abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 00:38:01 #176
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_100490840
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:09 schreef Hockeystick het volgende:

[..]

1 Toch ben je hier gekomen, buurlanden genoeg met vluchtelingen kampen
2 Wederom vluchtelingen die de meest verschrikkelijke dingen over hun eigen land zeggen om er zelf beter van te worden, je bent hier toch binnengekomen met verhalen dat jij en je gezin door afweer geschut aan flarden bent geschoten, of dat je lid bent van het verzet en het niet meer veilig voor je was..
3 ik wil dat jou man en die terroristen vriendjes van hem worden opgepakt ivm deelname aan een terroristische organisatie die banden heeft met al-qaida.

even heen en weer vliegen bengazhi... :W
Zou het misschien even wat minder persoonlijk en aanvallend kunnen? Je weet niets van Houda. Haar man is Libisch, maar is zij dat zelf ook? Zijn ze misschien jaren geleden gevlucht voor G? Ze schrijft tenminste normaal Nederlands.
Er zijn genoeg in het buitenland wonende Libiërs die voor G gevlucht waren en nu teruggekeerd zijn om te helpen hun land te bevrijden.

En misschien hadden de VS. Canada en noem maar op zich er ook buiten moeten houden in 40-45 dan hadden er hier een paar niet zo'n grote mond op kunnen zetten.

Houda ik wens je een goede thuiskomst en hopelijk in en vrijer en beter land.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_100490896
Hij zit nu zelfs de genocide in Srebrenica te verdedigen _O-

Ik snap nu in ene keer waarom je die massamoordenaar/terrorist/khadaffi verdedigd. Je bent een servier niet? :)
Incelfrikandel
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 00:47:07 #178
2651 svann
night-hawk
pi_100491279
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:09 schreef Hockeystick het volgende:

Ben je nu alweer je medicijnen vergeten? Het doet je redenatievermogen en dit topic geen goed.
Jammer hoor. Het ging de afgelopen twee weken net zo goed.

Houda, ik vind het dapper van je.
Al is Bengazi nu op een hoop punten beter af, echt veilig is het er nog niet zolang Gaddafi sabotage-orders kan geven.
Kan me wel voorstellen dat je er naar verlangt terug te keren.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_100491426
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:39 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Hij zit nu zelfs de genocide in Srebrenica te verdedigen _O-

Ik snap nu in ene keer waarom je die massamoordenaar/terrorist/khadaffi verdedigd. Je bent een servier niet? :)
Srebrenica is een leugen, frikandel je kennis van zaken en achtergrond is minimaal maar als je de nos en cnn na praat voel je je gesterkt in het publieke debat.., als jij de werkelijke feiten van de Balkan zou kennen zou je anders praten, maar na 4 pagina's gelul wat ik hoor over Gadaffhi van je sta ik hier niet raar van op te kijken.

Was ik maar een Serviër dan zou ik trots op me land kunnen zijn, de VOC mentaliteit is ver te zoeken bij de gemiddelde hollandse clown
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:38 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

En misschien hadden de VS. Canada en noem maar op zich er ook buiten moeten houden in 40-45 dan hadden er hier een paar niet zo'n grote mond op kunnen zetten.
get your facts right knul,
Volgens mij heeft het Rode leger de nazi duitsland verslagen en niet de vs en canada hoe graag je dat misschien ook wilt en je dit leest in je marshall hulp boekjes.

De Vs is het enige land in de wereld wat de meeste nazi's heeft genaturaliseerd 200.000 mannen waarvan overgroot deel SS officieren...

En mochten de nazi hebben gewonnen dan heb ik niets te vrezen met me blonde haren >:)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 00:52:16 #180
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_100491499
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:50 schreef Hockeystick het volgende:

de VOC mentaliteit is ver te zoeken bij de gemiddelde hollandse clown

[..]
Gelukkig wel. Slavernij is niet netjes.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_100491730
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Gelukkig wel. Slavernij is niet netjes.
Moderne olie slavernij ook niet en toch doe je als NATO/NAVO lid daaraan mee, oh nee we brengen democratie, kijk maar naar Iran en Afghanistan, nu Libië,Syrië,Jemen, allemaal marionette regeringen die hun olie voor een plek naast clinton hebben verkocht...

Yup morderne uitbuiting bestaat echt niet, we hebben anno 2011 geleerd van de geschiedenis :O
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 00:59:05 #182
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_100491791
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:57 schreef Hockeystick het volgende:

[..]

Moderne olie slavernij ook niet en toch doe je als NATO/NAVO lid daaraan mee, oh nee we brengen democratie, kijk maar naar Iran en Afghanistan, nu Libië,Syrië,Jemen, allemaal marionette regeringen die hun olie voor een plek naast clinton hebben verkocht...

Yup morderne uitbuiting bestaat echt niet, we hebben anno 2011 geleerd van de geschiedenis :O
Daarom zijn de MO-revoluties ook overgslagen naar West-Europa. Griekenland, Spanje en Engeland.

Zware rellen in London #5
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 01:02:08 #183
2651 svann
night-hawk
pi_100491929
Hockeystick kan ons in een ander topic vast wel uitleggen hoe NAVO en Al-Qaida de hand hebben in die Londense rellen. :+
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_100491966
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Daarom zijn de MO-revoluties ook overgslagen naar West-Europa. Griekenland, Spanje en Engeland.

Zware rellen in London #5
Nu noem je 3 totaal verschillende dingen op onder 1 noemer:
Griekenland,
daar rellen ze omdat ze opeens belasting moeten betalen en werken tot hun 65 ipv met 40 al op pensioen (heel kort door de bocht gezegt)
Spanje, Er is werk zat alleen de spanjaarden zijn te beonderd om er te werken, hoog aantal oost-europeese arbeidmigranten
Engeland, dat volk in die buurten blank/zwart zijn te dom voor woorden en grijpen alles aan om te plunderen.
dit geld ook voor Frankrijk en Parijs in de banlieus
pi_100492058
Ik wens je in ieder geval veel sterkte houda. Erg dapper van je.

[ Bericht 33% gewijzigd door rakotto op 09-08-2011 01:55:28 ]
Incelfrikandel
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 01:13:45 #186
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_100492397
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 01:03 schreef Hockeystick het volgende:

[..]

Nu noem je 3 totaal verschillende dingen op onder 1 noemer:
Nee, jij vergelijkt de volksopstanden in het MO met illegale oorlogen in Irak en Afghanistan. :')
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_100492620
Zucht, misschien dat de VS zoals altijd weer vuurtje aan het stoken is....oh ik begin weer over conspiracy theories dus dan zijn al mijn argumenten weer uit de fabeltjeskrant
Heel toevallig en toevalligheden bestaan niet, misschien als je je gaat verdiepen in de oorlogen van de jaren 90 zal je zien dat de media een belangerijke rol vervult hierin en de VS een bijzonder grote rol..
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 01:21:41 #188
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_100492735
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 01:19 schreef Hockeystick het volgende:
Zucht, misschien dat de VS zoals altijd weer vuurtje aan het stoken is....oh ik begin weer over conspiracy theories dus dan zijn al mijn argumenten weer uit de fabeltjeskrant
Heel toevallig en toevalligheden bestaan niet, misschien als je je gaat verdiepen in de oorlogen van de jaren 90 zal je zien dat de media een belangerijke rol vervult hierin en de VS een bijzonder grote rol..
De VS stond totaal machteloos tijdens de revolutie in Egypte. Het was zeker niet hun idee. De volksopstanden in het MO kan je niet vergelijken met USA's illegale oorlogen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_100492959
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 01:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De VS stond totaal machteloos tijdens de revolutie in Egypte. Het was zeker niet hun idee. De volksopstanden in het MO kan je niet vergelijken met USA's illegale oorlogen.
aldus Barack hussein oboma

Zonder dollen
Misschien Egypte niet, misschien ook wel en deden ze voor de ogen van de wereld of ze buitenspel werden gezet.
Jij, ik niemand weet welke belangen en afspraken er zijn gemaakt, zegt de naam Henry Kissinger je iets....
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 01:56:43 #190
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_100493846
Hou het ontopic. Andere revoluties hebben eigen topics en graag alles netjes houden.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 01:58:10 #191
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_100493878
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 01:27 schreef Hockeystick het volgende:

[..]

aldus Barack hussein oboma

Zonder dollen
Misschien Egypte niet, misschien ook wel en deden ze voor de ogen van de wereld of ze buitenspel werden gezet.
Jij, ik niemand weet welke belangen en afspraken er zijn gemaakt, zegt de naam Henry Kissinger je iets....
Ah, jij weet niets en daarom heb ik ongelijk :')
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_100496414
Warfalla tribe verklaart de oorlog tegen de rebellen.

Fabriek met immigranten arbeiders bevrijd door de rebellen.

Gaddafi soldaten doodgeschoten voor niet schieten op burgers?

Qatar
Overtreed wapenemborgo

Qatar trekt zich niets aan van No-FLY zone of van wapenembargo

quote:
A Qatari plane made a quick stop in the rebel-held Libyan city of Misrata on Saturday to offload ammunition destined for rebel fighters, sources with knowledge of the flight said.

Officials at the airport acknowledged a Qatari plane landed at Misrata airport but declined to reveal details of its contents.

"The plane offloaded six pick-up trucks which were packed with ammunition and minutes later it flew off again," said one source, speaking on condition of anonymity.

Another source showed a photo of a plane shortly after its departure with "Qatar" written on underside of the fuselage.
http://www.arabianbusines(...)a-rebels-414426.html

Het is wel duidelijk dat Qatar aan 1 kant van dit conflict meevecht en dat de staatsTV van Qatar de aljazeera zeker niet objectief rapporteerd van deze verschrikkelijke burgeroorlog.
pi_100498181
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 01:19 schreef Hockeystick het volgende:
Zucht, misschien dat de VS zoals altijd weer vuurtje aan het stoken is....oh ik begin weer over conspiracy theories dus dan zijn al mijn argumenten weer uit de fabeltjeskrant
Heel toevallig en toevalligheden bestaan niet, misschien als je je gaat verdiepen in de oorlogen van de jaren 90 zal je zien dat de media een belangerijke rol vervult hierin en de VS een bijzonder grote rol..
Schattig hoor, maar je zit er volkomen naast.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_100501373
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 01:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De VS stond totaal machteloos tijdens de revolutie in Egypte. Het was zeker niet hun idee. De volksopstanden in het MO kan je niet vergelijken met USA's illegale oorlogen.
Wat in Libië gebeurt wel, Libië ligt overigens ook niet in het Midden-Oosten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_100506541
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:59 schreef houda het volgende:
Nou ik ben niet ziek zwak en misselijk en toch vertrekken mijn zoontje en ik aanstaande maandag terug naar Libya.

Ik ken nog een paar mensen die rond deze tijd weer terug gaan of al zijn gegaan naar Benghazi!
Mijn man is er van de week zelfs een nederlander tegen gekomen die weer terug gegaan was. Dus genoeg mensen willen echt wel terug en verkiezen een nog niet helemaal bevrijd land boven een westers land wat jij denkt dat iedereen zo fantastisch vindt.

En dat noem ik arrogant. Denken dat het land waar jij in woont zooooo fantastisch is dat iedereen het zou verkiezen boven hun eigen land |:(
Wat mij betreft ben je welkom als vluchteling. Dat doet aan de onjuistheid van je inschatting van de situatie niet af.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:47:00 #196
336896 houda
FREE LIBYA!!!!!!!
pi_100512427
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:09 schreef Hockeystick het volgende:

[..]

1 Toch ben je hier gekomen, buurlanden genoeg met vluchtelingen kampen
2 Wederom vluchtelingen die de meest verschrikkelijke dingen over hun eigen land zeggen om er zelf beter van te worden, je bent hier toch binnengekomen met verhalen dat jij en je gezin door afweer geschut aan flarden bent geschoten, of dat je lid bent van het verzet en het niet meer veilig voor je was..
3 ik wil dat jou man en die terroristen vriendjes van hem worden opgepakt ivm deelname aan een terroristische organisatie die banden heeft met al-qaida.

even heen en weer vliegen bengazhi... :W
Jeetje jeetje wat een vijandigheid!! Poeh poeh!! Gaat het wel helemaal goed met jou? Waarom ben jij hier zo fel in?

1. Tuurlijk kom ik hier terug. Ik heb mijn familie hier en ze zijn bezorgd over mij. Is toch logisch???
2. Ja het is een oorlog!! Duhhh lijkt me nogal logisch dat het dan niet veilig is. Dat wil niet zeggen dat alle vluchtelingen liever in het door jou zo verheerlijkt westen willen blijven wanneer de oorlog voorbij is??! En wat bedoel je met dat vluchtelingen vreselijke dingen over hun land zeggen om er zelf beter van te worden? Hoe bedoel je dat? Hoe worden ze er beter van dan??
3. De grootste onzin die ik ooit gehoord heb!!!!!!! *)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:50:32 #197
336896 houda
FREE LIBYA!!!!!!!
pi_100512627
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat mij betreft ben je welkom als vluchteling. Dat doet aan de onjuistheid van je inschatting van de situatie niet af.
Bedankt dat ik welkom ben haha ;)
En meningen verschillen, want ik vind niet dat ik de situatie verkeerd inschat.
Veel vluchtelingen kunnen niet wachten om weer terug naar hun land/familie en huis te gaan. Echt ze staan te trappelen!!

En andere mensen die mij dapper vinden. Het is inderdaad nog niet helemaal veilig in Benghazi maar ik zie mezelf helemaal niet als dapper. Ik ga gewoon terug naar mijn gezin. Mijn man zegt dat het redelijk veilig is en dan kies ik ervoor om terug te gaan daar waar ik me prettig voel.

Toch bedankt, haha :)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 17:29:14 #198
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_100517069
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat in Libië gebeurt wel,
Nee. Begon gewoon met volksopstanden, itt tot Irak en Afghanistan.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_100533451
Ik zeg NATO bombardeerd heel libiës infrastructuur kapot,
gaat nu verder met bombarderen van burgers in Tripolli
Burger doelen in Tripoli, alles wat een vooruit strevend man heeft opgebouwd wordt nu door de VS gebombardeerd en kapot gemaakt, waterdam tot electriciteitscentrale, yup zo zal je Gadaffi leren, Rebbelen vechten nu onderling al,Houda tot over een maand want libie hoe het was zal het nooit meer worden, burgeroorlogen, stammenstrijd maar de wereld is van Gadaffi af.Net zoals de wereld van Saddan is verlost en het volk van Irak nu veilig en vredig leeft ;(

Heel Libië interesseert me niets maar de manier waarop wij een land mee helpen kapot te laten gaan is niet mijn stijl, hoop dat all pro-rebellen supporters hier wat extra zullen sparen want volgend jaar zal je moeten dokken voor giro 555 voor het volk van libië, ik zeg laat ze lekker sterven en verrotten.

Ik quote me over een jaar weer en lach me een vierkant als ik al die zielige verhalen over libie moet horen wat voor klote land het is geworden.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 23:43:30 #200
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_100533682
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 23:39 schreef Hockeystick het volgende:
Ik zeg NATO bombardeerd heel libiës infrastructuur kapot,
gaat nu verder met bombarderen van burgers in Tripolli
Burger doelen in Tripoli, alles wat een vooruit strevend man heeft opgebouwd wordt nu door de VS gebombardeerd en kapot gemaakt, waterdam tot electriciteitscentrale, yup zo zal je Gadaffi leren, Rebbelen vechten nu onderling al,Houda tot over een maand want libie hoe het was zal het nooit meer worden, burgeroorlogen, stammenstrijd maar de wereld is van Gadaffi af.Net zoals de wereld van Saddan is verlost en het volk van Irak nu veilig en vredig leeft ;(

Heel Libië interesseert me niets maar de manier waarop wij een land mee helpen kapot te laten gaan is niet mijn stijl, hoop dat all pro-rebellen supporters hier wat extra zullen sparen want volgend jaar zal je moeten dokken voor giro 555 voor het volk van libië, ik zeg laat ze lekker sterven en verrotten.

Ik quote me over een jaar weer en lach me een vierkant als ik al die zielige verhalen over libie moet horen wat voor klote land het is geworden.
Ghaddafi had gewoon naar zijn volk kunnen luisteren, maar hij wilde er een oorlog van maken. Het is allemaal zijn schuld.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')