SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JA HALLO ZATERDAG MOGEN JULLIE MIJ UITZWAAIEN NU LIJKT HET ALSOF IK VANAVOND AL VERTREK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En ja tuurlijk hebben ze daar internet, of er elektriciteit is, is een ander verhaal.
awwquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
bohhhhhh, ik ga het allemaal opschrijven en allesssssss en dan wacht ik tot je terug bent![]()
Zei je ookal voordat je naar Spanje ging en toen je daar pas 1 dag was, zat je alweer op FOK!.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er schijnt ook een internetcafé te zijn in het Ferienpark waar ik naartoe ga, maar de kans dat ik daar gebruik van ga maken is niet zo heel groot.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zei je ookal voordat je naar Spanje ging en toen je daar pas 1 dag was, zat je alweer op FOK!.
Nee hoor, dat zei ik niet voor ik naar Spanje ging. Bovendien maakte ik daar gebruik van een laptop en geen internetcafé, in een internetcafé moet je geld betalen en de laptop was gratis, wereld van verschil voor een gierige pauper als ik ben.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zei je ookal voordat je naar Spanje ging en toen je daar pas 1 dag was, zat je alweer op FOK!.
Hoe maakt niet uit, het gaat om het feit dat je op FOK! zat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zei ik niet voor ik naar Spanje ging. Bovendien maakte ik daar gebruik van een laptop en geen internetcafé, in een internetcafé moet je geld betalen en de laptop was gratis, wereld van verschil voor een gierige pauper als ik ben.
Slap excuus.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zei ik niet voor ik naar Spanje ging. Bovendien maakte ik daar gebruik van een laptop en geen internetcafé, in een internetcafé moet je geld betalen en de laptop was gratis, wereld van verschil voor een gierige pauper als ik ben.
In jouw wereld wel ja, maar die is nogal beperkt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe maakt niet uit, het gaat om het feit dat je op FOK! zat.
Hey.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In jouw wereld wel ja, maar die is nogal beperkt.
Het is geen excuus, ik hoef me nergens voor te excuseren, ik leg alleen uit hoe het zit.quote:
Donald Duck gezien?quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De eerste keer toen ik naar Verweggistan ging, hadden ze nog geen internet bij mijn oma thuis (waar de rest van alle familieleden ook wonen trouwens) en toen gingen we wel naar een internetcafe.
Denken mij te kunnen raken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In jouw wereld wel ja, maar die is nogal beperkt.
Hij trollen, ik trollen, zo rollen we op FOK!quote:
Wat?quote:
Super gaaf lied KB jeetje mina.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |