Welke?quote:Op woensdag 25 september 2013 08:49 schreef Wessiej het volgende:
als uberfan zeg ik na tig keer die plaat te hebben gehoord: beste van hun tot nu toe
Ja, natuurlijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:18 schreef Impulsief het volgende:
Weet niet of dit al bekend was maar hij staat op spotify
Lijkt er wel op ja.quote:
Nummers zijn grijs dus niet aanklikbaar behalve de al uitgebrachte singles. Ik kan geen rede vinden.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:39 schreef picodealion het volgende:
Ik ben niet onder de indruk.
[..]
Lijkt er wel op ja.
-edit-
Staat er wel op als je gewoon zoekt. De originele link (bijv als je 'm al gedeeld had gisteren) werkt niet meer, gek genoeg.
-edit2-
Doen die nummers het alsnog niet.
quote:Op donderdag 26 september 2013 09:55 schreef Apostrof het volgende:
Interessant interview met 3voor12 over hun tracks.
quote:Vjeze Fur: "We hadden een keer met Katja Schuurman een tv-programma gemaakt. Op weg terug naar Hilversum zaten we met zijn allen achterin de auto. Op een gegeven moment stopt er een meisje van een jaar of dertien naast onze auto, op zo'n fiets met veel te veel versnellingen. Wiwa had een neppistool, dat hij ineens naar buiten stak. Prep prep prep. Iedereen zei meteen: je bent gek geworden, man. Dat meisje dacht echt twee seconden dat ze dood ging."
Willie Wartaal: "Ik vond het gewoon grappig. Ik vind het nog steeds grappig, eerlijk gezegd."
Morgen verlaat ik om 6 uur 's ochtends Nederland en ik wil onderweg luuster'nquote:Op donderdag 26 september 2013 18:38 schreef neilpad het volgende:
Morgen is de release. Komt ie weer online.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |