abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100150338
idem hoor, normaal huilt ze nooit.. ik hoef nu alleen maar te zeggen dat ze iets niet mag en hoppa mevrouw blert alweer :+
pi_100150594
Ja echt mega irritant.
  zondag 31 juli 2011 @ 11:37:13 #278
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_100151633
Komt door het weer denk ik :D. Ik vroeg net of Bep wat drinken wilde hebben en toen was het neeee! Dus ik zeg prima, dan maak ik straks wat drinken voor je. Was het ook neeeeeeee! Dus toch maar wel drinken :').
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 31 juli 2011 @ 22:02:41 #279
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_100171984
Wat een (peuter)pubers zijn het! :P

Wij hebben ons vanmorgen vermaakt in eerst het zwembad en later nog gegeten in Sprookjeswonderland. Het was een erg geslaagde ochtend en Maarten vanmiddag compleet total loss. Vanavond dat ik vroeg of hij het een leuke dag zei, verzuchtte hij "Ja". O+
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_100172267
Holyguacamoley, dacht ik toch even te weten waar AP voor stond, heb ik het helemaal fout.

Ik bedoelde de onopgevoede kinderen van kennissen die AntroPosofisch opvoeden, niet AttachmentParentenenden.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator zondag 31 juli 2011 @ 22:11:08 #281
5428 crew  miss_sly
pi_100172423
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 22:08 schreef McLaura het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat wat ik om me heen zie gebeuren onder de noemer 'AP' op mij meer overkomt als gebrek aan opvoeding. Niet dat AP gebrek aan opvoeding is.

Maar goed, ik ken gewoon de verkeerde AP-ers.
Inderdaad, want wat Pvoess volgens mij bedoelt, is dat de opvoedingstijl niet AP heet, maar UP. Als deze mensen dit zelf AP noemen, zijn het echt geen echte, want dan weten ze kennelijk niet waar ze het over hebben.

Even zonder waardeoordeel verder, hoor, want het boeit me verder niet zo of en welke stickertjes men ergens op wil plakken :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_100172484
quote:
Holyguacamoley, dacht ik toch even te weten waar AP voor stond, heb ik het helemaal fout.

Ik bedoelde de onopgevoede kinderen van kennissen die AntroPosofisch opvoeden, niet AttachtmentParentenenden.
nou is die discussie al helemaal niks meer :'(
het was al een discussie van niks met iedereen die het (achteraf) roerend met elkaar eens is, nu is het al helemaal niks meer :N O-)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Moderator zondag 31 juli 2011 @ 22:12:41 #283
5428 crew  miss_sly
pi_100172519
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 22:02 schreef Marie79 het volgende:
Wat een (peuter)pubers zijn het! :P

Wij hebben ons vanmorgen vermaakt in eerst het zwembad en later nog gegeten in Sprookjeswonderland. Het was een erg geslaagde ochtend en Maarten vanmiddag compleet total loss. Vanavond dat ik vroeg of hij het een leuke dag zei, verzuchtte hij "Ja". O+
Sprookjeswonderland, leuk! Als het nog eens een keer lekker is in het weekend, wil ik daar met Senna ook weer heen! Wat fijn en leuk dat Maarten zo bevestigt dat hij een leuke dag heeft gehad O+
pi_100172564
Ik ben gewoon niet thuis genoeg in de afkortingen. AP op zich heb ik totaal geen oordeel over, ik haal uit alle methodes wat mij aanspreekt en voed Thijs op volgens de LauraMethode.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_100172594
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 22:12 schreef simmu het volgende:

[..]

nou is die discussie al helemaal niks meer :'(
het was al een discussie van niks met iedereen die het (achteraf) roerend met elkaar eens is, nu is het al helemaal niks meer :N O-)
Sorry voor het lamslaan van je discussie :D
  Moderator zondag 31 juli 2011 @ 22:15:07 #286
5428 crew  miss_sly
pi_100172648
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 22:13 schreef McLaura het volgende:
Ik ben gewoon niet thuis genoeg in de afkortingen. AP op zich heb ik totaal geen oordeel over, ik haal uit alle methodes wat mij aanspreekt en voed Thijs op volgens de LauraMethode.
De Lauramethode is natuurlijk niet half zo goed als de Sylviamethode :{w
pi_100172713
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 22:14 schreef McLaura het volgende:

[..]

Sorry voor het lamslaan van je discussie :D
die viel gisteravond al lam :'(
eigenlijk al na 2 posts, maar ik probeerde shit onder woorden te krijgen wat maar niet wilde :')
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_100172797
quote:
12s.gif Op zondag 31 juli 2011 22:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De Lauramethode is natuurlijk niet half zo goed als de Sylviamethode :{w
De Sylviamethode? Doe jij die, serieus? Dat werkt toch voor geen meter! :D
  zondag 31 juli 2011 @ 22:18:38 #289
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_100172821
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 22:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Sprookjeswonderland, leuk! Als het nog eens een keer lekker is in het weekend, wil ik daar met Senna ook weer heen! Wat fijn en leuk dat Maarten zo bevestigt dat hij een leuke dag heeft gehad O+
We kunnen dan wel een keer afspreken? Voor mij is het heel makkelijk (als we toch verder geen afspraken hebben) om ook heen te gaan...
18-11-2008 Maarten Alexander
  Moderator zondag 31 juli 2011 @ 22:19:31 #290
5428 crew  miss_sly
pi_100172864
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 22:18 schreef McLaura het volgende:

[..]

De Sylviamethode? Doe jij die, serieus? Dat werkt toch voor geen meter! :D
Nee, niet bij Thijsjes, wel bij Senna's :Y Vooral die geboren op 20 juli 2009 om 19.34 uur :Y
  Moderator zondag 31 juli 2011 @ 22:19:54 #291
5428 crew  miss_sly
pi_100172884
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 22:18 schreef Marie79 het volgende:

[..]

We kunnen dan wel een keer afspreken? Voor mij is het heel makkelijk (als we toch verder geen afspraken hebben) om ook heen te gaan...
Dat lijkt me echt heel leuk! Ik zal het zeker even melden als we van plan zijn te gaan.
pi_100173054
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 22:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, niet bij Thijsjes, wel bij Senna's :Y Vooral die geboren op 20 juli 2009 om 19.34 uur :Y
Aaaaaaaah zijn kinderen verschillend dan? Huh?

Tijd om te gaan slapen, truste, doei, dag, enzo :)
  Moderator zondag 31 juli 2011 @ 22:23:15 #293
5428 crew  miss_sly
pi_100173097
Slaap lekker!
pi_100174657
Mn peuter (als in bijna kleuter) speelt ineens hele verhalen met de duplo :) en ze kan al heel goed kleuren *)

* Nijna kwam even trots doen

Mn bijna peuter die denkt dat ze al peuter is, werd vanmiddag bij het pannenkoekenhuis uitgemaakt voor knul... Gelukkig had de serveerster vrij vlot door dat ze een meisje is, maar ik snap de verwarring niet zo... ;)
Fake it till you make it...
pi_100177466
Ik wil ook als het mogelijk is wel mee naar Sprookjeswonderland :)

Verder had ik geen flauw idee wat AP was, nog steeds niet echt...
Jaël heeft haar slaap weer gevonden en gaat gewoon lekker. Is ook heel inlevend opeens in haar zusje :) Eerst als Sarah huilde leek het net of ze het niet hoorde en nu als Sarah huilt dan zegt ze ga baby halen O+ Wat gaat die ontwikkeling toch enorm snel!!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_100184555
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 20:22 schreef Deepfreeze het volgende:
KD, hoe ging het vandaag?

Autisme is ook wel een ander geval. Maar dan nog hoeven de andere kinderen daar niet voor opzij. Hier een kindje in de buurt met pdd-nos, de kindjes uit de buurt houden er rekening mee, maar wel tot hun grenzen. Als het kindje te bazig/agressief wordt, lopen ze gewoon weg. De moeder houdt dat nu niet continu meer in de gaten, nu er een acceptabel evenwicht is. Maar eerder begeleide ze dan beide kindjes in de situatie..

Opvoeding verschilt, maar het algemene fatsoen zou niet zoveel hoeven te verschillen. Ze moeten allemaal leren op hun beurt te wachten, te delen, niet agressief zijn, elkaar respecteren. Als je die grenzen als ouder niet aangeeft, kun je wachten op andere ouders die je kind wel aanspreken..
Even nog terugkomend hierop. (Geen tijd gehad om eerder in t loggen onder deze account.

Ik zou mijn zoon NOOIT alleen laten in een sociale setting. Zeker als je weet dat je kind zwaar autistisch is, zou ik er altijd bij blijven. Nu heb ik pas geleden gezellig met DF getheeleut terwijl de kids rondrenden, maar dat was wel nadat we zagen dat hij zich in zijn eentje prima vermaakte, en verder de andere kindjes niet opzocht. (Zoals verwacht.)
Maar ja, dat ben ik. Een autistisch kind alleen laten in een ongecontrolerde setting is imo vragen om problemen. :{
Kloon voor een (autistische) zoon
pi_100185421
ZK, daar zagen we ook dat het prima ging, met beide kids. Want de mijne had ook wel problemen kunnen veroorzaken. Zij het op een andere manier. Dus die laat ik ook niet zomaar rondrennen (waarschijnlijk wel iets makkelijker)

Hier trouwens de zinloze jankbuien zo'n beetje voorbij. En weer een hoop geleerd op mentaal gebied deze keer. Dus hoop dat de andere kindjes ook snel door de fase zijn..
Nu alleen weer leren zelf spelen. :{
pi_100185598
quote:

Ik bedoelde de onopgevoede kinderen van kennissen die AntroPosofisch opvoeden, niet AttachmentParentenenden.
hahahahahaha _O- _O- Antroposofisch en Attacmentparenting is ook lekker helemaal verschillend. Maar ik snap de afkorting mix-up wel hahaha _O- _O-
Ik moest lachen dat wij voor niets daar op in gingen..

(ik heb zelf ook helemaal niets met antroposofie)
pi_100186943
quote:

Maar dat zou dan weer etymologisch nergens op slaan :D Antroposofisch komt van Anthropos en Sophia, de kennis van/over de mens. Dan zou de P gewoon lukraak midden uit het woord genomen zijn. T zou logischer zijn om antroposofie af te korten met AS.

/spuit11
/spuitnutteloos
:)
pi_100190112
Ja maar jij weet teveel :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')