Even illegaal: Mignonne, wij hebben ook een houten en zo'n cheapo-poppenwagen. De plastice is voor buiten, omdat de houten toch iets minder makkelijk stuurt merk ik. Misschien is dat een overweging?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:53 schreef mignonne het volgende:
[..]hahaha
Lijkt Tico wel met 5 wagens![]()
Ik vind het wel een plan voor de Sint tzt, maar ik moet er nog even op broeden of ik dat nu al hier in huis wil of dat we het gewoon houden bij die houten poppenwagen die ook nog boven staat. Op zich zou dat ook genoeg moeten zijn natuurlijk maar ik vind dat houten ding een beetje laag voor haar.
En hier is poppie vooral projectie-materiaal. Alles wat bij oudste gebeurt moet ook even bij poppie gedaan worden. Zo moet pop ook een kusje en een verhaaltje en wat luuf en zulks![]()
Als er gespeeld moet worden smijt ze het ding liefdevol in de hoek
ohja ik hoor hier ook bijnanog een maandje... jemig wat gaat dat snel...
gelukkig ben ik niet behaard op mijn voorhoofdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:35 schreef DJMO het volgende:
Spannend, tyler naar de psz! zie je er tegenop of kijk je er naar uit Ing?
een gratis harsbehandeling vicky? Of plakten de stickers niet zo goed
Ik zie alleen op tegen het afscheid. Denk dat hij het verder heel leuk vind.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:35 schreef DJMO het volgende:
Spannend, tyler naar de psz! zie je er tegenop of kijk je er naar uit Ing?
een gratis harsbehandeling vicky? Of plakten de stickers niet zo goed
hier is tquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:51 schreef Pvoesss het volgende:
Ik moet lachen om dat soort wijsneus gedrag..
Ik krijg nu op alles een welles, nietes of een daarom omdat ik dat zeg.
Lijkt me zo lastig als je kind niet praat, ik kan mij dat totaal niet voorstellen.
Truus is super vlot met praten en zegt echt hele zinnen, en verhalen.
En soms dan begrijpen wij elkaar nog niet met alle drama als gevolg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |