Te veel cheatersquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:51 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik nog steeds, heb laatst weer ff zooi gekocht en premium. Ben nu AW50F nuub
Toffe videoquote:
Nicequote:
Het was ook wel een erg leuk potjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:10 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Toffe videoMoet zeggen dat je hier ook wel tegen een érg slecht team speelt hoor.. maar daar kan jij niks aan doen
Ik heb alleen het standaard horlogequote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Het was ook wel een erg leuk potjeHad 19 backstabs in deze sessie, maar dit was wel een grappig stukje
Welke wil je graag? Heb van elke watch nog wel een spare exemplaar liggen.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:41 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Welke wil je graag? Heb van elke watch nog wel een spare exemplaar liggen.
Overigens, dit is mijn backpack: http://www.tf2items.com/id/halvincarris
Zie je wat interessants? Laat het me dan even weten. Traden vind ik vaak wel prima
Haha dit valt echt nog wel mee hoor als je vergelijkt met echte verzamelaars.quote:
Zo, flinke verzamelingquote:Op zondag 24 juli 2011 23:36 schreef Ireyon het volgende:
Toffe site. Hier is de mijne:
http://www.tf2items.com/profiles/76561198001386978
Ik heb de Earbuds wel, maar doe ze niet wegquote:Op zondag 24 juli 2011 23:46 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Haha dit valt echt nog wel mee hoor als je vergelijkt met echte verzamelaars.Maar toch wel een leuke collectie.
Ireyon: ziet er goed uit. Keer traden?
Heeft iemand trouwens de Earbuds? Heb een strange scattergun en bill's hat in de aanbieding.
Yeah rightquote:Op zondag 24 juli 2011 23:46 schreef HalvinCarris het volgende:
Heeft iemand trouwens de Earbuds? Heb een strange scattergun en bill's hat in de aanbieding.
Meer spelenquote:Op maandag 25 juli 2011 10:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
Waarom heb ik nou niet zo'n mooie verzameling haha
Dit idd, wat een gekloot met VM's was dat zeg en dan ook nog een standaard Russische Mac VM hebben...quote:Op maandag 25 juli 2011 11:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
Yeah rightHele dag zitten peuteren om OSX op mijn pc aan de gang te krijgen om de buds te verdienen. No way dat iemand die krijgt
V.
Kut, weer niemand die er in traptquote:Op maandag 25 juli 2011 11:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
Yeah rightHele dag zitten peuteren om OSX op mijn pc aan de gang te krijgen om de buds te verdienen. No way dat iemand die krijgt
V.
Maar wel een gaaf nerdy gamer-momentquote:Op maandag 25 juli 2011 11:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Dit idd, wat een gekloot met VM's was dat zeg en dan ook nog een standaard Russische Mac VM hebben...
Haha amateursquote:Op maandag 25 juli 2011 12:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Maar wel een gaaf nerdy gamer-moment
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |