Ik dus ook. Net als net, met dat ademhalen en slikken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Oh ik kan genoeg grapjes maken over dat soort dingen, maar dat is echt met een dikke vette knipoog.
Die is echt geniaalquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dus ook. Net als net, met dat ademhalen en slikken.
weet niet welke overkant, maar ik dol ook wel over feyenoord of psv.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens ken ik er ook genoeg die 100 keer eenplaatsen als het om Feyenoord gaat. Ergens aan de overkant
op de bbq waar je die schaap voor meeneemt?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
En om maar even extra ontopic te gaan; tzaziki
Andere SC'squote:Op woensdag 20 juli 2011 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
weet niet welke overkant, maar ik dol ook wel over feyenoord of psv.
maar ik dol alleen maar.
heb eigenlijk wel sympathie voor feyenoord. ergens diep weggestopt. heel diep
Dat is goed.quote:
GMTAquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:06 schreef gomi het volgende:
[..]
kebab pis klinkt niet zo lekker. gewoon kebab zou ik zeggen
Interessant Bos, volgens mij heb ik er laatst iets over gelezen. Ben benieuwd wat je ervan vindt!quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
http://www.selexyz.nl/pro(...)-nogal-druk-vandaag/
Ik ga denk ik morgen dit boek halen, heb toch een VVV-bon van 20 Euro hier liggen.
ik ken t niet tbh.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
http://www.selexyz.nl/pro(...)-nogal-druk-vandaag/
Ik ga denk ik morgen dit boek halen, heb toch een VVV-bon van 20 Euro hier liggen.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:10 schreef oh-oh het volgende:
Pis zei ik tegen Pis natuurlijk, zeikertjes
Die met die bruine snoeten zijn geweldig, hier op de heuvel staat er ook zo eentje
Ik zoek ff fotow!
Jaquote:
Oh die snuit!quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:14 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Dan nemen we die gelijk ook mee, die is zoooooo lief, en die staat daar zo allenig.
En die Texelse schapen zijn maar lillek
Hebben we allebei een schaap mee, eentje stijl en de ander krullenquote:
Hebben ze wel een Grieks restaurant daar?quote:
quote:
Lekker, dat dipt altijd zo goed, vers gras!quote:
precies. precies goed voor de lunchquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker, dat dipt altijd zo goed, vers gras!
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:20 schreef oh-oh het volgende:
Taaaaaaake meeeee to Texel pleeeeaaaaaaaseeeeeeee!
[ afbeelding ]
texel?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Zouden ze wel al internet op Texel hebben?
oops, jij komt van texel?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:24 schreef oh-oh het volgende:
Ja, en Karel kan dan weer lekker elke avond de zee in rennen bij het vogelreservaat
[ afbeelding ]
Heimwee!!!!
Dan wordt het rooksignalen sturen om deze SC in beweging te houden!quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:25 schreef gomi het volgende:
[..]
texel?
daar moeten ze elektriciteit nog uitvinden
L0llersquote:
hey maar je gaat lenie 2 worden he?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Wel wat zeehonden adopteren trouwensIk en zeehonden
Oh-pis 2 wordt het danquote:
Lenie is al lang toe aan pensioen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:31 schreef gomi het volgende:
[..]
als je lenie dan de wind uit de zeilen neemt, ben ik voor.
voor ff dan
Wat leuk Bosquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:31 schreef Bos81 het volgende:
Texel
5 heerlijke zomervakanties gehad. Ook onze Shela is 4 keer meegeweest.
Het vijfde jaar ging broer niet meer mee, maar kwam wel de op het eind even over met shela ben toen samen met hun met de trein terug gegaan.
ik ben dr voor t laatst geweest toen 4 was ofzo geloof ik.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:31 schreef Bos81 het volgende:
Texel
5 heerlijke zomervakanties gehad. Ook onze Shela is 4 keer meegeweest.
Het vijfde jaar ging broer niet meer mee, maar kwam wel de op het eind even over met shela ben toen samen met hun met de trein terug gegaan.
Oh kijk nou, hier word ik echt blij vanquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik was er vorig jaar twee keer een week en het jaar daarvoor een week, ik wil er echt wonen, heerlijk daar!
Lekker een strandtent beginnen of zo
Of een vakantiepark voor mensen met honden, zo;n heerlijk aftands park als waar wij heen gaan
Zeehonden genoeg Pis, hele zandbanken vol!
[ afbeelding ]
toen ik las strandtent dacht ik nog van ok, ga ik ook wel weer een keer naar texel. gewoon om jullie strandtent te bezoeken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik was er vorig jaar twee keer een week en het jaar daarvoor een week, ik wil er echt wonen, heerlijk daar!
Lekker een strandtent beginnen of zo
Of een vakantiepark voor mensen met honden, zo;n heerlijk aftands park als waar wij heen gaan
Zeehonden genoeg Pis, hele zandbanken vol!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:36 schreef gomi het volgende:
[..]
toen ik las strandtent dacht ik nog van ok, ga ik ook wel weer een keer naar texel. gewoon om jullie strandtent te bezoeken.
maar toen las ik honden
Die hebben ze niet op Texelquote:
terschelling?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:41 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga wel ergens anders heen voor de zee
Ik moest weer grijnzen toen ik er 2 in een halve minuut voorbij zag rijdenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb nog een minigeval op de kiek gezet pgr, plaats ik morgen wel.
Laten we ons splitsen op TVTASquote:
yeah maar texel heeft ook geen stroomquote:
Slaap lekker Bos!quote:
Katten durven niet het water over, of in de auto, of op de bootquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:43 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar texel heeft ook geen stroom
daar lopen ze achter. over jaar of wat komen ze er daar ook wel achter dat katten heersen
ah die van mij durft wel in de auto.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Katten durven niet het water over, of in de auto, of op de boot
Wat voor kat heb je?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ah die van mij durft wel in de auto.
in de auto op de boot weet ik niet
Vandaag?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest weer grijnzen toen ik er 2 in een halve minuut voorbij zag rijden
ik keek net ff stiekem op je profiel he, maar jij komt dus uit het stukje nl dat t verst van texel af ligt he?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik spam gewoon nog wat Texelpics hoor![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Ja!
Daar heb je vast ook wel iets over te zeiken he
nee hoor. ik vind dat een mooi stukje nlquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Ja!
Daar heb je vast ook wel iets over te zeiken he
hmm texel kan wel wat hebben iddquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:57 schreef oh-oh het volgende:
Zonsopkomst![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een prachtige foto'squote:Op woensdag 20 juli 2011 22:57 schreef oh-oh het volgende:
Zonsopkomst![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee nee kebab is nog hier in de buurtquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
vooral die laatste, losse foto toch?
allemaal kebab en shoarma op een rijtje
ah idd. allemaal shoarma's wachtend op kebab danquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee nee kebab is nog hier in de buurt
quote:
hehehehehehquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:06 schreef oh-oh het volgende:
Boh, ik krijg er echt heimwee van, ik heb er nog veel meer, ik kies nu expres die zonder honden
En dit is nog allemaal maar van dezelfde keer ook, de laatste keer
Nouhouquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
vooral die laatste, losse foto toch?
allemaal kebab en shoarma op een rijtje
Omeaquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nouhou
Ik vind de strandjuttershondjefoto het leukste denk ik
Ik doe de vega dingen en jij de vleesjes, mooie combiquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh dan doen we een vegetarische strandtent Pis!
yeah kom ik zeker langsquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh dan doen we een vegetarische strandtent Pis!
yeah al heel langquote:
Aahw das wel lief danquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:17 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah al heel lang
bij die talmeet waar ik ook bij was hebben ze nog expres gezocht naar een tent met genoeg keus aan vegetarische gerechten.
en toen kwam ik pas na t eten
yeah vond ik ook lief iddquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aahw das wel lief dan
En ik vind het knap van jullie
zijn al die honden van jou?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:21 schreef oh-oh het volgende:
Die vuurtorenfoto is ook een van mijn favo foto's.
Vooral door die lege plek van Fritsje
Hey lutjequote:Op woensdag 20 juli 2011 23:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aahw das wel lief dan
En ik vind het knap van jullie
Dat is waar, maar ik vind het wel knap dat je het gewoon zegt, mijn vriendinnetjes die vegetarisch eten vinden het namelijk lastig als mensen er rekening mee willen houden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:19 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah vond ik ook lief idd
maar knap is t niet hoor. als je iets niet meer wil, wil je t gewoon niet. als je t wel zou willen, moet je geen vegetarier worden.
Haihaiquote:
ah k. ik kom uit een fam waar er meer mensen vegetarier zijn en was toen ik vegetarier werd dus geen probleem.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik vind het wel knap dat je het gewoon zegt, mijn vriendinnetjes die vegetarisch eten vinden het namelijk lastig als mensen er rekening mee willen houden.
ah k. vandaar op die foto 4 honden. en verderop zie ik er wel een met 5. das met sjon?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:23 schreef oh-oh het volgende:
Frits was toen net dood.
Inmiddels heb ik dr alweer een bij, Sjon
ah k. maar hoeveel honden heb je in totaal dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:31 schreef oh-oh het volgende:
Nee op die ene foto was Frits net dood, inmiddels alweer bijna 3 jaar geleden hoor.
Sjon was er die keer nog niet bij, die andere twee keren wel
ah k. die foto bedoelde ik net ook in die post waarin ik zei dat ik verderop wel een foto met 5quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:35 schreef oh-oh het volgende:
5 nu!
Op die foto in de haven staan ze allemaal.
feest? ik kan me een leuker feestje indenken dan 50 km te lopenquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:41 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zit die vierdaagse te kijken, wat een feest is dat toch he
Zoals de Veghelse kindervakantieweekquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:42 schreef gomi het volgende:
[..]
feest? ik kan me een leuker feestje indenken dan 50 km te lopen
Uhuquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:44 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ik lees er weleens iets over idd
maar t bevalt nog steeds he?
Schaapjesquote:
hehe lachen tochquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
UhuDaar loop je ook veel (ons groepje heet ook serieus de lange-afstandswandelaars
) maar gelukkig geen 30-40-50 kilometer, wat een ellende
das in limburg he?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb es de Kennedymars gelopen, met mn aupair kindjes, dat was tof.
Dat is 80 km op 1 dag!
hmm je bent nog op tijd om je in te schrijven voor volgend jaarquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schaapjes
Oh ik zou ook best de 4-daagse willen lopen
80?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb es de Kennedymars gelopen, met mn aupair kindjes, dat was tof.
Dat is 80 km op 1 dag!
ik heb maar 1 neefje en als je, voor hij naar school ging, aan hem vroeg wie zijn beste vriend was, antwoordde hij oomquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb liever een weeklang een groepje vreemde kids dan het gebroed van mn zus alledrie tegelijk 1 dag
Aw dat is schattigquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:50 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb maar 1 neefje en als je, voor hij naar school ging, aan hem vroeg wie zijn beste vriend was, antwoordde hij oom
Ik ben ook helemaal niet zo goed met kinderen hoorquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:47 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe lachen toch
ik ben niet zo een kindervriend tbh. ja mijn neefje enzo. maar als vrijwilliger bij zoiets zouden ze me ws na een uurtje al wegsturen
lol en die kennedymars hebben jullie ook wel uitgelopen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:50 schreef oh-oh het volgende:
De Kennedymars is in Sittard, mn hometown![]()
Was wel lachen, die grietjes waren 15 en we gingen in de UK oefenen, langs het kanaal wandelen tot we niet meer konden en ons dan op laten pikken
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:52 schreef gomi het volgende:
[..]
das niet schattig. das stoer en cool he. we zijn mannen onder elkaar
hehe las iets over een opmerking dat je vast trainde voor later ofzo?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal niet zo goed met kinderen hoor![]()
Maar nu gaat het echt goed
![]()
En lekker ravotten met je neefje zal wel leuk zijn ja
Een groepje jongens ging vandaag vriendschapsarmbandjes voor elkaar vlechtenquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:52 schreef gomi het volgende:
[..]
das niet schattig. das stoer en cool he. we zijn mannen onder elkaar
Maar je wilt later toch les gaan geven Lut?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal niet zo goed met kinderen hoor![]()
Maar nu gaat het echt goed
![]()
heheh yeah zeker stoer en coolquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een groepje jongens ging vandaag vriendschapsarmbandjes voor elkaar vlechtenStoer en cool hè?
ik dacht dierenarts ofzoquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar je wilt later toch les gaan geven Lut?
Jup.. Maar aan het oudere kind, klas vijf tot acht. En wij hebben net allemaal hele jonge kinderen in het groepje, twee zijn zelfs te jong om mee te doen eigenlijk. Maar kindjes van mensen van de organisatie en die moeten ook iets doen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar je wilt later toch les gaan geven Lut?
ah k. arts, die dieren bedacht ik me er ws bij door dit topicquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Plan a is arts, plan b pabo.
Maar nu eerst naar bed,
nu nog eten? is niet goed hequote:Op donderdag 21 juli 2011 00:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga zo ook maar eens richting het mandje, al lust ik nog wel een bammetje
Dat zeggen altijd alleen de mensen die lijnenquote:
Zalf zequote:
Wat leuk Pgrquote:Op donderdag 21 juli 2011 08:59 schreef pgrferrari het volgende:
Moggeh
Vandaag zijn mijn opa & oma 61 jaar getrouwd
61 jaar?quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:59 schreef pgrferrari het volgende:
Moggeh
Vandaag zijn mijn opa & oma 61 jaar getrouwd
Dat ken ik, echt gaaf.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:59 schreef Lutte het volgende:
Maar ik heb toch nog een verborgen talent want ze vinden me toch wel leukIk moest mee naar de ouders want ze wouden mij laten zien enzo
Volgens mij haal je ze bij de Sligro/Makroquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat kennikheulnie!
Ik moet aan de boodschappenlijkst trouwens!
Dit weekend niet. Vorig weekend met z'n 5en Boonanza gespeeld. Voor mij het spel van dit moment!quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:48 schreef Pisces29 het volgende:
Wil ik net vragen of je nog spelletjes gaat spelen dit weekend Vaduschk, besef ik me dat het gewoon Donderdag is, ik zit ergens kennelijk al op Vrijdag
C1000 heeft ze sinds kort ook.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij haal je ze bij de Sligro/Makro
[ afbeelding ]
Qwea kom er maar in!
quote:Rul het gehakt in een pan met een beetje bakboter en voeg 1 eetlepel sambal oelek, peper en zout toe.
Beleg de boterham met dit gehakt en doe hier een paar plakjes kaas op. Leg de andere boterham er bovenop en doe deze in het tosti-ijzer.
Even bruin laten worden.
Ik moet het ook nog steeds een keer maken, lijkt me lekkerquote:
Lekker dubbel piscesquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij haal je ze bij de Sligro/Makro
[ afbeelding ]
Qwea kom er maar in!
Ff op Bol.com gekeken, dat ziet er tof uit!quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit weekend niet. Vorig weekend met z'n 5en Boonanza gespeeld. Voor mij het spel van dit moment!
Correct!quote:
Ja. bij de c1000 lagen ze.quote:
Ik heb ze dacht ik weleens in de kantine van de Peijnenburg gehad.quote:
Ik zou toch denken dat ze op jouw werk 's middags gewoon lekkere broodjes halen laten bezorgen, maar niks van dat zulks?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Potjandorie, doe ik mezelf toch tekort, zo zonder bedrijfskantine![]()
Ik heb maar bij twee bedrijven gewerkt waar ze er wel een hadden, maar bij de Waterleiding Maatschappij was het niet veel soeps en bij Siba maakten de kantinedames zelfs de kroketten nog ambachtelijk zelluf
Toen ik in het HOoghuis gebouw midden in het centrum van Eindhoven werkte, was er ook een enorme kantine, maar daar kwam ik niet zo vaak. At meestal gewoon op kantoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Potjandorie, doe ik mezelf toch tekort, zo zonder bedrijfskantine![]()
Ik heb maar bij twee bedrijven gewerkt waar ze er wel een hadden, maar bij de Waterleiding Maatschappij was het niet veel soeps en bij Siba maakten de kantinedames zelfs de kroketten nog ambachtelijk zelluf
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Pis, ik moest aan je denken toen ik langs de kinderboekenwinkel liep vanmiddag:
[ afbeelding ]
En ook aan Pgr:
[ afbeelding ]
Wat een tof boekquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Pis, ik moest aan je denken toen ik langs de kinderboekenwinkel liep vanmiddag:
[ afbeelding ]
Succes pgr! Hopelijk zit er Dinsdag weer goeie vooruitgang inquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:43 schreef pgrferrari het volgende:
Straks ff naar het ziekenhuis voor bloed prikken
Dinsdag naar de derma.
Zullen we mijn bruin-witte schaap met krullen Wessel noemen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:35 schreef oh-oh het volgende:
IK BEN WESSEL!
![]()
Serieus , ik ga hier even plassen en de boel loopt meteen weer helemaal in het water
Ik heb gister nog aan Shoerme gedacht, toen we het over Kebab hadden, maar ik heb het niet gepostquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:58 schreef oh-oh het volgende:
Ja sgoei, ik neem Kebab wel.
Ik dacht alleen dat jij wel Shoerme zou willen![]()
Ik ben even met de boodschappenlijst bezig
Ik schrijf ook altijd alles in afdelingen en volgordequote:Op donderdag 21 juli 2011 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet van mezelf altijd alles psies op volgorde schrijven van hoe het bij de Aldi ligt ( bij de Jumbo weet ik de weg nog niet en weet ik ook nog niet wat ze precies verkopen
).
En als het dan niet op mn briefje past op de goede volgorde moet ik weer opnieuw beginnen op een schoon kaartje, we hebben van die hele handige kleine kaartjes op kantoor.
Soms ben ik ook best wel een autist volgens mij
Ik moet nog steeds een fles halen, maar ik ben bang dat het dan thuis aanvoelt alsof ik bij de DA zitquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Naar theorie van een vriendin die 2 honden en 4 katten heeft:
Al is je huis nog zo smerig , zet een flinke emmor dettol neer ergens zodat de hele hut er naar ruikt en iedereen vindt dat je huis een hele schone indruk maakt.
Hij staat op de kiek maar de computer ziet geen foto's van vandaag op de geheugenkaart, dasniegoequote:Op donderdag 21 juli 2011 16:14 schreef oh-oh het volgende:
PIC VAN JE KAASBURGER!!!!!!
![]()
Ik dettol wel
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Als ie dan gelijk te pletter valt door je brievenbus is meteen het beoogde effect behaald
Ik sta te koken, maar ik ga zo ff kiekenquote:
Oh gewoon Nederlandse pot. Kaasburger, worteltjes, piepers en slaquote:
Ik lust aardappels echt op alle mogelijke manieren. Stampot, gekookt, gebakken, pofaardappel uit de oven, gefrituurd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb meteen dat Pacman melodietje in mn hoofd
![]()
Ik eet echt zelden piepers.
Bah!
Ik vind ze alleen in gebakken of gefrituurde versie lekker![]()
Of uit den oven.
Niet gewoon gekookt ieg.
Alleen met stoofvlees of zo
Wat vind je van zuurkoolstampot en boerenkoolstampot? Ik snak er nu al weer naarquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Stamppot lust ik ook, en pofaardappel ook ja![]()
Puree alleen bij ovenschotels, en gekookt gewoon niet.
Naja ik lust het wel en ik eet t ook wel als ik het ergens voor mn neus krijg, maar ik zou het zelf nooit koken. Ik heb dat van huis uit niet meegekregen
Ik weet wel iemand aan wie we het kunnen vragenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik lust alleen de zuurkool variant maar die doet soms gekke dingen met mijn spijsverteringskanaalEn wortelstamppot
![]()
Waarom schrijf jij het met 1 p en ik met 2?
En belangrijker nog, wie doet het goed?
Jakkes Pgr, en dan ook met dit klamme weer. Bahquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:05 schreef pgrferrari het volgende:
Auw.
Gelukkig net niet van mijn stokje afgegaan![]()
Weer eens verkeerd geprikt ofzo, zal morgen wel helemaal blauw zijn.
Yes!quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:51 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaaaaaanyhoer, is het al bijna weekend?
Ik had het op een paar momenten niet meer.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jakkes Pgr, en dan ook met dit klamme weer. Bah
Voor bloedcontrole?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:05 schreef pgrferrari het volgende:
Auw.
Gelukkig net niet van mijn stokje afgegaan![]()
Weer eens verkeerd geprikt ofzo, zal morgen wel helemaal blauw zijn.
Tja die jonge meisjes moeten het leren, maar klote is het welquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor bloedcontrole?
Vreselijk is dat. Dat zulke mensen nog mogen prikken..
Ja, dat is zo. Ik heb er gelukkig nog nooit last van gehad. Wel al regelmatig prikjes gehad. Krijg ieder jaar als ik onder de MRI moet contrastvloeistof in gespoten, dat gaat dus ook via naalden..quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja die jonge meisjes moeten het leren, maar klote is het wel
Het was geen eens een jong meisjequote:Op donderdag 21 juli 2011 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja die jonge meisjes moeten het leren, maar klote is het wel
Zo'n oude beul zekerquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het was geen eens een jong meisje
Dan moet ze zich schamen met verkeerd prikken.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Jullie waren er beiden de hele tijd niet Zwab, niet bij jou?
ahaquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Bella d'r laptop is kapot. Vandaag krijgt ze de nieuwe.
En ze is vandaag naar een ijsjesmeet.
goedquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
hoe is het leven aan jouw kant van het internet?
prima, net twee dagen bij dinges gekampeerd, m'n zusje komt vandaag langs en ik ben nu vrolijk aan het knutselenquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:55 schreef omearos het volgende:
[..]
goedbijna vakantie
en nog steeds
en aan jouw kant?
dinges? Wat ben je aan het knutselen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
prima, net twee dagen bij dinges gekampeerd, m'n zusje komt vandaag langs en ik ben nu vrolijk aan het knutselen
volgens mij mis ik vanalles doordat ik niet inleesquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:02 schreef oh-oh het volgende:
Ja heb je nu gezoend of vertel je dat heus wel zelf als het zo ver is en zal ik stoppen met vragen?
Bos, wat is kief?
ms een verademing he met wat hij normaal uitkraamt en voor hem ms eindelijk iets eetbaars op tafelquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:08 schreef oh-oh het volgende:
ik lig hier echt in een deuk om Help mijn man is klusser
Ze moeten samen iets leuks gaan doen, gaan ze uit eten, zitten ze in doodse stilte bij de chinees, en dan vindt zij t ook nog leuk
je krijgt het echt wel te horenquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:02 schreef oh-oh het volgende:
Ja heb je nu gezoend of vertel je dat heus wel zelf als het zo ver is en zal ik stoppen met vragen?
Bos, wat is kief?
geen idee wat kief is, want dat staat en stond er ook niet..quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:02 schreef oh-oh het volgende:
Bos, wat is kief?
wauw! priegelwerkquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
en ik ben een tinnen modelletje van een terradon in elkaar aan het lijmen
das dit:
[ afbeelding ]
maar dan nog zonder verf, dat moet nog
en hoeveel stukjes zijn t?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
ja, dat mannetje dat er op zit is 2 cm lang ofzo
ah das klotewerk dan idd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
stuk of acht ofzo, maar het lijmt niet zo goed in elkaar als een kunststof bouwpakket, je moet de zooi bijvijlen tot het past
Oh die zijn schattig zegquote:
Waar was je klef van, was je gaan fietsen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:58 schreef Bos81 het volgende:
Hoi.
Even douchen, ik voel me behoorlijk klef nu
Auti-cafe bezocht , dus inderdaad even gefietst en daar binnen was het ook redelijk warm.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar was je klef van, was je gaan fietsen?
Ja het is ook best broeierig overal...quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Auti-cafe bezocht , dus inderdaad even gefietst en daar binnen was het ook redelijk warm.
En ik had in een ander topic al iets van 10 minuten geleden welterusten gezegd, dus had ik er al in moeten liggen
Tot morgen
Bloom-mobielquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |