abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99812075
met vervolgens dit net van sangdrax :')

Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_99812980
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:53 schreef mignonne het volgende:

[..]

:D hahaha
Lijkt Tico wel met 5 wagens :+

Ik vind het wel een plan voor de Sint tzt, maar ik moet er nog even op broeden of ik dat nu al hier in huis wil of dat we het gewoon houden bij die houten poppenwagen die ook nog boven staat. Op zich zou dat ook genoeg moeten zijn natuurlijk maar ik vind dat houten ding een beetje laag voor haar.

En hier is poppie vooral projectie-materiaal. Alles wat bij oudste gebeurt moet ook even bij poppie gedaan worden. Zo moet pop ook een kusje en een verhaaltje en wat luuf en zulks :P
Als er gespeeld moet worden smijt ze het ding liefdevol in de hoek :')

ohja ik hoor hier ook bijna :o nog een maandje... jemig wat gaat dat snel...
Even illegaal: Mignonne, wij hebben ook een houten en zo'n cheapo-poppenwagen. De plastice is voor buiten, omdat de houten toch iets minder makkelijk stuurt merk ik. Misschien is dat een overweging?
Lotte!
Noah!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 22:45:35 #53
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_99818881
Tess *O*

Bram gaat nu af en toe op het potje, maar het lijkt hem ook niet zoveel te doen. In mijn vakantie gaan we maar eens flink aan het oefenen

Bram is trouwens voor de verandering weer eens verkouden. Flink met koorts en alles. Ik word er een klein beetje moe van dat die arme jongen elk verkoudheidsvirusje oppikt. Bij de KNO arts willen ze op het moment niet zo heel veel doen, dus we moeten weer wachten op een afspraak in september.
pi_99829646
Tess, grote meid! *O*

Bram is nog jong genoeg toch? Al kun je het proberen, maar jongens zijn gemiddeld pas 3 :{

Simmu :D
pi_99830169
Tess *O*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 juli 2011 @ 10:11:02 #56
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99830485
Tess grote meid!!

Het zal mij benieuwen. Ik heb jan zonder Luier rondlopen, gewoon boxer en broek aan. Eens kijken want ik kan hem met geen mogelijkheid zijn luier laten omhouden...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 juli 2011 @ 10:31:10 #57
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99830844
geen succes dus _O- binnen tien minuten natte broek. op de wc gezet, en toen pakte hij zelf een luier _O- hij vond een natte broek toch een wat minder plezier gevoel geloof ik :+
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_99831242
ik denk dat het behoorlijk uitmaakt in zijn beleving dat hij de keuze heeft djmo! zolang er iets te kiezen valt, zal hij ook daadwerkelijk bewust een keuze maken en dus dat wat hij kiest aanvaarden

does that make any sense :? O-) :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 juli 2011 @ 12:42:00 #59
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99834057
Oh ja zeker wel Simmu :)

Gisterenavond pakte Jan zelf z'n slapie en speen om te gaan slapen .. om kwart over zes! en heeft met uitzondering van in ons bed klimmen, doorgeslapen tot vanmorgen half acht. En zostraks om half twaalf oid, hetzelfde riedeltje. Voor ik de kamer uitwas had hij z'n ogen al dicht. Heeft er iemand een (nieuwe, verbeterde) gebruiksaanwijzing? :')

pi_99839180
Heb je die nodig DJMO?
Is hij overdag ook vrolijk en misschien rustiger, nu hij ook meer slaapt?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 juli 2011 @ 15:42:32 #61
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99839702
'nog even druk als altijd, maar anders, vrolijker, minder drammerig ofzo.

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 juli 2011 @ 15:56:32 #62
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99840181
overigens: toeval of niet maar de laatste dagen praat Jan een stuk meer; heeft nu ook duidelijke woorden voor sommige dingen. Toetah voor buiten en tee voor z'n speen. Een vriend van z'n vader noemt ie duidelij kToem. en soms hoor ik zelfs z'n eigen naam (jahan) en die van Geert voorbij komen (Teert) O+

pi_99840810
Welke woorden zegt hij nu echt goed?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 juli 2011 @ 16:17:44 #64
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99840917
papa, mama, kijk, bah als hij 'n natte/vieze luiers heeft, bal, koekje, drinken (niet echt helemaal goed, trinke, maar wel verstaanbaar voor een vreemde iig) koud, cracker, stoel (toel) en allerlei dierengeluiden.
-edit- hij zegt ook poeh (beer), kokke (sokken :') ) doewah ofzo voor schoenen, en Mam en Kitty tegen de poezen (en ja, mam tegen de moederpoes en kitty tegen het kitten :') )

[ Bericht 55% gewijzigd door DJMO op 23-07-2011 17:51:48 (post aangevuld ) ]

pi_99853713
Dan praat hij een stuk meer dan Tyler. Hij probeert het nu wel meer, maar lukt nog steeds niet goed.
9 september mag hij trouwens voor het eerst naar de peuterspeelzaal.
pi_99853966
Amber en Tess waren vanmiddag aan het stickers-plakken geweest. Er was er een op de grond blijven liggen, Tess pakt 'm scheurt 'm in stukjes en plak die stukjes op mijn gezicht. Ze kijkt me aan en zegt: oh wat ben je mooi mama O+

Geen plasje op de wc vandaag. Gisteravond zei ze dat ze moest plassen. Ze heeft 3 winden gelaten en toen was het klaar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 juli 2011 @ 21:35:54 #67
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99854050
Spannend, tyler naar de psz! zie je er tegenop of kijk je er naar uit Ing?

een gratis harsbehandeling vicky? Of plakten de stickers niet zo goed :P

pi_99854173
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:35 schreef DJMO het volgende:

gelukkig ben ik niet behaard op mijn voorhoofd ;)
het waren van die foamstickers die niet zo heel goed meer plakten :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_99854250
alle plassen gaan hier netjes op de wc, poep normaal ook, tot ik r gisteren met een bult in r onderbroekje rond zag lopen :')

'geeft niets hoor mama, is maar poep, geeft niets :') '

vandaag zei ze gewoon

'ben je doof?!' toen ik niet snel genoeg reageerde op r 'mag ik drinken? ' vraag :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 juli 2011 @ 21:46:12 #70
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99854593
Elin :o kleine tiran :D als ik vroeger zoiets durfde te zeggen tegen m'n ouders waren de rapen gaar geweest _O-

pi_99854811
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:35 schreef DJMO het volgende:

Ik zie alleen op tegen het afscheid. Denk dat hij het verder heel leuk vind.
Bij Kim op school deed hij zijn jas al uit de laatste weken en wilde hij blijven.
Denk dat hij er wel aan toe is. En als hij dan ook eindelijk eens wat meer (verstaanbaar) gaat praten, zou dat mooi meegenomen zijn!
pi_99854902
Ik moet lachen om dat soort wijsneus gedrag..
Ik krijg nu op alles een welles, nietes of een daarom omdat ik dat zeg.

Lijkt me zo lastig als je kind niet praat, ik kan mij dat totaal niet voorstellen.
Truus is super vlot met praten en zegt echt hele zinnen, en verhalen.
En soms dan begrijpen wij elkaar nog niet met alle drama als gevolg.
pi_99854918
nouja, ik zei 'ben je doof' tegen haar, en vaker, waar heb je die oren voor poppemientje!!!(bijnaam)

dan kan je er wel vanuit gaan dat ze m terugkaatst
pi_99854975
Hahah ik zeg dus nooit: "Omdat ik dat zeg"
Maar ze gaat naar de opvang en neemt daar echt superveel van over.
pi_99854999
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:51 schreef Pvoesss het volgende:
Ik moet lachen om dat soort wijsneus gedrag..
Ik krijg nu op alles een welles, nietes of een daarom omdat ik dat zeg.

Lijkt me zo lastig als je kind niet praat, ik kan mij dat totaal niet voorstellen.
Truus is super vlot met praten en zegt echt hele zinnen, en verhalen.
En soms dan begrijpen wij elkaar nog niet met alle drama als gevolg.
hier is t
Elin, opruimen.

'echt niet'

:')

en ik moet zeggen dat elin ook gewoon volledig praat nu, ik snap r iig goed en zij snapt mij ook erg goed en als ze het niet wil snappen, doet ze r ogen dicht en zegt ze dat ze slaapt of dat ze even bezig is en dat we stil moeten zijn :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')