quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:34 schreef The_Groove het volgende:
LOLWUT?
[ afbeelding ]
Toch goed geboert dan in dat ene jaartje Ajax:p
Luis Guilherme ofzoietsquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
@Thas;
Klopt. Scott Parker en Douglas Costa zijn directe versterkingen voor de basis.
Miranda en Digne goede reserves (wonderkids).
Alleen nog ergens een goede keeper vandaan halen. Friedel is er al 39.
Vincent Enyeama, of speel je met een update zodat hij al bij Lille zit.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
Enige probleem is dat mijn transferbudget op is, dus moet verpatsen.
Heb Parker voor 8.5 + 10 (48 maanden) gekocht.!!!
Wat schijnt te helpen, weet niet of je dat gedaan hebt, is in de rust of tijdens 2e helft je spits wisselen.. schijnt wel eens te helpen..quote:
Gedaan en er een spits naast gezetquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:03 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Wat schijnt te helpen, weet niet of je dat gedaan hebt, is in de rust of tijdens 2e helft je spits wisselen.. schijnt wel eens te helpen..
Dan denk ik dat de keeper van de tegenstander gewoon een werelddag hadquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:20 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Gedaan en er een spits naast gezet
quote:
Vragen ze constant inderdaad, gewoon 5k bieden. Contract van 5 jaar en het wordt altijd geaccepteerd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:18 schreef Thas het volgende:
14-jarige die een salaris van 30k euro per maand vraagt
Mignolet vind ik ook best een goede keeper. Is ook nog jong en kan dus nog veel leren. Keept bij mij bij Werder de sterren van de hemel...quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
@Thas;
Klopt. Scott Parker en Douglas Costa zijn directe versterkingen voor de basis.
Miranda en Digne goede reserves (wonderkids).
Alleen nog ergens een goede keeper vandaan halen. Friedel is er al 39.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |