quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:20 schreef friekin_ het volgende:
Het is een beetje een nee. Lijkt op Solonaise, maar ook weer niet. Het voelt vlak voor mij.
5 euroquote:Op zondag 1 september 2013 16:33 schreef Beaudelaire het volgende:
Iemand interesse in dé Jeugd-sneakers? Twee jaar geleden op de markt gebracht in een zeer gelimiteerde oplage. Maat 46.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:46 schreef Stofje het volgende:
Ja, hij is volgens mij al een tijdje beschikbaar hč? Ik was de release een beetje vergeten. Dat 'Space Koibois' is wel heel vaag
.
Huh wat waar hoe wanneer welkequote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:04 schreef Slickk het volgende:
[..]
[..]
Huh wat waar hoe wanneer welke
quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 19:14 schreef Stofje het volgende:
Hoe zal ik het verwoorden... Verwacht er niet teveel van, jongens.
Da's het lastige, ik heb er nog met niemand over gesproken. Ik vind het na 3 luisterbeurten (dus geen enkele conclusie) echt een draak van een cdquote:Op maandag 16 september 2013 19:58 schreef Wessiej het volgende:
Ach, maat van mij moet het ook recenseren en die vond het mega. Beste tot nu toe van hun. We gaan het zien.
prima, bazenplaatquote:Op maandag 16 september 2013 22:40 schreef Stofje het volgende:
Ik vind 'm iets weg hebben van Het Grote Gedoe, maar dan nog iets vager..
Welke?quote:Op woensdag 25 september 2013 08:49 schreef Wessiej het volgende:
als uberfan zeg ik na tig keer die plaat te hebben gehoord: beste van hun tot nu toe
Ja, natuurlijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:18 schreef Impulsief het volgende:
Weet niet of dit al bekend was maar hij staat op spotify
Lijkt er wel op ja.quote:
Nummers zijn grijs dus niet aanklikbaar behalve de al uitgebrachte singles. Ik kan geen rede vinden.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:39 schreef picodealion het volgende:
Ik ben niet onder de indruk.
[..]
Lijkt er wel op ja.
-edit-
Staat er wel op als je gewoon zoekt. De originele link (bijv als je 'm al gedeeld had gisteren) werkt niet meer, gek genoeg.
-edit2-
Doen die nummers het alsnog niet.
quote:Op donderdag 26 september 2013 09:55 schreef Apostrof het volgende:
Interessant interview met 3voor12 over hun tracks.
quote:Vjeze Fur: "We hadden een keer met Katja Schuurman een tv-programma gemaakt. Op weg terug naar Hilversum zaten we met zijn allen achterin de auto. Op een gegeven moment stopt er een meisje van een jaar of dertien naast onze auto, op zo'n fiets met veel te veel versnellingen. Wiwa had een neppistool, dat hij ineens naar buiten stak. Prep prep prep. Iedereen zei meteen: je bent gek geworden, man. Dat meisje dacht echt twee seconden dat ze dood ging."
Willie Wartaal: "Ik vond het gewoon grappig. Ik vind het nog steeds grappig, eerlijk gezegd."
Morgen verlaat ik om 6 uur 's ochtends Nederland en ik wil onderweg luuster'nquote:Op donderdag 26 september 2013 18:38 schreef neilpad het volgende:
Morgen is de release. Komt ie weer online.
Single is een losse aankoop en een los 'album'. Bij pre-order van het album kreeg je ook alleen Barkie, en die staat er wel tussen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:33 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb toen de single van de formule los gekocht op iTunes
Maar hij staat niet bij mij op de playlist van het album, wat is deze
Ik hoor alleen "we wouden inderdaad"quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:27 schreef fyah het volgende:
Wat zegt Wiwa in Op een Sexuele Wijze rond 1:44? Het lijkt op een stukje dat is ongekeerd. Dat heb ik dan maar even gedaan mar ik weet niet goed wat er in te horen
https://www.dropbox.com/s/0d66lvu2kc25w29/wiwa.wav
Ik heb de Lachende Derde altijd kut gevonden. Goedkoop mainstream vermaak met rommel als Tante Lien en Get Spanish.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:49 schreef Karelnoord het volgende:
Bevalt me tot nu toe goed.
Btw, hoe zouden jullie De lachende derde beoordelen op dit moment? Ik zelf vind hem beduidend minder dan de Machine.
boksquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:42 schreef Micson het volgende:
Parels voor de Zwijnen is nog steeds het beste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |