Ligt aan jezelf, wat voor klas speel je het liefst daarvoor craften.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:06 schreef KNAK het volgende:
wat is de eerste logische zet mbt wapens craften? Is dat volkomen iets voor de persoon zelft wat hij zou willen? Ik speel veel Pyro en Spy. Wat is aan te raden (voor zovet day mogelijk is)
Premiumservers, als je betaald op die servers krijg je extra mogelijkheden zoals vliegen, unlimited ammo, meerdere sentries bouwen als je engineer bent en dat soort dingen.quote:
Oeh getverquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:33 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Premiumservers, als je betaald op die servers krijg je extra mogelijkheden zoals vliegen, unlimited ammo, meerdere sentries bouwen als je engineer bent en dat soort dingen.
Om te spugen dus, verpest het hele spel.
Lol toeval dat ik vandaag ook jarig benquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:39 schreef Solique het volgende:
Vanavond dus feestje bouwen.
Team Fortress viert vijftiende verjaardag
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Lol toeval dat ik vandaag ook jarig ben
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Lol toeval dat ik vandaag ook jarig ben
Dank u dank u , oh dat wist ik niet haha , najaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:50 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Alleen een beeetje jammer dat Team Fortress gisteren jarig was
Zonet even geprobeert , kwam ik in een server -> pyro only , en alleen maar raketten reflecten , hilariteit ten topquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:49 schreef Tain het volgende:
[..]
GTFOgaming.co.uk servers
En even vloeken: saigns.de heeft ook een aantal modloze servers welke goed te doen zijn.
Voor ¤1,99 uit de Mann Co. Store. Je kan ze ook krijgen door met anderen te ruilen, de meesten vragen er 2.33 Refined Metal voor (Dat is 2 refined en 1 reclaimed, oftewel 7 reclaimed, oftewel 21 scrap metal, oftewel 42 omgesmolten wapensquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:50 schreef Quantic het volgende:
Ik heb een kist gekregen maar daar heb je een sleutel voor nodig om te open. Waar haal ik dat vandaan?
Gayquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:53 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Voor ¤1,99 uit de Mann Co. Store. Je kan ze ook krijgen door met anderen te ruilen, de meesten vragen er 2.33 Refined Metal voor (Dat is 2 refined en 1 reclaimed, oftewel 7 reclaimed, oftewel 21 scrap metal, oftewel 42 omgesmolten wapens)
Oke, misschien dat ik het dan toch overweeg om een paar items te kopen. Ik heb namelijk met elke unit alle basic wapens en ik heb het idee dat nog wel even gaat duren voordat ik een aardig arsenaal uitgebreide wapens heb. Ik kom met de basic weapons prima uit de voeten maar heb soms het idee dat ik net dat beetje extra mis.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:43 schreef seto het volgende:
Wel als je F2P bent, dan kan je ruilen met andere mensen.
Tja.. een hoop mensen vinden het 'gay' om items te kopen, ikzelf heb er geen moeite mee om wat geld te besteden aan een spel wat al ruim 3 jaar goed en gratis door Valve geupdate wordt. 'k Geef liever een euro of 2 uit aan zo'n Key dan elke 2 maanden ¤15,- aan vier gerecyclede COD4 maps bijv.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:40 schreef Quantic het volgende:
[..]
GayIs het t waard om spullen uit de winkel te kopen?
Zo had ik er dan nog niet over nagedacht , wel zo netjes opzich.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:46 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Tja.. een hoop mensen vinden het 'gay' om items te kopen, ikzelf heb er geen moeite mee om wat geld te besteden aan een spel wat al ruim 3 jaar goed en gratis door Valve geupdate wordt. 'k Geef liever een euro of 2 uit aan zo'n Key dan elke 2 maanden ¤15,- aan vier gerecyclede COD4 maps bijv.
Als je wapens wilt kopen, hou dan goed de TF2-'aandelenmarkt' in de gaten. Wapens hebben in de Store namelijk een prijs, maar dat is niet dezelfde 'prijs' als die de community vraagt om te traden.
Een hoop wapens die in de Store bijv. ¤0,74 kosten, zijn hooguit 2 scrap metal waard. Een key van ¤1,99 is 2.33 refined metal oftewel 21 scrap metal waard.
Het Trading forum is in ieder geval de moeite waard om te bekijken, en dan met name de Weapon Market als je metal hebt en dat voor wapens wilt traden.
Oke thanx for the info, heb nu voor zo'n 10 euro aan items gekocht en ga dan nu de zwarte markt opquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:46 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Tja.. een hoop mensen vinden het 'gay' om items te kopen, ikzelf heb er geen moeite mee om wat geld te besteden aan een spel wat al ruim 3 jaar goed en gratis door Valve geupdate wordt. 'k Geef liever een euro of 2 uit aan zo'n Key dan elke 2 maanden ¤15,- aan vier gerecyclede COD4 maps bijv.
Als je wapens wilt kopen, hou dan goed de TF2-'aandelenmarkt' in de gaten. Wapens hebben in de Store namelijk een prijs, maar dat is niet dezelfde 'prijs' als die de community vraagt om te traden.
Een hoop wapens die in de Store bijv. ¤0,74 kosten, zijn hooguit 2 scrap metal waard. Een key van ¤1,99 is 2.33 refined metal oftewel 21 scrap metal waard.
Het Trading forum is in ieder geval de moeite waard om te bekijken, en dan met name de Weapon Market als je metal hebt en dat voor wapens wilt traden.
dat flesje gele zooi? had ik 3 van, die heb ik maar 'omgesmolten' en uiteindelijk zo'n moo 5000 (soldier) ofzo gemaaktquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:34 schreef Dr.Sexy het volgende:
Tering , vind ik daar even twee keer jarate achter elkaar
Het is niet zo dat je echt voordeel hebt bij de gekochte spullen dus ik zie het probleem niet zo.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:34 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind dit spel echt het kanker van de games. Met al die kut artikelen die verkocht worden.
Binnenkort ook diablo 3 met hun micro transacties.
En iedereen slikt het zoute sperma.
quote:Op zondag 4 september 2011 13:48 schreef Anonymousey het volgende:
Is dit een leuk spel? Ik heb een paar filmpjes bekeken en het lijkt met echt vet! Zeker de Pyro class
En dit.quote:
Underpoweredquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 14:27 schreef HalvinCarris het volgende:
Oh boy, m'n backpack begint een beetje lomp te worden
[ afbeelding ]
Hij is te traag om echt een ambush class te zijn en de damage van de flamethrower is om te huilen. Er zijn nu ook meer dan genoeg manieren om het vuur te blussen.quote:Op zondag 4 september 2011 14:27 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Underpowered? Tegen zowat elke class ben je oppermachtig als Pyro.. Alleen voor de Heavy heb je 2 i.p.v. 1 melee attacks nodig om 'm om te leggen.
Bespeel je 1 class voor altijd of kan je altijd switchen? En welke class(es) bespeel jij?quote:Op zondag 4 september 2011 14:22 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]Het wordt al ruim 4 jaar gigantisch veel online gespeeld. En ja, ik heb er altijd heel veel plezier in. Zeker gaan spelen!
Je kan gedurende het hele spel switchen van classes/loadouts. Ik speel voornamelijk Spy en Sniper.quote:Op zondag 4 september 2011 14:45 schreef Anonymousey het volgende:
[..]
Bespeel je 1 class voor altijd of kan je altijd switchen? En welke class(es) bespeel jij?
Is het waar dat de Pyro echt zo slecht is? Het lijkt mij echt een leuke classquote:Op zondag 4 september 2011 14:51 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Je kan gedurende het hele spel switchen van classes/loadouts. Ik speel voornamelijk Spy en Sniper.
Als je van die crates af wil ken ik nog wel iemand die ze wil ruilen/kopenquote:Op zondag 4 september 2011 14:27 schreef HalvinCarris het volgende:
Oh boy, m'n backpack begint een beetje lomp te worden
[ afbeelding ]
Ik zie dat je hem krijg na achievements maar ik zie hem niet meer staan..quote:Op zondag 4 september 2011 15:08 schreef Joosterd het volgende:
Ik wil die flame pistol van Pyro.. Ik speel het spel al zo lang maar heb nog nooit gecraft
Nee bedanktquote:Op zondag 4 september 2011 15:02 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je van die crates af wil ken ik nog wel iemand die ze wil ruilen/kopen
Ligt er aan hoe veel je op je bankrekening hebt.quote:Op zondag 4 september 2011 15:05 schreef Anonymousey het volgende:
O ja, en trouwens, met hoeveel geld begin je? Kan je wel gewoon items voor je char kopen? Zoals hoeden, kleding etc?
Pyro is juist machtig. Als je ineens in een groepje tegenstanders weet te duiken en panisch er doorheen rent terwijl je je (een goede) vlammenwerper gebruikt, kan je er veel bakken.quote:Op zondag 4 september 2011 14:56 schreef Anonymousey het volgende:
[..]
Is het waar dat de Pyro echt zo slecht is? Het lijkt mij echt een leuke class
Wat moet je anders met die crates? Ik als non-member (betaal niet) smijt die dingen altijd maar wegquote:
Zondequote:Op zondag 4 september 2011 16:42 schreef KNAK het volgende:
[..]
Wat moet je anders met die crates? Ik als non-member (betaal niet) smijt die dingen altijd maar weg
Je hebt kans op een helm net zo'n glow effect (heel zeldzaam), voor sommige kan je wel $300 krijgen.quote:Op zondag 4 september 2011 16:42 schreef KNAK het volgende:
[..]
Wat moet je anders met die crates? Ik als non-member (betaal niet) smijt die dingen altijd maar weg
Of $1600.quote:Op zondag 4 september 2011 16:47 schreef seto het volgende:
[..]
Je hebt kans op een helm net zo'n glow effect (heel zeldzaam), voor sommige kan je wel $300 krijgen.
Goed zoquote:Op maandag 5 september 2011 19:09 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik heb een strange natascha <3 was wat uurtjes in de trade servers, maar het is het waard.
Je weet dat er een Trade-forum op SPUF is waar je gewoon kunt kijken wie het aanbiedt en zo binnen een minuutje je wapen hebtquote:Op maandag 5 september 2011 19:09 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik heb een strange natascha <3 was wat uurtjes in de trade servers, maar het is het waard.
Jupquote:Op maandag 5 september 2011 20:08 schreef KNAK het volgende:
Traden is alleen mogelijk als je iets gekocht hebt?
Alleen bij de free zeker, bij de gekochte versie niet.quote:Op maandag 5 september 2011 20:08 schreef KNAK het volgende:
Traden is alleen mogelijk als je iets gekocht hebt?
O lol. Thanks for the tip.quote:Op maandag 5 september 2011 19:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je weet dat er een Trade-forum op SPUF is waar je gewoon kunt kijken wie het aanbiedt en zo binnen een minuutje je wapen hebt?
Het trade forum is wel een stuk duurder als de prijzen op de trade servers, kan zo een ref schelen bij sommige. :/quote:Op maandag 5 september 2011 19:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je weet dat er een Trade-forum op SPUF is waar je gewoon kunt kijken wie het aanbiedt en zo binnen een minuutje je wapen hebt?
Klopt. Als je niet kan traden, kan ik eigenlijk alleen de items "giften", zonder er wat voor terug te krijgen. Maar misschien ben ik binnenkort in een gulle buiquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:59 schreef KNAK het volgende:
Ik wil die sydney sleeper en Bazaar Bargain wel.... echter heb ik een normale user account, Wil niet betalen aangezien datgene wat ik wil (wapens) gewoon kan craften, ook al moet ik daar enige tijd voor uittrekken, dat maakt het spel ietswat interessanter.
Maar zonder 'ik-heb-geld-besteed-aan-dit-spel' -account lukt het zeker niet?
Wat dan? Dan wou je 200 crates?quote:
Jemig je blijft er met de weken er meer bij krijgen. Hoe krijg je het toch voor elkaar?quote:
Als gij gul begint te worden mag je dat kenbaarmaken,.. zelfs met 1 item ben ik al blijquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:05 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Klopt. Als je niet kan traden, kan ik eigenlijk alleen de items "giften", zonder er wat voor terug te krijgen. Maar misschien ben ik binnenkort in een gulle bui
Add me hier > https://steamcommunity.com/id/halvincarrisquote:Op zondag 18 september 2011 12:26 schreef wc-eend het volgende:
@HalvinCarris,
Ik heb interesse in de
Machina (sniper)
Backburner (pyro)
Ik heb voor je 3 scrapmetal en 2 reclaimed metal
Wat is de makkelijkste manier om contact te zoeken?
Idem. Ga naar https://steamcommunity.com/id/halvincarris en voeg me even toequote:Op zondag 18 september 2011 08:25 schreef Necrodeath het volgende:
Ik heb wel interesse in een Bazaar Bargain, een Liberty Launcher en een Short Circuit.
Haha ik heb 12 accounts draaien voor drops.quote:Op zondag 18 september 2011 09:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Jemig je blijft er met de weken er meer bij krijgen. Hoe krijg je het toch voor elkaar?
Add me ook even, dan geef ik je er eentje.quote:Op zondag 18 september 2011 11:25 schreef KNAK het volgende:
[..]
Als gij gul begint te worden mag je dat kenbaarmaken,.. zelfs met 1 item ben ik al blijwil er niet teveel anders haalt dat de 'spanning' uit het spel...
Mag ik schaamteloos bedelen voor een soda popper?quote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Add me hier > https://steamcommunity.com/id/halvincarris
[..]
Idem. Ga naar https://steamcommunity.com/id/halvincarris en voeg me even toe
[..]
Haha ik heb 12 accounts draaien voor drops.
[..]
Add me ook even, dan geef ik je er eentje.
Als je een gratis account hebt kun je alleen ontvangen, maar niet weggeven.quote:Op zondag 18 september 2011 16:02 schreef KNAK het volgende:
Wat ik niet snap.. je kan niet traden maar wel een gift geven................. wat is het verschil?
Je kan dus mensen die ge-add heb in je friendslist wel dingen toesturen, maar daar houdt het mee op?
Ik heb van jou nog geen invite gezien. Heb je me wel toegevoegd op m'n ID halvincarris? M'n username is dus NIET halvincarris, maar m'n steamID. Ga dus naar http://steamcommunity.com/id/halvincarris en add me daar.quote:
Moetje even in het craft tabje kijken ingame.quote:Op zondag 18 september 2011 17:20 schreef KNAK het volgende:
hoe craft je een machina? .. misschien dat dat beter is.... als er een item is dat ik niet heb, kan ik het zelf doen..
12 wtfquote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef HalvinCarris het volgende:
Haha ik heb 12 accounts draaien voor drops.
Doen wequote:Op zondag 18 september 2011 18:00 schreef Solique het volgende:
[..]
12 wtf![]()
Moeten nog maar eens online items traden
Thanks voor de itemsquote:
Ah wist niet meer of 'k hem hier had gezien of op een ander forumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |