Dat was het vreemde... Ben een paar keer tegen mensen aangebotst en niemand die de moeite nam om op me te gaan schieten. Er was ook helemaal niemand die reageerde op mijn sappers en die engie in de tweede ronde rent eerst naar zijn turret die nog in aanbouw is en ik de enige ben die in de buurt stond.quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:19 schreef Verbal het volgende:
[..]
Erg goed gedaan
Maar wel kneuzen in dat andere team; valt me op dat lui die tegen je opbotsen je amper achterna komen.
V.
Afwachtend is helemaal niet zo slecht, maar het moet ook echt in de map kunnen. Ik heb in dit geval meer dan een minuut op die verhoging gestaan en afgewacht tot ik eindelijk toe kon slaan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:08 schreef Verbal het volgende:
Precies... laat die turret gaan en kill de spy...
Ikzelf ben echt nog een laffe kneus als spy... veel te afwachtend en daardoor vaak de lul, dus ik kijk verder met be- en verwondering naar je filmpjes
De rest van de classes geen probleem, en ik ben in die hoedanigheid juist een prima spy-hunter.
No way dat ik tegen iemand opbots en gewoon doorloop.
V.
Ik heb jou volgens mij niet op steam geadd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Heb er nog wel eentje over
En aargh jouw backpack.. Gebruik de Sort functie![]()
![]()
![]()
Same here.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:08 schreef Verbal het volgende:
Ikzelf ben echt nog een laffe kneus als spy... veel te afwachtend en daardoor vaak de lul, dus ik kijk verder met be- en verwondering naar je filmpjes
je kan als je het een beetje doorhebt ook hele nare scores halen in een potje vergeleken met de rest van je team:quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:35 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Same here.
Ik ben ook nog wel een beetje een noob moet ik zeggen.
Echt prachtig om dat soort filmpjes te zien!
Meer!!!
Erg goed gespeeld iddquote:
Wat heb je er voor over?quote:
Ellis Capquote:
Die is erg ziek idd. Ben wel benieuwd of dat vaker lukt of dat zijn tegenstander al dood is door de kogels... Sowieso is dit filmpje best naar. Zo'n sniper hoop ik nooit tegen me te hebben die binnen een paar seconde een aantal headshots maakt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:06 schreef Necrodeath het volgende:
Wow, die sentry-rocket airshot (rond 3:05) is wel erg nice...
't Zijn natuurlijk wel teams van 9 man die samen al duizenden uren TF2 ervaring hebben, perfect op elkaar zijn ingespeeld en ingame razendsnel communiceren. Die kom je gelukkig niet gauw tegen in pub-serversquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Die is erg ziek idd. Ben wel benieuwd of dat vaker lukt of dat zijn tegenstander al dood is door de kogels... Sowieso is dit filmpje best naar. Zo'n sniper hoop ik nooit tegen me te hebben die binnen een paar seconde een aantal headshots maakt.
Valt me op zich wel mee eigenlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:13 schreef MrEarcheese het volgende:
22 kills in 1 leven.en nee, dit ben ik niet. i wish.
Most backstabs: 39quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Valt me op zich wel mee eigenlijk
Most backstabs:19 (as Spy)
Nope. cp_orange_x3. Zeer bekende map. Was als rode spy in de blauwe spawn gegaan, en dan is het verstoppen en wachten tot er mensen spawnenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:35 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Welke map was dat? Achievement_idle?
Nog nooit gespeeld volgens mij. Speel ook bijna alleen maar op servers waar ze de officiële maps in de rotation hebben zitten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:50 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Nope. cp_orange_x3. Zeer bekende map. Was als rode spy in de blauwe spawn gegaan, en dan is het verstoppen en wachten tot er mensen spawnen
Ah okequote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Nog nooit gespeeld volgens mij. Speel ook bijna alleen maar op servers waar ze de officiële maps in de rotation hebben zitten.
Als je F2P bent kan je niet traden, maar alleen ontvangen. Je bent als gratis player ook beperkt met het craften van spullen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:04 schreef Tchock het volgende:
Kan iedere user traden eigenlijk? Nooit geprobeerd. Ik heb echt alleen maar faalspullenMocht iemand iets over hebben ofzo, laat het weten
Terugruilen kan ik denk ik alleen met van die kisten maar die hebben jullie ongetwijfeld ook al.
Ah oke. Dat maakt de kans nog kleinerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:08 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Als je F2P bent kan je niet traden, maar alleen ontvangen. Je bent als gratis player ook beperkt met het craften van spullen.
Mensen die het spel hebben gekocht hebben dat limiet niet.
Gewoon het goedkoopste aanschaffen in de Mann Co store en je bent van je F2P status afquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah oke. Dat maakt de kans nog kleiner
Ik heb sowieso interesse in alles wat je graag kwijt wil.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:21 schreef HalvinCarris het volgende:
Heb trouwens onderstaande hoedjes in de aanbieding. Laat maar weten als je interesse hebt
Wat is je SteamID? Ik voeg je even toe en dan help ik je even op wegquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb sowieso interesse in alles wat je graag kwijt wil.
Hoe kom je aan zoveel hoedjes heb er pas 1 of zo.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:45 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Wat is je SteamID? Ik voeg je even toe en dan help ik je even op weg
Items krijgen, traden, traden, tradenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:50 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zoveel hoedjes heb er pas 1 of zo.
Eerlijk gezegd zag ik er erg tegenop, maar de servers zijn voller en er zijn meer onervaren mensen wat wel leuk is - het is iets makkelijker geworden om een kill te krijgen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:37 schreef Willyfoofoo het volgende:
Hoe is TF2 nu eigenlijk na de F2P-update?Ik vraag me af wanneer Torsten nou eindelijk de Translator's Cap uitgeeft.
Dikke doeiquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:18 schreef HalvinCarris het volgende:
Heeft IEMAND hier de Earbuds? Ik geef er 8 keys voor.
Het hoeft niet hoorquote:
quote:
Niiiiice.quote:
Weet niet of er genoeg animo voor is, ben zelf laatste tijd te druk met andere zaken dat ik niet aan TF2 toe kom.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:13 schreef 100% Tukker het volgende:
Is er nog behoefte aan een Fok!-servert met wat leuke (custom) maps waar we op kunnen fraggen? Want ik kan nog wel wat regelen (dedicated, 32 players)...
Dit helaas , het zou wel heel vet zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Weet niet of er genoeg animo voor is, ben zelf laatste tijd te druk met andere zaken dat ik niet aan TF2 toe kom.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:45 schreef Ireyon het volgende:
http://www.teamfortress.com/deus-ex/
Weer een setje toffe wapens/hats/misc erbij. Die specs zijn echt té stoer.
De reden dat ik ook een clan heb gejoined voor hoofdzakelijk CoD4. Veel leuker.quote:En een Fok! server, ik zie het graag komen hoor.. 't Heeft inderdaad wel wat om af en toe met wat 'bekenden' te gamen.
Coolquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:45 schreef Ireyon het volgende:
http://www.teamfortress.com/deus-ex/
Weer een setje toffe wapens/hats/misc erbij. Die specs zijn echt té stoer.
En een Fok! server, ik zie het graag komen hoor.. 't Heeft inderdaad wel wat om af en toe met wat 'bekenden' te gamen.
Bij dit soort items duurt het altijd ook even voordat ze craftable/droppable wordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Cool
Al droppen bij mij nooit items uit setjes die net uit zijn
Weet ik, maar dan nog duurt het soms maanden. Krijg altijd default items of crates.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:33 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Bij dit soort items duurt het altijd ook even voordat ze craftable/droppable worden
Zijn er manieren om sneller goede items te krijgen? Ik dacht dat dit willekeurig gebeurde, maar ik krijg heeeel zelden leuke items.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:05 schreef Verbal het volgende:
Vandaag, naast de Deus Ex-booty, ook nog een Headless Horseman-pumpkin gekregen (of verdiend) en een nieuwe gun voor de heavy.
V.
Vrijwel alles wat in de Shop te koop is, is ook via een gratis 'drop' te krijgen. Alleen is de kans op goedkope wapens natuurlijk een stuk groter dan dure hoedjes.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:29 schreef KNAK het volgende:
Zomaar even een vraag
Ik heb dit spel een maand geleden ontdekt en speel het vrij vaak. De vraag gaat over dat backpack gebeuren, ik ben er net achter dat je dus items krijgt, zomaar uit het niets... en deze gaan je backpack in. In het begin vond ik het wel prima maar nu zit ie vol en moet ik de hele #$%^% tijd deleten om plek te maken. Ik ben er dus ook net achter gekomen dat je die items kan gebruiken/equippen![]()
Deze items die je zo lukraak krijgt, dat zijn free items? en na een maand spelen zie ik alleen maar dezelfde items voorbij komen. De spectaculaire zooi, dat moet je zeker kopen of niet? Of komt er zo nu en dan weleens iets leuks voorbij (gratis!)
http://www.teamfortress.com/freetoplay/faq.phpquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:29 schreef KNAK het volgende:
Zomaar even een vraag
Ik heb dit spel een maand geleden ontdekt en speel het vrij vaak. De vraag gaat over dat backpack gebeuren, ik ben er net achter dat je dus items krijgt, zomaar uit het niets... en deze gaan je backpack in. In het begin vond ik het wel prima maar nu zit ie vol en moet ik de hele #$%^% tijd deleten om plek te maken. Ik ben er dus ook net achter gekomen dat je die items kan gebruiken/equippen![]()
Deze items die je zo lukraak krijgt, dat zijn free items? en na een maand spelen zie ik alleen maar dezelfde items voorbij komen. De spectaculaire zooi, dat moet je zeker kopen of niet? Of komt er zo nu en dan weleens iets leuks voorbij (gratis!)
Ik had die group gemaakt. Ik wil hem wel terug nu ik het weer veel speelquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:48 schreef picodealion het volgende:
Mensen, ik zie dat ik beheerder ben van de FOK! TF2 groep.
http://steamcommunity.com/groups/FOKTF2
Ik speel al tijden niet meer, dus kan ik dat aan iemand hier overdragen?
Gewoon meerdere admins aanstellenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:48 schreef picodealion het volgende:
Mensen, ik zie dat ik beheerder ben van de FOK! TF2 groep.
http://steamcommunity.com/groups/FOKTF2
Ik speel al tijden niet meer, dus kan ik dat aan iemand hier overdragen?
Donequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik had die group gemaakt. Ik wil hem wel terug nu ik het weer veel speel
http://steamcommunity.com/profiles/76561197993623008
Lekker bezig Devquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik had die group gemaakt. Ik wil hem wel terug nu ik het weer veel speel
http://steamcommunity.com/profiles/76561197993623008
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:34 schreef KNAK het volgende:
Ik heb overigens zeker tussen de 30 en 40 items weggegooidWas echt vervelend, de melding dat backpack vol zat.
Wanneer krijg je items dan? bij bepaalde score?
http://www.tf2items.com/crafting/blueprints.phpquote:Op zondag 21 augustus 2011 09:07 schreef KNAK het volgende:
Hoe zit het met blue prints? Als je wat wilt craften zijn er lijsten, maar niet alle wapens die ik gezien heb staan in die lijsten. Dat gaat via blueprints? Zo ja, hoe werkt dat?
Ja. Ik had mijn hele backpack opgeschoond ("wat heb ik aan al die driedubbele dingen") en een week later werd het craften geïntroduceerdquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:39 schreef Ireyon het volgende:
Dingen verwijderen omdat je geen plek meer hebt is écht heel zonde, je kunt namelijk al die troep craften
het mooiste is Spy , met je enforcer gun scouts poppen die denken je te kunnen nakkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:49 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik begin echt te genieten van demoman, gisteren had ik echt een leuk potje (tegen veel beginnende spelers) waar ik toen mijn ammo op was vrolijk verder kon hakken met mijn zwaardje.
Ik ben echt dramatisch slecht met spy, niet mijn ding. Speel het liefste scout, soldier of nu dan demoman.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
het mooiste is Spy , met je enforcer gun scouts poppen die denken je te kunnen nakken![]()
![]()
![]()
Spy ben ik slecht in, maar met demo kan ik echt helemaal niks... Begrijp ook niet dat mensen die fijn kunnen vindenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:51 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik ben echt dramatisch slecht met spy, niet mijn ding. Speel het liefste scout, soldier of nu dan demoman.Alle andere classes kan ik ook wel mee overweg maar spy, nope.
Dat is, vind ik, recentelijk wel het grote probleem door al die F2P-peeps. Iedereen doet maar waar 'ie zin in heeft, dus zit je soms met 0 engi's, 0 medics en 6 snipers en 3 scouts of zo... Jij pakt in ieder geval die verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:44 schreef dnbrainwash het volgende:
Engi heb ik op het begin vooral veel gespeeld, medic speel ik alleen als het nodig is.
Dit was een voorheen fatsoenlijke server... maar tips zijn altijd welkom.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:18 schreef Ireyon het volgende:
Je kan jezelf al die frustraties besparen door gewoon op fatsoenlijke servers te spelen..?
GTFOgaming.co.uk serversquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dit was een voorheen fatsoenlijke server... maar tips zijn altijd welkom.
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |