SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Weet je wat nog meer niet mag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
jij ook niet he als het jou overkwamquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niemand houdt zich ook aan die nieuwe regel.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Weet je wat nog meer niet mag?Ik trap ze altijd lekker dood. Zo met mijn hak in hun ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We doen het nu alquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zaterdag mogen jullie mij uitzwaaien ja liefjes.
Ik heb niet de drang om nieuwe topics van SC's te openen.quote:
Jij draagt schoenen met hakken?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik trap ze altijd lekker dood. Zo met mijn hak in hun ogen.
DASTAN.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Lievv.quote:
Of je vlucht zondag naar het mooie Brabantse land, dan mag je met de auto mee naar Duitsland.quote:
Hehehehe, dan vermoorden mijn ouders mij.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of je vlucht zondag naar het mooie Brabantse land, dan mag je met de auto mee naar Duitsland.
Dastan draagt hakkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet als ze je niet te pakken krijgen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehehe, dan vermoorden mijn ouders mij.
LOL ROFL HA HAquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, oké. Ik moest net aan meisjesschoenen denken.
Die smileysquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dastan draagt hakken [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben niet zo snel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet als ze je niet te pakken krijgen.
Snel genoeg, dat weet ik zeker.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die smileysLachen moest ik.
[..]
Ik ben niet zo snel.
Succes liefje.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bah, genoeg oefenexamens gedaan, ik ga tv kijken, groetjes.
niet fappen he gr grquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bah, genoeg oefenexamens gedaan, ik ga tv kijken, groetjes.
Die hakken zijn toch veel te groot, tenminste, ik denk niet dat die in de oogkassen van een baby passenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:49 schreef Dastan het volgende:
Overigens zijn hakken helemaal niet zo gek hoor.
Mits je een paar nette herenschoenen in huis hebt.
Nou ja, gewoon het ganse gezichtje pletten werkt ook wel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die hakken zijn toch veel te groot, tenminste, ik denk niet dat die in de oogkassen van een baby passen
Dit. Met voetbalschoenen voor het beste effectquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon het ganse gezichtje pletten werkt ook wel.
Dat is het ook niet. Alleen zie je nauwelijks jongens van onze leeftijd op schoenen met hakken lopen. Nou ja, ik dan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:49 schreef Dastan het volgende:
Overigens zijn hakken helemaal niet zo gek hoor.
Mits je een paar nette herenschoenen in huis hebt.
OKEEEEEEquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. Alleen zie je nauwelijks jongens van onze leeftijd op schoenen met hakken lopen.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:51 schreef Dastan het volgende:
Mensen die buiten de 17 tot en met 47 vallen sowieso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |