Het lekkerste zit alijd aan de binnenkant...quote:
Als je een betere foto kan vinden graag!!quote:
Aids, maar dat kan je gewoon eten als je geen wondje aan je mond hebt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Kali, wat zijn die gele vlekken op dat broodje?
Idd!!! Verontschuldig je maar voor het ontbreken van de rode uien/-hete en knoflook saus!quote:
Schapen en lamsvlees wordt voornamelijk in de moskee geserveert.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Amar, waarom staat dat bord op het tapijt...?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Schapen en lamsvlees wordt voornamelijk in de moskee geserveert.
Vergeet dan niet de ravigottesaus.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:11 schreef yoppiesaus het volgende:
Ooit gehoord van broodje kikker,met koeienoogballen,rattendarm,en een stukje tandvlees van een hond
Serveren ze bij erkende restaurants,is heel lekker
Ik wil het net zeggen!!quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:14 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Vergeet dan niet de ravigottesaus.
En dat het dan zo over je vingers druipt...HEERLIJK!!!quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:17 schreef Absurditeit het volgende:
Verplichte kost bij een schaal broodjes kikker,met koeienoogballen,rattendarm,en een stukje tandvlees van een hond:
[ afbeelding ]
Wil je menu?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil je menu?Dames en heren hij is niet dood: Jean-François van Erven Dorens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van de viskraam/winkel zelf is onovertroffen.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil je menu?Dude, ik spuugte mijn halve wappelsap over het toetsenbord...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Dat zeker, maar het is belangrijk dat de illusie wordt gewerkt for the time being.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die van de viskraam/winkel zelf is onovertroffen.
Lijkt op die hele lekkere knoflooksaus die achteraf helemaal niet zo lekker is. Maar dan anders.
Vergeet de saus niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:29 schreef yoppiesaus het volgende:
Brb effe broodje kikker met koeienoogballen en een stukje tandvlees van een hond klaarmaken
Zelfde als met patat. Hoevel frietkotten zouden hun deuren wel niet kunnen sluiten als zaken als mayonaise, curry en satésaus ineens van de aardbodem zouden verdwijnen?quote:
Ik gok zo'n 77%quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:35 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zelfde als met patat. Hoevel frietkotten zouden hun deuren wel niet kunnen sluiten als zaken als mayonaise, curry en satésaus ineens van de aardbodem zouden verdwijnen?
Aj, je hebt gelijk, de frietkot met rolluik of plastic golfplaten helemaal vergeten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:40 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dan heb je de frietkotten zonder deur zeker nog niet meegerekend?
[ afbeelding ]
Wijchen is buiten mijn bezorggebied, sorry....quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eén station verder dan dat pauper Nijmegen
Wijchen? Ga eens heel gauw wat noordelijker zitten en dan hebben we het over een échte stadquote:Op donderdag 21 juli 2011 03:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Wijchen is buiten mijn bezorggebied, sorry....
Ik neem aan dat alleen een Amsterdammer zoiets kan zeggen? Gefeliciteerd knulquote:Op donderdag 21 juli 2011 04:05 schreef Absurditeit het volgende:
Cactus1 woont in Arnhem. In de provincie dus.
We hoeven in ieder geval niet bang te zijn dat we elkaar geregeld treffen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt. Eigenlijk boeit het me ook niet zoveel.
Ik zie je anders geregeld hier posten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:14 schreef Absurditeit het volgende:
We hoeven in ieder geval niet bang te zijn dat we elkaar geregeld treffen.
Hahahaha1!#@324, zogenaamde gevatheid.quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zie je anders geregeld hier posten.
Dat zou kunnen. Ik ben jouw enerverende posts nog niet eerder tegengekomen. Had het anders zeker onthouden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zie je anders geregeld hier posten.
Geef maar. Krijg je een kusje terug.quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:19 schreef Specularium het volgende:
Hahahaha1!#@324, zogenaamde gevatheid.
Hiervoor hebben ze de platte harde uitgevonden.
Ik weet zeker dat je me vanaf nu wel zult herinneren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:20 schreef Absurditeit het volgende:
Dat zou kunnen. Ik ben jouw enerverende posts nog niet eerder tegengekomen. Had het anders zeker onthouden.
Ik denk het ook wel. Zeker nu je langzaam maar zeker ook jouw beeldschone kant laat zien.quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:21 schreef Cactus1 het volgende:
Ik weet zeker dat je me vanaf nu wel zult herinneren.
Je dacht: oh ze geeft in het andere topic geen antwoord op deze vraag, dan probeer ik het hier nog een keer?quote:
tafellaken denk ikquote:Op donderdag 21 juli 2011 03:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Amar, waarom staat dat bord op het tapijt...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een schandaal op de vroege ochtend.quote:Op donderdag 21 juli 2011 06:20 schreef ainoo het volgende:
ik weet niet maar ik had geen pita kaas in huis dus ikheb gewoon een mozzarella bol kaas gegeten???? ik denk dat is lekker jonge maar ik miste toch wel die tomaat en pesto
Heeft die gast nou een mondkapje op in zijn frietttentquote:Op donderdag 21 juli 2011 03:40 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dan heb je de frietkotten zonder deur zeker nog niet meegerekend?
[ afbeelding ]
Als het binnen net zo schoon is als de buitenkant, dan lijkt het me geen overbodige luxe.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:18 schreef Bloodhound het volgende:
[..]
Heeft die gast nou een mondkapje op in zijn frietttent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |