde het vroegâh best veel.
Te veel cheatersquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:51 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik nog steeds, heb laatst weer ff zooi gekocht en premium. Ben nu AW50F nuub
Toffe videoquote:
Nicequote:
Het was ook wel een erg leuk potjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:10 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Toffe videoMoet zeggen dat je hier ook wel tegen een érg slecht team speelt hoor.. maar daar kan jij niks aan doen
Ik heb alleen het standaard horlogequote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Het was ook wel een erg leuk potjeHad 19 backstabs in deze sessie, maar dit was wel een grappig stukje
Welke wil je graag? Heb van elke watch nog wel een spare exemplaar liggen.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:41 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Welke wil je graag? Heb van elke watch nog wel een spare exemplaar liggen.
Overigens, dit is mijn backpack: http://www.tf2items.com/id/halvincarris
Zie je wat interessants? Laat het me dan even weten. Traden vind ik vaak wel prima
Haha dit valt echt nog wel mee hoor als je vergelijkt met echte verzamelaars.quote:
Zo, flinke verzamelingquote:Op zondag 24 juli 2011 23:36 schreef Ireyon het volgende:
Toffe site. Hier is de mijne:
http://www.tf2items.com/profiles/76561198001386978
Ik heb de Earbuds wel, maar doe ze niet wegquote:Op zondag 24 juli 2011 23:46 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Haha dit valt echt nog wel mee hoor als je vergelijkt met echte verzamelaars.Maar toch wel een leuke collectie.
Ireyon: ziet er goed uit. Keer traden?
Heeft iemand trouwens de Earbuds? Heb een strange scattergun en bill's hat in de aanbieding.
Yeah rightquote:Op zondag 24 juli 2011 23:46 schreef HalvinCarris het volgende:
Heeft iemand trouwens de Earbuds? Heb een strange scattergun en bill's hat in de aanbieding.
Meer spelenquote:Op maandag 25 juli 2011 10:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
Waarom heb ik nou niet zo'n mooie verzameling haha
Dit idd, wat een gekloot met VM's was dat zeg en dan ook nog een standaard Russische Mac VM hebben...quote:Op maandag 25 juli 2011 11:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
Yeah rightHele dag zitten peuteren om OSX op mijn pc aan de gang te krijgen om de buds te verdienen. No way dat iemand die krijgt
V.
Kut, weer niemand die er in traptquote:Op maandag 25 juli 2011 11:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
Yeah rightHele dag zitten peuteren om OSX op mijn pc aan de gang te krijgen om de buds te verdienen. No way dat iemand die krijgt
V.
Maar wel een gaaf nerdy gamer-momentquote:Op maandag 25 juli 2011 11:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Dit idd, wat een gekloot met VM's was dat zeg en dan ook nog een standaard Russische Mac VM hebben...
Haha amateursquote:Op maandag 25 juli 2011 12:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Maar wel een gaaf nerdy gamer-moment
V.
D'AWWW.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:12 schreef HalvinCarris het volgende:
Die Ireyon is niet goed wijs hoor! Ik meen het! Hij geef me net zomaar 8 wapens, alsof ik nog niet genoeg heb!
Nogmaals bedankt
Jezus dan moet je echt serieus al die maskers hebben en die combineren voor 1 maskertje .. damn hahaquote:Op maandag 25 juli 2011 11:41 schreef Ireyon het volgende:
Ik zou niet weten wat ik wil traden, geef altijd m'n overbodige zooi weg. De wapens en hats die ik wil, heb ik toch al (behalve de Saxton Hale mask dan, maar die zet ik maar uit m'n hoofd
).
Het is alleen heel erg flauw dat je die losse maskers nu niet op kan doen, althans kan wel maar ze worden toch niet weergegeven...quote:Op maandag 25 juli 2011 15:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Jezus dan moet je echt serieus al die maskers hebben en die combineren voor 1 maskertje .. damn haha
Tja daar zit wat in, al had het toen ook wel wat, toen iedereen met die papieren zakken over z'n hoofd liep.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is alleen heel erg flauw dat je die losse maskers nu niet op kan doen, althans kan wel maar ze worden toch niet weergegeven...
Ik heb er ook eentje maar die verandert gewoon , en die kan ik gewoon opdoenquote:Op maandag 25 juli 2011 15:38 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Tja daar zit wat in, al had het toen ook wel wat, toen iedereen met die papieren zakken over z'n hoofd liep.
Je doet mij er een plezier mee hoor, 'k kan écht niet tegen overbodige troep in m'n backpackquote:Op maandag 25 juli 2011 15:12 schreef HalvinCarris het volgende:
Die Ireyon is niet goed wijs hoor! Ik meen het! Hij geef me net zomaar 8 wapens, alsof ik nog niet genoeg heb!
Nogmaals bedankt
Accept steam invite trouwens evenquote:Op maandag 25 juli 2011 16:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je doet mij er een plezier mee hoor, 'k kan écht niet tegen overbodige troep in m'n backpack.
Al die Mann. Co crates moet 'k ook nog eens verwijderen.
Vroeger maakte ik er gewoon scrap van, totdat heel m'n backpack vol zat met refined metal waar ik ook weer niks mee kon.
Goed plan, ga er ook weer eens scrap van maken.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je doet mij er een plezier mee hoor, 'k kan écht niet tegen overbodige troep in m'n backpack.
Al die Mann. Co crates moet 'k ook nog eens verwijderen.
Vroeger maakte ik er gewoon scrap van, totdat heel m'n backpack vol zat met refined metal waar ik ook weer niks mee kon.
Dat kon toch nooitquote:Op maandag 25 juli 2011 20:18 schreef Solique het volgende:
Blijkbaar kan je tegenwoordig geen scrap meer maken van de crates
Heeft volgens mij ook nooit gekund inderdaad. Je kan ze wel unboxen en er dán scrap van maken.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat kon toch nooit? 'k Doelde op overbodige wapens
.
Dacht dat het eerst wel kon, maar had toen zeker nog wat keys.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:20 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Heeft volgens mij ook nooit gekund inderdaad. Je kan ze wel unboxen en er dán scrap van maken.
Die gast heeft er meer die briljant gevonden zijn.quote:
'k Heb er nog wel eentje overquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:22 schreef Necrodeath het volgende:
Ik zag dat mensen wat backpacks geshared hadden.
Hier mijne: http://www.tf2items.com/id/Necrod123
Als mensen willen traden, gooi maar een requestje!
Ikzelf zoek nog de Medic's Crusader Crossbow.
Ik heb je ge-add, maar je hebt nog niet geaccepteerd geloof ik?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:22 schreef Necrodeath het volgende:
Ik zag dat mensen wat backpacks geshared hadden.
Hier mijne: http://www.tf2items.com/id/Necrod123
Als mensen willen traden, gooi maar een requestje!
Ikzelf zoek nog de Medic's Crusader Crossbow.
Damn! Moet zeggen dat je hier heel erg goed gebruikt maakt van de YeRquote:
Zeer netjes gedaanquote:
Dank! Moest alleen erg lang wachten tot die Sniper boven stond en verder nog wat gelukjes zoals met die Heavy.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:16 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Damn! Moet zeggen dat je hier heel erg goed gebruikt maakt van de YeREcht super gedaan. Leuk filmpje man!
Tja, al was die heavy niet gelukt, je hebt je doel bereikt neem ik aan (hele engi-nast sappen en slopenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Dank! Moest alleen erg lang wachten tot die Sniper boven stond en verder nog wat gelukjes zoals met die Heavy.
Welk level is dat?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Dank! Moest alleen erg lang wachten tot die Sniper boven stond en verder nog wat gelukjes zoals met die Heavy.
Volgens mij Egyptquote:
Egypt idd, laatste stagequote:
Idd, hele defense was weg van ze dus mijn teammates konden vrij makkelijk de cap pakkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:28 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Tja, al was die heavy niet gelukt, je hebt je doel bereikt neem ik aan (hele engi-nast sappen en slopen)
Wat is mis met mijn backpack?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Heb er nog wel eentje over
En aargh jouw backpack.. Gebruik de Sort functie![]()
![]()
![]()
Had ik met duwsbowl, wekenlang alleen maar dustbowl gespeeldquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
Hmmm ik moet echt eens op wat andere servers gaan spelen
Hightower en 2Fort komen me een beetje de strot uit haha
Nu 'k wat beter bekijk is het wel logisch ja, op het eerste gezicht zag het er nogal random en chaotisch uitquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:52 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Wat is mis met mijn backpack?
Eerste page is metal en random junk wat ik wegcraft zodra het kan, 2e page is 1e overflow.
3e page is class items, 1e rij scout, 2e rij soldier, 3e rij pyro, etc etc, daarna hats en misc, en daarna crates e.d.
Dankquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:25 schreef Ireyon het volgende:
Al die 24/7 dezelfde map servers vind ik sowieso niks.. Alleen DeGrootKeep voor melige buien.
De GoT server:
http://www.game-monitor.c(...)utch-eSports.nl.html
en Lethal Zone servers:
http://stats.lethal-zone.eu/hlstats.php?game=tf2all
speel ik het meest op.
[..]
Nu 'k wat beter bekijk is het wel logisch ja, op het eerste gezicht zag het er nogal random en chaotisch uit.
Klopt idd, inmiddels acceptedquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:27 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ik heb je ge-add, maar je hebt nog niet geaccepteerd geloof ik?
Dit dus. Heb ik je al op Steam? Add me evenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
Och mensen mensen , mijn favo klasse begint echt naar spy te veranderen.
Zo heerlijk om te spelen , zoveel voldoening als je er mee weg komt.
De stijl , de leercurve ( en die is voor mij best wel stijl eerlijk gezegd ), de wapens.
Hoevaak spelers zich vergissen in de kracht van mijn revolver![]()
Gentlemen
Als jij Hagrid heet dan yesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:17 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Dit dus. Heb ik je al op Steam? Add me evenhttp://steamcommunity.com/id/HalvinCarris
Nee dat is m'n duplicate accountquote:
Erg goed gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |