Kon iets vroeger nog.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:59 schreef Hooidraad het volgende:
Nee hoor, wat mij betreft een prima timing
el keboonquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:57 schreef mctwigt het volgende:
wat een drukte hier de afgelopen paar dagen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:57 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:57 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
Budgiequote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:34 schreef mctwigt het volgende:
een vakantie stripje
[ afbeelding ]
hij is heel flauw heb de hele dag dirk jan strips gelezen dus dan word je zelf ook flauw
Wie spot de cameo?
Je kent je klassiekersquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:00 schreef sciter het volgende:
Jij hebt de tekenstijl van een van de tekenaars van Donald Duck, en dan niet Carl Barks maar een andere.
EDIT: van Keno Don Rosa
Barman stelt niemand voorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:58 schreef Hooidraad het volgende:
Hmm, volgens mij zit Marvin the Martian aan de tafel met een Zware Jongen en Zwarte Magica. De barman lijkt wat op Mr. Monopoly. En dat op de grond lijkt op Krang van TMNT
Okquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:08 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Barman stelt niemand vooren marvin moet shredder zijn. Voor de rest alles goed
Al je superhelden zitten er ook in, leuk!quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:38 schreef mctwigt het volgende:
De favoriete superheld van iedereen is terug!
En bijna de 150ste 2gaad!
[ afbeelding ]
Je hebt me zo juist een geniaal idee gegeven wat past in dit verhaal, en wat volgens mij nog zeer origineel is ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:23 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien ook leuk voor een tussendoor strip (of juist dit verhaal): iets met het feit dat Rutte zat te feesten tijdens een crisis
Hij is wel goed, heb er om kunnen gniffelen!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:35 schreef mctwigt het volgende:
De 150ste strook is af
[ afbeelding ]
worden de 2 guys en Ironyman gered? Kunnen Bathman en kwaak de strijd met de TomTom winnen? Zal Captain Obvious nog iets kunnen verduidelijken? En kunnen onze helden het wel winnen van zoveel tegenstanders? More to come (even spanning er in houden)
Zoiets aardigs staat in mijn sig!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Kwaak ;3
Deze eend moet een eigen stripboek krijgenOf een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
Hij is goed! Al een plan om Kwaak's verjaardag te vieren?quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:37 schreef mctwigt het volgende:
sorry toch iets later dan donderdag
[ afbeelding ]
Over een kleine 19 dagen viert Kwaak zijn eerste jaar
Nee eigenlijk geen bevredigend idee... want tegen die tijd is dit verhaal nog bezig, misschien een inside grap er in. Sowieso komt deze week nog ene politiek grapjequote:Op woensdag 7 september 2011 12:11 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Hij is goed! Al een plan om Kwaak's verjaardag te vieren?
Goede strip, alleen wie is die Irene?quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:40 schreef mctwigt het volgende:
Geen strip zonder actualiteits-grapjes
[ afbeelding ]
Eigenlijk Storm van X-men maar dan vernoemd naar de orkaan Irenequote:Op dinsdag 13 september 2011 14:51 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Goede strip, alleen wie is die Irene?
na dit verhaal heb iknog wat actuele onderwerpen die afgezeken moeten worden (144)quote:Op donderdag 17 november 2011 10:48 schreef naatje_1 het volgende:
Iets met de economische crisis? Zoals al eerder betoogd zijn je actualiteitenstrips ijzersterk.
welke actualiteit?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:55 schreef mctwigt het volgende:
even tussendoor, ik kreeg een geniaal idee
de actualiteit onder de loop
[ afbeelding ]
144 red een dierquote:
One does not simply stop the duckquote:Op woensdag 11 april 2012 13:44 schreef naatje_1 het volgende:
Hij gaat gewoon nog steeds doorOvermorgen maar eens terugkijken alles wat ik gemist heb.
Binnenkort!quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:55 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Hopelijk komt Kwaak ook nog eens in Afrika langsTongschijfmensen
ALL HAIL KING KWAAK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
You ask, you getquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:55 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Hopelijk komt Kwaak ook nog eens in Afrika langsTongschijfmensen
ALL HAIL KING KWAAK
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:00 schreef mctwigt het volgende:
Even van uit een andere hand
[ afbeelding ]
Je schrijft nog wel vrij netjesquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:00 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
Geschreven zou niet zo handig zijn linksquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:00 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
Uncle Dolan is zo extreem weer. (ziet potentiële cross-over)quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:15 schreef eucalyptus het volgende:
Sommige zijn een ietwat softe versie van Uncle Dolan
Klopt, in het begin vond ik het grappig maar de nieuwere stripjes zijn echt een poging om zo choquerend mogelijk over te komen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:46 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Uncle Dolan is zo extreem weer. (ziet potentiële cross-over)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
quote:
quote:
Fantastische strip weer hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:28 schreef mctwigt het volgende:
Maar 2 nieuwe!
[ afbeelding ]
Frans een prachtige taal
quote:
Nicequote:Op woensdag 29 mei 2013 22:28 schreef mctwigt het volgende:
Maar 2 nieuwe!
[ afbeelding ]
Frans een prachtige taal
Hehe, wel grappig dat de gezichtsuitdrukking van de smiley op de trui meeverandert met die van die ventquote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 17:03 schreef mctwigt het volgende:
Beetje verjaardagsspot op je eigen verjaardag:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:03 schreef mctwigt het volgende:
Beetje verjaardagsspot op je eigen verjaardag:
[ afbeelding ]
Ja beetje weinig feedback hier, wel jammer. Toch is het met bijna 14k views wel een best populair topic, dus de stripjes vallen wel in de smaak!quote:
Soms is feedback wel fijn, positief of negatief. Maar dat maakt niet uit, iig weet ik dat er nog steeds mensen van genietenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja beetje weinig feedback hier, wel jammer. Toch is het met bijna 14k views wel een best populair topic, dus de stripjes vallen wel in de smaak!
Gaaf!quote:Op maandag 3 november 2014 03:08 schreef mctwigt het volgende:
Lazarus tekenen werkt blijkbaar beter dan nuchter:
[ afbeelding ]
When the other guy isn't home
Ah, herkenbare situatie?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:44 schreef mctwigt het volgende:
geselluggggg dat kerstfeest
[ afbeelding ]
die smiley op zijn buik, leuk detaiquote:Op woensdag 24 december 2014 13:44 schreef mctwigt het volgende:
geselluggggg dat kerstfeest
[ afbeelding ]
Dat werkt niet (meer)quote:Hier een opsomming van alle stripjes tot nu toe:
Ah ik zie.... klote tinypic... Op de fb pagina van kwaak vind je alle strips welquote:
Whehehe ik denk niet dat heel veel mensen dit bericht hebben gelezen, of is het echt zo'n berichtenexplosie op Facebook geworden?quote:
Het is een massaexplosie geworden op facebookquote:Op maandag 29 juni 2015 13:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ik denk niet dat heel veel mensen dit bericht hebben gelezen, of is het echt zo'n berichtenexplosie op Facebook geworden?
Absoluut!quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:59 schreef Noppie2000 het volgende:
Was dit helemaal vergetenBlijft leuk
De telegraaf is en blijft een prachtkrant om te spoofen. IPK vervoersmiddelquote:Op woensdag 16 december 2015 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe, leuk!Doet me denken aan een oud photoshopje die ik gemaakt heb.
[ afbeelding ]
Whehehe idd; weinig mensen die die krant serieus nemen!quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:40 schreef mctwigt het volgende:
[..]
De telegraaf is en blijft een prachtkrant om te spoofen. IPK vervoersmiddel
Weer leuk in z'n eenvoud!quote:Op woensdag 30 december 2015 17:40 schreef mctwigt het volgende:
Wat eindejaarsfrustraties uiten:
[ afbeelding ]
uiteraard ga ik gewoon doorquote:Op woensdag 30 december 2015 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Weer leuk in z'n eenvoud!
Maar ik merk op dat je tekenstijl ook steeds beter wordt!Vooral doorgaan!
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:26 schreef mctwigt het volgende:
twee updates!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |