SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Weet je wat nog meer niet mag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
jij ook niet he als het jou overkwamquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niemand houdt zich ook aan die nieuwe regel.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Weet je wat nog meer niet mag?Ik trap ze altijd lekker dood. Zo met mijn hak in hun ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We doen het nu alquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zaterdag mogen jullie mij uitzwaaien ja liefjes.
Ik heb niet de drang om nieuwe topics van SC's te openen.quote:
Jij draagt schoenen met hakken?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik trap ze altijd lekker dood. Zo met mijn hak in hun ogen.
DASTAN.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Lievv.quote:
Of je vlucht zondag naar het mooie Brabantse land, dan mag je met de auto mee naar Duitsland.quote:
Hehehehe, dan vermoorden mijn ouders mij.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of je vlucht zondag naar het mooie Brabantse land, dan mag je met de auto mee naar Duitsland.
Dastan draagt hakkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet als ze je niet te pakken krijgen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehehe, dan vermoorden mijn ouders mij.
LOL ROFL HA HAquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, oké. Ik moest net aan meisjesschoenen denken.
Die smileysquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dastan draagt hakken [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben niet zo snel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet als ze je niet te pakken krijgen.
Snel genoeg, dat weet ik zeker.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die smileysLachen moest ik.
[..]
Ik ben niet zo snel.
Succes liefje.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bah, genoeg oefenexamens gedaan, ik ga tv kijken, groetjes.
niet fappen he gr grquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bah, genoeg oefenexamens gedaan, ik ga tv kijken, groetjes.
Die hakken zijn toch veel te groot, tenminste, ik denk niet dat die in de oogkassen van een baby passenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:49 schreef Dastan het volgende:
Overigens zijn hakken helemaal niet zo gek hoor.
Mits je een paar nette herenschoenen in huis hebt.
Nou ja, gewoon het ganse gezichtje pletten werkt ook wel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die hakken zijn toch veel te groot, tenminste, ik denk niet dat die in de oogkassen van een baby passen
Dit. Met voetbalschoenen voor het beste effectquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon het ganse gezichtje pletten werkt ook wel.
Dat is het ook niet. Alleen zie je nauwelijks jongens van onze leeftijd op schoenen met hakken lopen. Nou ja, ik dan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:49 schreef Dastan het volgende:
Overigens zijn hakken helemaal niet zo gek hoor.
Mits je een paar nette herenschoenen in huis hebt.
OKEEEEEEquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. Alleen zie je nauwelijks jongens van onze leeftijd op schoenen met hakken lopen.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:51 schreef Dastan het volgende:
Mensen die buiten de 17 tot en met 47 vallen sowieso.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Er kunnen pedofielen werken op de pabo.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat heeft de Pabo met fappen te maken?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:52 schreef Kaasrol het volgende:
Het is wit en het wordt langzaam zwart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:52 schreef Kaasrol het volgende:
Het is wit en het wordt langzaam zwart?Wat is het verschil tussen ene steen en een dode baby?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen ene steen en een dode baby?Wat is neuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen ene steen en een dode baby?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
iel dat klinkt vies maar hoe werkt dat precies danquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is gemeenschap weet je wel. piemel in vagina
ja is ook vies dan wordt de piemel hard en groot en dan pompt ie zo in de vagina totdat er zaad uit geloosd wordt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
iel dat klinkt vies maar hoe werkt dat precies dan
iel so ransig omg ick hoop dat t my nooit oferkomt manquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja is ook vies dan wordt de piemel hard en groot en dan pompt ie zo in de vagina totdat er zaad uit geloosd wordt.
o ja het vrouwelijk orgasme heeft geen nut en hoe je derhalve niet te realiseren
gewoon tegen elkander aan wrijvenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
iel so ransig omg ick hoop dat t my nooit oferkomt manielllllll mr hoe neuken twee piemels dn?
ja heel veel kindjes uit afrika komen daardoor naar hierquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
mr twee piemels ook nie tog? of komen daaruit wel kindjes?
ohw ktnxbai 4 infoquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja heel veel kindjes uit afrika komen daardoor naar hier
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:59 schreef Kaasrol het volgende:
Wat is erger dan een babylijkje?niet grappig doeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2011 23:00:04 ]
ok mooiquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:59 schreef Kaasrol het volgende:
Wat is erger dan een babylijkje?Hoeveel baby's heb je nodig om een huis te schilderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hoeveel baby's heb je nodig om een huis te schilderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hoeveel baby's heb je nodig om een huis te schilderen?Zoiets verwachte ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Zie maar eens een regel te vinden die het verbiedtquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nog een zo'n flauwe baby-mop en ik report jullie allemaal.
Huldequote:Op woensdag 20 juli 2011 23:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zie maar eens een regel te vinden die het verbiedt
Gereport.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
In haar hoofd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:02 schreef Kaasrol het volgende:
Het is wit en wordt langzaam blauw?Jezus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Rozen zijn rozequote:Op woensdag 20 juli 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil een gedicht schrijven voor Jan, maar ik faal hopeloos wel.![]()
Gewoon 'BOHH JANNNNNNNquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
sterfquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Rozen zijn roze
Viooltjes zijn blauw
Ons babylijkje
Begraaf ik zeer gauw
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Neem een borrel. Dan wil het wel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik voel je pijn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:06 schreef Etsu het volgende:
ik wil slapen maar ergens wil ik niet slapennnnnnnn, omg 6 uur gaat mn wekker huilllllll.
gay hay gayquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
i dont feeeel like dancinnnngg
iedere werkdag is toch niet normaaaaaaaaaaaaaal meerquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja jonge vrijdag moet ik om VIJF uur opstaanda's toch niet normaal
tuurlyk wel man egte vente en bazen staan iedere dag om 5 u op.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
iedere werkdag is toch niet normaaaaaaaaaaaaaal meer
ja tog lekker vechte tegen de slaap is toch mannenlijkquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
tuurlyk wel man egte vente en bazen staan iedere dag om 5 u op.
jha alsof je vegt tegen een leeuw en je hem dood hebt gemaaktquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja tog lekker vechte tegen de slaap is toch mannenlijk
ja ik voel dan net als herrekulesquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
jha alsof je vegt tegen een leeuw en je hem dood hebt gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:09 schreef Flitskikker het volgende:
Ken je dat? Baby's die irritant huilend rondjes kruipen?
Hoe los je dat op?Waarom doe je Kaasrol na? Niet grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihihiquote:Lieve Jan,
Weet je nog heel in het begin?
Toen had je nergers meer zin in...
En kijk jezelf nu eens staan,
Een vriendin en een baan.
Een totaal ander leven,
maar nogsteeds zouden we je geven.
Al is Doerak wel wat liever,
Maar ook een stukje naiever.
We verwachten natuurlijk wel een feestje,
Van jou en je beestje.
Jij daar met je sexy baardje,
Je bent ons favoriete piraatje.
Kusjes van Klinks en een knuffel Cosmo
ja iedereen tegen opkijken je witten gezichtquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
word je zo aanbeden door iedereen en kijkt iedereen tegen je op
Persoon die het kaartje gekocht heeft en gaat schrijven ookquote:
lijkt me wel logisch, want herrekules is geen neger.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja iedereen tegen opkijken je witten gezicht
ha ha nee zeg ha dan werdt ie niet zo aanbedequote:Op woensdag 20 juli 2011 23:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
lijkt me wel logisch, want herrekules is geen neger.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom doe je Kaasrol na? Niet grappig.
ow egt ok tnx 4 info kthbai box xoquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
ha ha nee zeg ha dan werdt ie niet zo aanbede
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:12 schreef Etsu het volgende:
Ezell, wil je een relatie met mij? Alleen maar omdat ik dan iets kan invullen op Facebook bij 'burgelijke staat'.
Daar heb je mij toch niet voor nodig. Wat dacht je van een denkbeeldig vriendinnetje?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:12 schreef Etsu het volgende:
Ezell, wil je een relatie met mij? Alleen maar omdat ik dan iets kan invullen op Facebook bij 'burgelijke staat'.
Dat is een goed ideequote:Op woensdag 20 juli 2011 23:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar heb je mij toch niet voor nodig. Wat dacht je van een denkbeeldig vriendinnetje?
Doe maar Jordy Ezell. Dan is het niet zo kameelachtig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is een goed ideeZal ik hem/haar Ezell (achternaamvanjordy) of Jordy Ezell noemen?
Oke.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Doe maar Jordy Ezell. Dan is het niet zo kameelachtig.
jaja.. fap fap dit dat enzo. trustenquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:17 schreef Etsu het volgende:
nu ga ik slapentrusten allemaal en braaf doen he, handjes boven dekens en allesssssss
xoxoxoxoxxxxxx
Karina? wtf?quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:34 schreef Ezell het volgende:
O, ik had het over Karina van Neue Kontakte.
Schoolboek voor Duits...quote:
Is dat niet hetzelfde?!quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Aha.. wij hadden de methode, is ff denken... ehm: ''Na klar!''
Ja, oké. Ik dacht dat Na Klar en Neue Kontakte één was. Dus... blijkbaar heb ik de afgelopen twee jaar met een andere methode gewerkt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ehm, het heeft een andere naam toch?
Goddank niet neequote:Op woensdag 20 juli 2011 23:41 schreef samthegreat5 het volgende:
Hehe
Ach, doet er allemaal niet meer toe he!
Ik ga slapie slapie doen, trusten
quote:
quote:
Ik vond hem tegenvallen alle leuke dingen zaten al in de trailer..quote:
Enkele woordgrappen zijn ook nog wel leuk maar na een tijdje gaat de film vervelen voor mij.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:19 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik vond hem tegenvallen alle leuke dingen zaten al in de trailer..
Werken met weinig slaapquote:Op donderdag 21 juli 2011 05:16 schreef Etsu het volgende:
Kon niet slapennnn. En nu wacht ik tot het 6 uur is, dan ga ik m'n bed uit, omkleden en richting werk
Ik heb dus een dure en die werkt niet op mn ipod.. geen idee waarom.. is gewoon zelfde plug dingetjequote:
Maar met goedkoop dingetje laat ie heel mooi geluid horenquote:
Werk ze en fijne vakantie! Ik ga afsluiten en laptop inpakkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 05:25 schreef Etsu het volgende:
Ik ga maar beginnen met tanden poetsen ofo
Ik heb net rijstwafels met chocola gegeten want de koelkast was helemaal leeg en alle kebabtentjes waren al gesloten toen ik naar huis ging netquote:Op donderdag 21 juli 2011 05:26 schreef Etsu het volgende:
Of zal ik toch ontbijten? Ik ontbijt normaal nooit, maar heb best honger. Hmmm
Bedankt! Ik ben binnenkort vast wel weer op FOK! Als ik me verveelquote:Op donderdag 21 juli 2011 05:26 schreef Etsu het volgende:
Fijne vakantie watertjetot weetiknietwanneerjeterugbent
Nee bah dat zijn gladjakkersquote:Op donderdag 21 juli 2011 05:28 schreef Etsu het volgende:
In Turkije vervelengewoon Turkse jongens spotten en je laten masseren
9 augustus! Maar ik heb eigenlijk iedere dag wel internet, maar ik denk niet dat ik op mobiel ga FOK!ken, dan zit ik zo over mn databundel heen denk ikquote:
Gezellie! Veel meetplezierquote:Op donderdag 21 juli 2011 05:31 schreef Etsu het volgende:
9 augustus hmm dan heb ik al gemeet met Jordy, dus dan ga ik je lastig vallen met verhaaltjesssveel plezier
quote:Op donderdag 21 juli 2011 06:48 schreef Etsu het volgende:
Mwhihi. Ik heb €1,50 euro gevonden. Is mooi van mij
Nog wat gewonnen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:19 schreef Renesite het volgende:
Gisteravond terrasje gedaan met twee ex-collegaatjes. Zaten we op het terras kwam opeens iemand naar ons toe, een vriendin van een van de twee.
"Doen jullie mee met een pubquiz? Heb drie mensen nodig"
Da was een gezellige avond, vind mijn hoofd
quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:27 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik droomde net dat ik te laat op school kwam en dat ik wegging van huis met mooi weer, korte broek aan en het regende keihard toen ik er was en iedereen keek me raar aan omdat ik t-shirt en korte broek aan had.![]()
dan blijf je de hele dag lui liggen, ga je ook geen eten maken, geen drinken halen, en alleen maar liggen en niks doen!quote:
Urghquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:24 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
dan blijf je de hele dag lui liggen, ga je ook geen eten maken, geen drinken halen, en alleen maar liggen en niks doen!
Ik kocht net bij het tankstation een halve liter Monster Energy drink want ik werd maar niet wakker.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:01 schreef Etsu het volgende:
Mwhihi, met die ¤1,50 heb ik redbull van gekocht.
Hallon!quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:26 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik kocht net bij het tankstation een halve liter Monster Energy drink want ik werd maar niet wakker.Niet dat het helpt
En Hallooooow mensen.
al meerdere keren aan mn baas laten weten maar er werken maar 3 mensen gedurende de hele week overdag zo'n beetjequote:
ja ik moet stoppen..quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:45 schreef Joosterd het volgende:
Ik las dat je ging stoppen met de opleiding KBMaar ik neem aan dat je de juiste keuze hebt gemaakt en er goed hebt over nagedacht.
![]()
Aaawquote:
Ken ik nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:54 schreef Joosterd het volgende:
[..]
AaawIS Hbo opleidingskunde misschien niet iets voor je?
http://www.han.nl/opleidi(...)skunde/vt/opleiding/quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ken ik nietWat houdt het in?
Owkeuhjquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohja ziet er wel interessant uit *zet op lijstje*
Voor wat?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:36 schreef Kaasrol het volgende:
ahh godverdegodver ik heb me anderhalf uur verslapen
Gefeeeeeeeeeeeeeeliciteeeeeerd!quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik dacht echt dat ik hard gefaald had.
Zeggen ze ineens dat ik geslaagd ben, ik van wat?!?!?!?
Toen was ik ineens heel vrolijk.
theoriequote:
Alweer pauze, die jongen heeft alleen maar pauzes.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:51 schreef Kaasrol het volgende:
Moet jij niet werken Etsu? Of heb je weer een uur pauze
En daar krijgt hij dan voor betaald.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alweer pauze, die jongen heeft alleen maar pauzes.
Tot ziens, auf wiedersehen, toi toi toi. Houdoe!quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
En daar krijgt hij dan voor betaald.
Ik ben er vandoor
Je zou toch hier heen komen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hmm, wat moet ik nu verder de rest van de dag doen, ik verveel me nu al.
Het schiet niet op als ik niet weet waar ik naartoe moet. Ben dan eens wat concreter.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je zou toch hier heen komen?
Iedereen laat me zitten tegenwoordig, fml.
Volendam.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het schiet niet op als ik niet weet waar ik naartoe moet. Ben dan eens wat concreter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |