SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JA HALLO ZATERDAG MOGEN JULLIE MIJ UITZWAAIEN NU LIJKT HET ALSOF IK VANAVOND AL VERTREK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En ja tuurlijk hebben ze daar internet, of er elektriciteit is, is een ander verhaal.
awwquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
bohhhhhh, ik ga het allemaal opschrijven en allesssssss en dan wacht ik tot je terug bent![]()
Zei je ookal voordat je naar Spanje ging en toen je daar pas 1 dag was, zat je alweer op FOK!.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er schijnt ook een internetcafé te zijn in het Ferienpark waar ik naartoe ga, maar de kans dat ik daar gebruik van ga maken is niet zo heel groot.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zei je ookal voordat je naar Spanje ging en toen je daar pas 1 dag was, zat je alweer op FOK!.
Nee hoor, dat zei ik niet voor ik naar Spanje ging. Bovendien maakte ik daar gebruik van een laptop en geen internetcafé, in een internetcafé moet je geld betalen en de laptop was gratis, wereld van verschil voor een gierige pauper als ik ben.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zei je ookal voordat je naar Spanje ging en toen je daar pas 1 dag was, zat je alweer op FOK!.
Hoe maakt niet uit, het gaat om het feit dat je op FOK! zat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zei ik niet voor ik naar Spanje ging. Bovendien maakte ik daar gebruik van een laptop en geen internetcafé, in een internetcafé moet je geld betalen en de laptop was gratis, wereld van verschil voor een gierige pauper als ik ben.
Slap excuus.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zei ik niet voor ik naar Spanje ging. Bovendien maakte ik daar gebruik van een laptop en geen internetcafé, in een internetcafé moet je geld betalen en de laptop was gratis, wereld van verschil voor een gierige pauper als ik ben.
In jouw wereld wel ja, maar die is nogal beperkt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe maakt niet uit, het gaat om het feit dat je op FOK! zat.
Hey.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In jouw wereld wel ja, maar die is nogal beperkt.
Het is geen excuus, ik hoef me nergens voor te excuseren, ik leg alleen uit hoe het zit.quote:
Donald Duck gezien?quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De eerste keer toen ik naar Verweggistan ging, hadden ze nog geen internet bij mijn oma thuis (waar de rest van alle familieleden ook wonen trouwens) en toen gingen we wel naar een internetcafe.
Denken mij te kunnen raken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In jouw wereld wel ja, maar die is nogal beperkt.
Hij trollen, ik trollen, zo rollen we op FOK!quote:
Wat?quote:
Super gaaf lied KB jeetje mina.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat?
Die dag dat we naar dat internetcafe gingen, werd Saddam toen opgepaktEng was dat wel, allemaal mensen buiten schreeuwen en blijdschap enzo! !!!
Oh. Ben geen DD fan joh.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
![]()
Verweggistan is een fictief land in DD hè.
Dat is toch niet eng, dat is prachtig! Ik had denk ik gewoon mee staan juichen daarquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat?
Die dag dat we naar dat internetcafe gingen, werd Saddam toen opgepaktEng was dat wel, allemaal mensen buiten schreeuwen en blijdschap enzo! !!!
Best prima.quote:
Ja was ook mega, we zijn toen meteen naar huis gegaan, naar de rest van de familie. Allemaal samen voor een piepkleine tv.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat is toch niet eng, dat is prachtig! Ik had denk ik gewoon mee staan juichen daar
Ook toen we naar Barcelona gingen met school, dat was net toen FC Barcelona van Madrid had gewonnen, iedereen de straat op. Leuk is dat
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja was ook mega, we zijn toen meteen naar huis gegaan, naar de rest van de familie. Allemaal samen voor een piepkleine tv.
DIT, ZEER TERECHTE KLACHT.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
MET DAT KUTDANSJE DAT IK ALTIJD VERGEET
Awww. Succesquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja fuck dit trouwens, ik kan echt niet meer leren ofzo, ik ga me als een kluizenaar terugtrekken in mijn kamer, veel beter idee.
Waarvoor moet je nou weer leren, het is toch vakantie?quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja fuck dit trouwens, ik kan echt niet meer leren ofzo, ik ga me als een kluizenaar terugtrekken in mijn kamer, veel beter idee.
Theorie-examen morgenquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Waarvoor moet je nou weer leren, het is toch vakantie?
Even koffie zetten
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:11 schreef Heroinjunk het volgende:
In de bios naar Transformers dit dat. Yeah.
quote:
We kunnen niet zonder je.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben even weg en meteen is het dood hier
Huh Watquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:18 schreef Water123 het volgende:
Ik was net bij het afscheidsfeestje van groep 8 van mn broertje. Kwam ik een meisje tegen die vroeger bij mij in de groep zat (haar broertje zat bij mijn broertje in de klas). En haar ouders dus.. die ouders helemaal raar doen tegen mij dat ik op kamers ga en dat ik überhaupt ga studeren en niet ga trouwen enzo![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:18 schreef Water123 het volgende:
Ik was net bij het afscheidsfeestje van groep 8 van mn broertje. Kwam ik een meisje tegen die vroeger bij mij in de groep zat (haar broertje zat bij mijn broertje in de klas). En haar ouders dus.. die ouders helemaal raar doen tegen mij dat ik op kamers ga en dat ik überhaupt ga studeren en niet ga trouwen enzo![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:18 schreef Water123 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja die ouders zijn streng gelovig en die zeiden net tegen mij dat ze niet wilden dat hun dochter ging studeren enzo maar dat ze zo snel mogelijk zou gaan trouwen.. ze is nog maar net 18..quote:
Achterlijke cultuur en godsdienst.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:18 schreef Water123 het volgende:
![]()
![]()
![]()
En ja, dat zeg ik zo hier even, vanuit mijn ivoren toren, voelt goed.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Achterlijke cultuur en godsdienst.
Ze zeiden ook een paar keer "Dat past niet bij onze cultuur."quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Achterlijke cultuur en godsdienst.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En ja, dat zeg ik zo hier even, vanuit mijn ivoren toren, voelt goed.
Ja, inderdaad. Bekrompen achterlijke mensen zijn het gewoon, eigenlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:21 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ze zeiden ook een paar keer "Dat past niet bij onze cultuur."
Ja dus? Je woont nu hier in Nederland en het is dertig jaar verder?
Wtf.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn moeder zei dat ze ons terug ging sturen als wij een vriendje krijgen.
Wij?quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat is wel heel vervelend KB!quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt te absurd voor woorden gewoon, belachelijk, echt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:23 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dat is wel heel vervelend KB!Stomme ouders ook
Ze moeten zich aanpassen!
Terechte opmerking.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik krijg allergische reacties van zulke domme, mongolisch, bekrompen dingen.
Proestquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dus nouja, dan ga ik maar weer verder met oefenen, daar krijg ik tenminste geen allergische reacties van.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=herp%20derpquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ben 12... en wat is dat HERP A DERP enzo steeds?
Mag niet in de cultuur man.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=herp%20derp
KB, waarom kan je niet op kamers dan? Je kan op een bepaald moment toch gewoon zeggen van: Ik ga weg, je ziet maar wat je doet.
Je kan het toch gewoon achter ze om regelen?
Snap ik... Andere cultuur en zoquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Lief vind ik het wel.
Maar het is allemaal niet zo Simpel kaasrol..
Niet dat ik weet, heb er maar mee te leven...quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Snap ik... Andere cultuur en zo
Maar is er dan echt niets wat je kunt doen?
Ook zoiets... Lastig allemaal.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:33 schreef Etsu het volgende:
maar kaabee, wil je nog wel met je ouders omgaan later?
Hun zien dat als iets verkeerds.. iets raars.. en ik denk, weet eigenlijk wel zeker dat alle ouders willen dat hun kind goed terecht komt.. maar veel die schamen zich.. en het is serieus zo dat je word uitgelachen en dom gevonden als je je dochter als moslimouders op kamers laat gaan..quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Blijkbaar ook een misverstand bij de ouders van KB dan, als ze niet op kamers mag
Kansloos conservatief kutvolk, net zo erg als al die grefo'squote:Op woensdag 20 juli 2011 21:38 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hun zien dat als iets verkeerds.. iets raars.. en ik denk, weet eigenlijk wel zeker dat alle ouders willen dat hun kind goed terecht komt.. maar veel die schamen zich.. en het is serieus zo dat je word uitgelachen en dom gevonden als je je dochter als moslimouders op kamers laat gaan..
Wtf? Kun je uitleggen hoezo dat dom gevonden wordt?quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:38 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hun zien dat als iets verkeerds.. iets raars.. en ik denk, weet eigenlijk wel zeker dat alle ouders willen dat hun kind goed terecht komt.. maar veel die schamen zich.. en het is serieus zo dat je word uitgelachen en dom gevonden als je je dochter als moslimouders op kamers laat gaan..
Je hebt gelijk. Dat is ook zo en dat weet iedereen wel. Je dochter (vaak ook wel zoon hoor) op kamers laten gaan, überhaupt door en door laten studeren.. wordt als iets geks verklaard door de grootouders hier (de eersten die hier zijn komen wonen tijdens als werkarbeider, 35 jaar geleden). En ouders willen niet vernederd worden, die willen er ook bij horen en niet buitengesloten worden. Dus dan doen ze maar wat alle anderen ook doen.. Gewoon lekker streng wezen en je kinderen proberen op te voeden zoals jezelf bent opgevoed.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wtf? Kun je uitleggen hoezo dat dom gevonden wordt?
Ik vind het juist belachelijk dom als je je kinderen die kans niet gunt, is juist een van de beste manieren om jezelf te ontwikkelen.
Dat is mooi tochquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh mijn familie is wel pro-studeren.
Nu weet ik nog steeds niet wáárom het dom gevonden wordt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:44 schreef Water123 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dat is ook zo en dat weet iedereen wel. Je dochter (vaak ook wel zoon hoor) op kamers laten gaan, überhaupt door en door laten studeren.. wordt als iets geks verklaard door de grootouders hier (de eersten die hier zijn komen wonen tijdens als werkarbeider, 35 jaar geleden). En ouders willen niet vernederd worden, die willen er ook bij horen en niet buitengesloten worden. Dus dan doen ze maar wat alle anderen ook doen.. Gewoon lekker streng wezen en je kinderen proberen op te voeden zoals jezelf bent opgevoed.
Ouders kunnen pas zoals Nederlanders zijn, als ze niks aantrekken van anderen. Maar die stap zetten de meesten toch niet.
En zij dan ook maar zeiken dat ze geen baan kunnen krijgen... NEE NATUURLIJK NIET ZOquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:46 schreef Water123 het volgende:
Al die Turkse meisjes die bij mij in de klas zaten op de basisschool, die zijn bijna allemaal al getrouwd en hebben kinderen..
Zo gaat dat serieus wel hoorquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu weet ik nog steeds niet wáárom het dom gevonden wordt.
'haha jij geeft je kind een kans op een goed leven wat een domme lul ben jijjij hoort er echt zo totaal niet bij
'
Nouja, maakt trouwens niet uit. Ik weet niet eens of het te begrijpen valt en of ik het überhaupt wel wil begrijpen. Feit is dat het gewoon belachelijk is.
Pff, je moet me niet met zulke mensen in een ruimte zetten, sowieso dat je dan een dikke discussie krijgt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:48 schreef Water123 het volgende:
[..]
Zo gaat dat serieus wel hoorNiks aan te doen.. Het valt ook niet goed te begrijpen en is het ook belachelijk
Veel plezier.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:49 schreef Water123 het volgende:
Ik ga er weer vandoorNog even laatste avondje stappen voor ik op vakantie ga
Veel plezier vanavond en op vakantie.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:49 schreef Water123 het volgende:
Ik ga er weer vandoorNog even laatste avondje stappen voor ik op vakantie ga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk mij hip zijn tan.![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Met bloemetjes en al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk mij hip zijn tan.![]()
Kaasrol - SOG SC: 1-0quote:
niet zo haten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:02 schreef Kaasrol het volgende:
Oh daar hebben we die Etsepets ook weer.
Impliceren dat ik haatquote:
Jij moet om 6 uur opstaan om croissantjes te bakken?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:03 schreef Etsu het volgende:
morgen om 6 uur opstaan verdomme
overmorgen om 5 uur opstaan verdomme
zaterdag om 7 uur opstaan verdomme
WERKEN
Ja. 7 uur beginnen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jij moet om 6 uur opstaan om croissantjes te bakken?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:03 schreef Etsu het volgende:
en dat ALLEMAAL om broodjes te bakken voor jullieom jullie buiken te vullen
BROOD
quote:
Tot hoe laat dan?quote:
Kuttijdenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Morgen 7-1, vrijdag 6-3, zaterdag 8-5, zondag 10-6.
Maar ik word wel een rijke tatta
Luilakquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:05 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kuttijden
Sowieso als ik ga werken alleen 's middags als het even kan
quote:
quote:
wees blij dat je kan werkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:03 schreef Etsu het volgende:
morgen om 6 uur opstaan verdomme
overmorgen om 5 uur opstaan verdomme
zaterdag om 7 uur opstaan verdomme
WERKEN
Waarom leer jij eigenlijk in de vakantie?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pff, nog 2 oefenexamens...
Mijn zin, hij is verdwenen.
vragen mein jong.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:07 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
wees blij dat je kan werken
ik wil ook geld verdienen maar heb gewoon m'n normale uren, 12 uur per week...
Autotheoriequote:Op woensdag 20 juli 2011 22:07 schreef strontboer het volgende:
[..]
Waarom leer jij eigenlijk in de vakantie?
Omdat ik ben met rijles enzo ben begonnen na m'n examens.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:07 schreef strontboer het volgende:
[..]
Waarom leer jij eigenlijk in de vakantie?
slegt hoorquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat ik ben met rijles enzo ben begonnen na m'n examens.
quote:
Oooh lol, ik dacht dat je het over school hadquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat ik ben met rijles enzo ben begonnen na m'n examens.
Aangezien ik geslaagd ben kan ik niet echt klagen over mijn plan van aanpak.quote:
ja maar de baas reageert er niet echt op. er mogen 3 mensen ineens vet veel werken en de rest van het personeel niet aanzienlijk meerquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
vragen mein jong.
het halve team is op vakantieveel fulltimers, dus ik heb al die uren
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aangezien ik geslaagd ben kan ik niet echt klagen over mijn plan van aanpak.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aangezien ik geslaagd ben kan ik niet echt klagen over mijn plan van aanpak.
Neem voorbeeld aan Jordy en neem ontslag en ga lui wezen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:09 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
ja maar de baas reageert er niet echt op. er mogen 3 mensen ineens vet veel werken en de rest van het personeel niet aanzienlijk meer
Is het je eerste keer?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Morgenochtend om 10 uur.
ik hoop dat je je verslaapt gr grquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Morgenochtend om 10 uur.
Ja en hoe ga ik mijn rijles dan betalen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neem voorbeeld aan Jordy en neem ontslag en ga lui wezen.
Mijn moeder is sowieso altijd rond 8 uur wakker dus die kans is gelukkig vrij klein.quote:
gewoon stiekem weggaan als je rijles afgelopen is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:10 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja en hoe ga ik mijn rijles dan betalen?
Good luck anywayss. Goed geleerd eigenlijk?quote:
Je moet toch alles in een keer betalen? Daar schrok ik echt van, gewoon 1100 euroquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon stiekem weggaan als je rijles afgelopen is.
ik was vanavond bijna vergeten te betalen, en die vrouw had het niet doortoen ik uitstapte, toen dacht ik; owja, betalen. toen gaf ik d'r geld en toen zei ze dat ze 't ook vergeten was.
ligt eraan. ik betaal voor 1 klokuur 44 euro.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je moet toch alles in een keer betalen? Daar schrok ik echt van, gewoon 1100 euro
Ben drie van de 6 keer naar theorieles geweest, was wel handig opzich, maar de andere drie keer was ik op vakantie. Verder heb ik gisteren het hele boek gelezen en ben ik vandaag bezig geweest met tot nu toe 8 oefenexamens.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:11 schreef strontboer het volgende:
[..]
Good luck anywayss. Goed geleerd eigenlijk?
Ik had het in 1x gehaald. Was goed te doen maar had dan ook veel geleerd en geoefend
janken om 1100 euroquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je moet toch alles in een keer betalen? Daar schrok ik echt van, gewoon 1100 euro
Dat is duur man, de school waar ik heen ga rekent 39 per uur voor losse lessen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ligt eraan. ik betaal voor 1 klokuur 44 euro.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh.. pagina of 2 terug, met dat brood bakken
Hmm ik heb 1 lesje meegepikt en gebruik gemaakt van de CD.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben drie van de 6 keer naar theorieles geweest, was wel handig opzich, maar de andere drie keer was ik op vakantie. Verder heb ik gisteren het hele boek gelezen en ben ik vandaag bezig geweest met tot nu toe 8 oefenexamens.
Het is alsnog veelquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:13 schreef strontboer het volgende:
[..]
janken om 1100 euro![]()
Ik moest 1625 payen
agh, geld boeit me niet zo, als ik dat ding maar heb uiteindelijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat is duur man, de school waar ik heen ga rekent 39 per uur voor losse lessen.
Ik heb geen cd, dat is wel vrij onhandig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:13 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hmm ik heb 1 lesje meegepikt en gebruik gemaakt van de CD.
niet zeiken, ik heb ook geen cd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb geen cd, dat is wel vrij onhandig.
blijkt maar weer dat je niet zonder FOK! kan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar ik was verdomme bezig met m'n oefenexamens dus ik ga weer![]()
![]()
Ik kan je nog wel een site aanraden. Even zoeken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb geen cd, dat is wel vrij onhandig.
Mij boeit het dus juist wel, van mijn enorme stufi kan ik het best per les betalen maar ik kan niet over 3 weken zo 1100 piek ophoesten...quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
agh, geld boeit me niet zo, als ik dat ding maar heb uiteindelijk.
Gewoon negeren. Je bent bij deze doof geworden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eww ze praten over trouwen enzo hier. Horror.
sparen heet dat. iets wat ik op mijn 15de mee begon (qua loon).quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mij boeit het dus juist wel, van mijn enorme stufi kan ik het best per les betalen maar ik kan niet over 3 weken zo 1100 piek ophoesten...
hehehequote:Op woensdag 20 juli 2011 22:15 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Je bent bij deze doof geworden.
Ja dat dacht ik ook, maar toen bleek dus dat ik dat niet kan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
sparen heet dat. iets wat ik op mijn 15de mee begon.
Nou, niet echt bepaald... Altijd handig om een reservepotje te hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar toen bleek dus dat ik dat niet kan.
Ik
Leven met de dag
Ik ook. Alleen heb ik niet zo veel gespaard omdat ik niet zo veel heb gewerkt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
sparen heet dat. iets wat ik op mijn 15de mee begon (qua loon).
Je klinkt nu net als een wijfquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:17 schreef Etsu het volgende:
Wat zo heerlijk is, om geld uit te gevenAan kleren en alles wat leuk is
SHOPPEN
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:17 schreef Etsu het volgende:
Wat zo heerlijk is, om geld uit te gevenAan kleren en alles wat leuk is
SHOPPEN
shoppenquote:
Klopt, echt bijna iedereen die ik ken heeft wel een spaarrekening waar die pas bij zijn 18e bij mag... Maar raad eens wie dat nou weer niet heeft..?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, niet echt bepaald... Altijd handig om een reservepotje te hebben.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Klopt, echt bijna iedereen die ik ken heeft wel een spaarrekening waar die pas bij zijn 18e bij mag... Maar raad eens wie dat nou weer niet heeft..?
En dan hebben we ook nog eens een ENORME erfenis, maar die houdt mijn moeder vor zichzelf zodat ze 2 jaar eerder kan stoppen met werken.
Was van mijn opa, die was al dood voor ik geboren was maar het geld was kwijtgeraakt in alle rompslomp en onlangs pas vrijgekomen.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Was van mijn opa, die was al dood voor ik geboren was maar het geld was kwijtgeraakt in alle rompslomp en onlangs pas vrijgekomen.
Voor een beeld: 5 nullen, en 0 nullen voor mij
Snap ik, maar ik blijf het toch een beetje gierig vinden om er dan niks van uit te geven zodat je 2 jaar eerder kan gaan teren op het werkende gepeupel.quote:
Tja...quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik blijf het toch een beetje gierig vinden om er dan niks van uit te geven zodat je 2 jaar eerder kan gaan teren op het werkende gepeupel.
Maandag krijg ik ook loon.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:22 schreef strontboer het volgende:
Whaha loon ook binnen terwijl ik nauwelijks gewerkt heb. Vaste contracten![]()
Dan nog, het is nog steeds een klein deel, nog eens 5x dat bedrag staat op de rekening van mijn oma. Ik snap echt niet wat mijn moeder van plan is met al dat geld, van plan om over 5 jaar naar Hawaii te verhuizen ofzo?quote:
Boh 113 uur, baas gekquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maandag krijg ik ook loon.
113 uur uitbetaald en dan ook nog personeelskorting dit dat
alsof je met een bedrag van vijf nullen zo maar even naar Hawaii kan verhuizenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan nog, het is nog steeds een klein deel, nog eens 5x dat bedrag staat op de rekening van mijn oma. Ik snap echt niet wat mijn moeder van plan is met al dat geld, van plan om over 5 jaar naar Hawaii te verhuizen ofzo?
Kunnen ze jouw contract niet verhogen dan? En dan na de vakantie weer de uren omlaag krikken.....quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
mja, hoe meer ik verdien, hoe meer belasting ik moet betalen he
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:24 schreef Kaasrol het volgende:
Ik krijg morgen ook loon, 0 uur gewerkt. Ik krijg iedere dag loon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, kan niet, want met 12 u p/w krijg je all inclusive loon, met meer niet meer...quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:24 schreef strontboer het volgende:
[..]
Kunnen ze jouw contract niet verhogen dan? En dan na de vakantie weer de uren omlaag krikken.....
Dat maakt het een bedrag met 6 nullenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
alsof je met een bedrag van vijf nullen zo maar even naar Hawaii kan verhuizen
dus jouw moeder heeft een erfenis van minstens 1 miljoen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat maakt het een bedrag met 6 nullen
En 0 nullen voor Kaasrol
Ja, mijn opa had een eigen verzekeringsfirmaquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus jouw moeder heeft een erfenis van minstens 1 ton?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, mijn opa had een eigen verzekeringsfirma
En mijn vader wou het niet overnemen...
Gefeliciteerdquote:
Staatsexamen Arabischquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:30 schreef strontboer het volgende:
[..]
Euhhh, wat heb je gehaald als ik vragen mag?
Ze gaat het op een spaarrekening zetten, als je kijkt hoeveel geld het zal zijn als de rest vrijkomt is een rijbewijs met dat geld relatief even duur als een croissantje voor mij nuquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Agh, laat je moeder lekker van genieten. Jij komt er nog wel.
Dude, hoeveel is de rente alleen al nietquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ze gaat het op een spaarrekening zetten, als je kijkt hoeveel geld het zal zijn als de rest vrijkomt is een rijbewijs met dat geld relatief even duur als een croissantje voor mij nu
Zoiets kan er echt wel vanaf
Het is wel begrijpbaar ja. Alleen zou ik dat zelf nooit doen. Je kan heus wel een klein beetje van zo'n bedrag missen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:30 schreef Etsu het volgende:
Maar ergens kan ik je moeder wel begrijpen hoor. Ik zou ook niet zomaar m'n spaarrekening gaan geven aan mijn kinderen oid terwijl het eigenlijk voor mij is bedoeld (op welke manier dan ook).
Whut?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
De volgende keer dat jij wollah zegt moet je wallah zeggen, met een donkere a.
Nah, ik denk daar anders over eigenlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ze gaat het op een spaarrekening zetten, als je kijkt hoeveel geld het zal zijn als de rest vrijkomt is een rijbewijs met dat geld relatief even duur als een croissantje voor mij nu
Zoiets kan er echt wel vanaf
Trouw met mij. We zullen lang en gelukkig leven.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:34 schreef Dastan het volgende:
Pff, een erfenis van een onbekend familielid is echt mijn enige hoop op een gelukkig leven.
Dan kan hij beter met Kaasrol's moeder trouwen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Trouw met mij. We zullen lang en gelukkig leven.
Dit, het is relatief echt niks.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is wel begrijpbaar ja. Alleen zou ik dat zelf nooit doen. Je kan heus wel een klein beetje van zo'n bedrag missen.
Het is van mijn vaders kant, hij heeft ook nog een zus waar de andere helft naartoe gaat. En dat bedrag van 5 nullen is nog maar een klein deelquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nah, ik denk daar anders over eigenlijk.Het is van je opa geweest en je moeder is blijkbaar zijn enige erfgenaam. Jij kende hem niet eens..
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan kan hij beter met Kaasrol's moeder trouwen.
Ik heb ook veel centen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan kan hij beter met Kaasrol's moeder trouwen.
Heb jij een rijke familie? Dan is het inderdaad te overwegen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Trouw met mij. We zullen lang en gelukkig leven.
Ja best wel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Heb jij een rijke familie? Dan is het inderdaad te overwegen.
Mwhehe.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Heb jij een rijke familie? Dan is het inderdaad te overwegen.
Daar heb je een punt, maar ik weet niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het is van mijn vaders kant, hij heeft ook nog een zus waar de andere helft naartoe gaat. En dat bedrag van 5 nullen is nog maar een klein deel
Zou jij niet je zoon's rijbewijs betalen als je zo'n bedrag kreeg en wist dat er nog veel meer zou komen?
Mijn moeder haar suikeroom.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:36 schreef Dastan het volgende:
Dan ga ik gewoon langs wat suikeroompjes met een kussen.
Idem hier. Mijn oom.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn moeder haar suikeroom.![]()
Wat een kerel, ik hou van hem.
Ze heeft ook gewoon nog een goed salaris hoorquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar ik weet niet.Als ze het echt kan missen, dan vind ik het wel raar, ja. Maar ik snap jouw moeder ook hoor.
Er bestaat wel iets als een flitskikker.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bestaat er iets als een flitsbruiloft?
Alles kan tegenwoordig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bestaat er iets als een flitsbruiloft?
Goede familie heb jij zegquote:
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dit heeft mijn moeder hem nooit vergeven.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dit heeft mijn moeder hem nooit vergeven.
Advocatenbureau Rotscholier.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Twee ooms van mij hebben ook rechten gedaan.
Heeft trouwens mijn keuze niet beïnvloed, maar het is blijkbaar wel een studie die in de familie zit.
Gaat een succes worden, ik voel het.quote:
BEVRIJD MIJ UIT DEZE HEL.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gaat een succes worden, ik voel het.
Bazen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eentje is advocaat en de ander is rechter. Ze zijn allebei altijd op vakantie. Dat sprak me wel aan, op zich.
Rijke familie dus?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eentje is advocaat en de ander is rechter. Ze zijn allebei altijd op vakantie. Dat sprak me wel aan, op zich.
Ik ken hun financiële situatie niet, maar het zijn geen paupers in ieder geval.quote:
Zeg maar wat ik moet doen en ik probeer je te bevrijden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
BEVRIJD MIJ UIT DEZE HEL.
[..]
Bazen.
Mijn ouders.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeg maar wat ik moet doen en ik probeer je te bevrijden.
DOOD MOETEN ZE.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik daar mee doen?
Ik voel uw pijn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bah ik zou vandaag zogenaamd naar de eindmusical gaan van groep 8 waar ik stage heb gelopen. Maar intussen zou ik dan naar Jan gaan, maar dat ging allemaal niet door. Rotvakantie.
Balen zeg.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bah ik zou vandaag zogenaamd naar de eindmusical gaan van groep 8 waar ik stage heb gelopen. Maar intussen zou ik dan naar Jan gaan, maar dat ging allemaal niet door. Rotvakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |