SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
quote:
quote:
Fantastische strip weer hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:28 schreef mctwigt het volgende:
Maar 2 nieuwe!
[ afbeelding ]
Frans een prachtige taal
quote:
Nicequote:Op woensdag 29 mei 2013 22:28 schreef mctwigt het volgende:
Maar 2 nieuwe!
[ afbeelding ]
Frans een prachtige taal
Hehe, wel grappig dat de gezichtsuitdrukking van de smiley op de trui meeverandert met die van die ventquote:
Feli!quote:Op maandag 28 juli 2014 17:03 schreef mctwigt het volgende:
Beetje verjaardagsspot op je eigen verjaardag:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:03 schreef mctwigt het volgende:
Beetje verjaardagsspot op je eigen verjaardag:
[ afbeelding ]
Ja beetje weinig feedback hier, wel jammer. Toch is het met bijna 14k views wel een best populair topic, dus de stripjes vallen wel in de smaak!quote:
Soms is feedback wel fijn, positief of negatief. Maar dat maakt niet uit, iig weet ik dat er nog steeds mensen van genietenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja beetje weinig feedback hier, wel jammer. Toch is het met bijna 14k views wel een best populair topic, dus de stripjes vallen wel in de smaak!
Gaaf!quote:Op maandag 3 november 2014 03:08 schreef mctwigt het volgende:
Lazarus tekenen werkt blijkbaar beter dan nuchter:
[ afbeelding ]
When the other guy isn't home
Ah, herkenbare situatie?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:44 schreef mctwigt het volgende:
geselluggggg dat kerstfeest
[ afbeelding ]
die smiley op zijn buik, leuk detaiquote:Op woensdag 24 december 2014 13:44 schreef mctwigt het volgende:
geselluggggg dat kerstfeest
[ afbeelding ]
Dat werkt niet (meer)quote:Hier een opsomming van alle stripjes tot nu toe:
Ah ik zie.... klote tinypic... Op de fb pagina van kwaak vind je alle strips welquote:
Whehehe ik denk niet dat heel veel mensen dit bericht hebben gelezen, of is het echt zo'n berichtenexplosie op Facebook geworden?quote:
Het is een massaexplosie geworden op facebook :quote:Op maandag 29 juni 2015 13:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ik denk niet dat heel veel mensen dit bericht hebben gelezen, of is het echt zo'n berichtenexplosie op Facebook geworden?
Absoluut!quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:59 schreef Noppie2000 het volgende:
Was dit helemaal vergeten Blijft leuk
De telegraaf is en blijft een prachtkrant om te spoofen. IPK vervoersmiddelquote:Op woensdag 16 december 2015 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe, leuk! Doet me denken aan een oud photoshopje die ik gemaakt heb.
[ afbeelding ]
Whehehe idd; weinig mensen die die krant serieus nemen!quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:40 schreef mctwigt het volgende:
[..]
De telegraaf is en blijft een prachtkrant om te spoofen. IPK vervoersmiddel
Weer leuk in z'n eenvoud!quote:Op woensdag 30 december 2015 17:40 schreef mctwigt het volgende:
Wat eindejaarsfrustraties uiten:
[ afbeelding ]
uiteraard ga ik gewoon doorquote:Op woensdag 30 december 2015 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Weer leuk in z'n eenvoud!
Maar ik merk op dat je tekenstijl ook steeds beter wordt! Vooral doorgaan!
@ die 2e!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:26 schreef mctwigt het volgende:
twee updates!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |