ohja das een goeie, van infacol heb ik ook nog 2 aangebroken verpakkingen rondzwerven. Zo suf, ze waren niet meer nodig op een gegeven moment dus heb ik ze niet meer gepakt. Maar opruimen ho maarquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:10 schreef MamaPurk het volgende:
Blauw? Hier een gele en een witte, geel is nutrilon en wit is nutriton!
En dat ruimt weer op mignonne, wij hadden dat met de infacol ik wist ook niet dat je dat na openen maar 28 dagen mocht bewaren... Dus van het weekend gegeven en later pas achter gekmen, maar ze heeft er volgens mij niet op gereageerd..
Ik denk dat het ook wel losloopt met bederf met nutriton en met infacol ook, maar dat ze zeker met baby's geen risico willen nemen en een zo ruim mogelijke risico-marge aanhouden ofzo. Zodat de fabrikant in elk geval niets te verwijten valtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:12 schreef MamaPurk het volgende:
Ow ja het pak is ook blauw waarom veranderen ze dat? Voorheen was het oranje dus ik was vanmorgen op zoek naar een oranje pak...
En carnaval das heel lang geleden volgens mij is Sarah in het carnavalsweekend geboren... Maar weet ik niet zeker wij doen niet aan carnaval..
Ik denk trouwens dat nutriton niet zomaar bederft hoor..
Die poeder wordt hard als je t lang laat staan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel losloopt met bederf met nutriton en met infacol ook, maar dat ze zeker met baby's geen risico willen nemen en een zo ruim mogelijke risico-marge aanhouden ofzo. Zodat de fabrikant in elk geval niets te verwijten valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |