SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Weet je wat nog meer niet mag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
jij ook niet he als het jou overkwamquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niemand houdt zich ook aan die nieuwe regel.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Weet je wat nog meer niet mag?Ik trap ze altijd lekker dood. Zo met mijn hak in hun ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We doen het nu alquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zaterdag mogen jullie mij uitzwaaien ja liefjes.
Ik heb niet de drang om nieuwe topics van SC's te openen.quote:
Jij draagt schoenen met hakken?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik trap ze altijd lekker dood. Zo met mijn hak in hun ogen.
DASTAN.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Lievv.quote:
Of je vlucht zondag naar het mooie Brabantse land, dan mag je met de auto mee naar Duitsland.quote:
Hehehehe, dan vermoorden mijn ouders mij.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of je vlucht zondag naar het mooie Brabantse land, dan mag je met de auto mee naar Duitsland.
Dastan draagt hakkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |