Duh als je beter gelezen had dan had je begrepen dat het als voorbeeld was bedoeldquote:Op zondag 24 juli 2011 20:03 schreef moussie het volgende:
Nou denk ik niet dat bloemkool telen een optie is op die grond en met die temperaturen, je zal het toch meer moeten hebben van de traditionele Afrikaanse groenten
leesvoer ..
http://www8.nationalacade(...).aspx?RecordID=11763
Respect, echt waar. We moeten degene helpen die niet voor zichzelf kunnen opkomen. En al dat geswetz dat giro 555 direct op corupte rekeningen stort is een uit duim gezogen verhaal.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:20 schreef DRidder het volgende:
Ik heb gedoneerd. Onschuldige babies die doodgaan van de honger zijn per definitie onnacceptabel anno 2011.
En ik maak je erop attent dat het daar zo droog en heet is dat je weinig profijt zal hebben van een afdekking die de warmte nog eens extra vasthoudt.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:50 schreef mousy31 het volgende:
Duh als je beter gelezen had dan had je begrepen dat het als voorbeeld was bedoeld
Ik maak jou erop attent dat het vaak vriest in de woestijn 's nachts. Nou hebben we allemaal slim gedaan.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:17 schreef moussie het volgende:
[..]
En ik maak je erop attent dat het daar zo droog en heet is dat je weinig profijt zal hebben van een afdekking die de warmte nog eens extra vasthoudt.
Wat dus ook voordelen heeft dat het product eerder klaar is.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:17 schreef moussie het volgende:
[..]
En ik maak je erop attent dat het daar zo droog en heet is dat je weinig profijt zal hebben van een afdekking die de warmte nog eens extra vasthoudt.
Dat klopt en daarom zou acryldoek ook heel goed werken, hier dekken ze winters de prei ermee af en zo word het product beschermd. En het acryldoek heeft nog veel meer andere toepassingen.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik maak jou erop attent dat het vaak vriest in de woestijn 's nachts. Nou hebben we allemaal slim gedaan.
De weersverwachting in Somalië ..quote:Op maandag 25 juli 2011 10:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik maak jou erop attent dat het vaak vriest in de woestijn 's nachts. Nou hebben we allemaal slim gedaan.
Ja leuk dat jij weet hoe het moet hier in vochtig Nederland, dat het daar net even anders werkt komt niet bij je op? Of ga je dezelfde fout maken als al die wijsneuzen die je voor zijn gegaan, je kennis van hier 1 op 1 toepassen daar en je dan verbaasd afvragen waarom het niet werkt?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:49 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Wat dus ook voordelen heeft dat het product eerder klaar is.
t' Is mij wel duidelijk dat jij niks van land en tuinbouw afweet , ik ben er mee opgegroeid en weet bijna alles over biologische land en tuinbouw dus ff dimmen jij.
En maar zeiken over droogte: het gaat iedere dag regenen komende week!quote:Op maandag 25 juli 2011 16:02 schreef moussie het volgende:
[..]
De weersverwachting in Somalië ..
http://freemeteo.com/default.asp?pid=23&gid=64536&la=11
Wat hier werkt werkt daar ook het spul word over de hele werld gebruikt je hebt er echt geen kaas van gegeten he en nu kappen met dat ge-emmer ga je eerst maar eens er wat in verdiepen ipv te gaan blaten over dingen waar je geen verstand van hebt!quote:Op maandag 25 juli 2011 16:05 schreef moussie het volgende:
[..]
Ja leuk dat jij weet hoe het moet hier in vochtig Nederland, dat het daar net even anders werkt komt niet bij je op? Of ga je dezelfde fout maken als al die wijsneuzen die je voor zijn gegaan, je kennis van hier 1 op 1 toepassen daar en je dan verbaasd afvragen waarom het niet werkt?
Wie heeft jou moderator gemaakt?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:45 schreef mousy31 het volgende:
en nu kappen met dat ge-emmer ga je eerst maar eens er wat in verdiepen ipv te gaan blaten over dingen waar je geen verstand van hebt!
Say what? Ga jij je maar eerst verdiepen in het klimaat daar voor je het wiel opnieuw gaat uitvinden. Of dacht je nou echt dat jij de eerste bent die dit bedenkt?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:45 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Wat hier werkt werkt daar ook het spul word over de hele werld gebruikt je hebt er echt geen kaas van gegeten he en nu kappen met dat ge-emmer ga je eerst maar eens er wat in verdiepen ipv te gaan blaten over dingen waar je geen verstand van hebt!
De ellende met dat soort sporadische kleine buien in het 'derde' regenseizoen is dat het zo heet is dat het al verdampt is voor het de grond raaktquote:Op maandag 25 juli 2011 17:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En maar zeiken over droogte: het gaat iedere dag regenen komende week!
Tussen de 21 en 30 graden en bewolkt. Ik vind het wel meevallen met die hitte eigenlijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:16 schreef moussie het volgende:
[..]
De ellende met dat soort sporadische kleine buien in het 'derde' regenseizoen is dat het zo heet is dat het al verdampt is voor het de grond raakt
Het probleem met dat soort denken is dat een land nooit "af" is. Er zullen altijd binnenlandse problemen spelen die dan als excuus kunnen dienen om niet aan anderen te geven.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:21 schreef Whipper het volgende:
Zeer mee eens.
Ik vind het nutteloos, al die euro's schenken aan goede doelen, en dan vooral aan de doelen die nergens over gaan. Ik vind het oprecht zeer sneu voor die mensen in Afrika dat zij lijden aan honger en veelal aan HIV. Het is nou eenmaal zo en ik vind het zonde om ons geld daar in te pompen, terwijl wij hier in Nederland maar weer moeten bezuinigen op onze zorg, politie, scholing. ONZE toekomst. Als er gevaar dreigt op straat red je toch ook eerst jezelf en dan pas anderen?
Heel triest misschien wat ik nu zeg, maar misschien is het maar beter ook als die mensen sterven hierdoor. Nogmaals, sneu voor die mensen, maar wij en een hoop andere landen besparen er een hoop geld mee. Laat dan lekker die olifanten en andere wezens die in Afrika wel overleven daar wonen. Worden ze ook niet meer gedood door stropers en hoeft er ook geen geld meer aan het WWF worden gedoneerd.
Maargoed, dat is dan mijn mening, iemand die nog nooit een cent aan een goed doel heeft geschonken.
Wat ik dan wel een goed doel vind zijn zaken als de kankerbestrijding en hartstichting etc. Daar hebben wij tenminste iets aan (al zal ik het maar niet hebben over de vele euro's die al die directeuren ermee verdienen).
Die 21 graden is wel 's nachts hé, dat realiseer je je? En dat dan na maanden hitte (de warmste periode van het jaar valt in die regio in de lente, februari tot april), zonder de verkoeling van het normale regenseizoen van april tot juni.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tussen de 21 en 30 graden en bewolkt. Ik vind het wel meevallen met die hitte eigenlijk.
Waarom lijkt me duidelijk. Het zijn luie mensen. Tough luck als je daar geboren bent.quote:En opnieuw hongersnood: Waarom men niet voor Afrika zou moeten geven
Dat je er nog serieus op ingaat...quote:Op maandag 25 juli 2011 19:45 schreef moussie het volgende:
[..]
Die 21 graden is wel 's nachts hé, dat realiseer je je? En dat dan na maanden hitte (de warmste periode van het jaar valt in die regio in de lente, februari tot april), zonder de verkoeling van het normale regenseizoen van april tot juni.
Ach ja, als iemand 'met verstand van zaken' al niet kan bedenken dat je in die korte periode dat het daar überhaupt regent en je meteen moet planten de grond niet moet gaan afdekken met fijnmazig gaas .. waardoor dus nog minder vocht de grond bereikt .. vraag ik me echt af of mensen überhaupt wel nadenken voor ze iets zeggen ..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |