abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127606589
Hmmm.... geen serieuze kant aan het UFO fenomeen volgens sommigen?

Vanwaar deze lezing dan voor niet-gekkies?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_127606930
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 09:04 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

En toch hebben in 1990 duizenden mensen een driehoekige UFO in de lucht gezien, sterker nog: er is zelfs radarcontact geweest en 2 F16's hebben zich er een uur mee bezig gehouden.

Dat de foto zelf een hoax is, okee, maar piepschuimen maquettes verklaren bovenstaande echter niet.
Dat was de periode dat de stealth fighter en stealth bommenwerper getest werden. Zelfs nu worden mensen "alienated" als ze voor t eerst zo'n ding boven zich ervaren. Onzichtbaar voor radar, goede acceleratie en zo stil als een mus.

pi_127607057
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2013 00:27 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat was de periode dat de stealth fighter en stealth bommenwerper getest werden. Zelfs nu worden mensen "alienated" als ze voor t eerst zo'n ding boven zich ervaren. Onzichtbaar voor radar, goede acceleratie en zo stil als een mus.

[ afbeelding ]
De bewegingen die de objecten maakten gingen ook de prestaties van de stealth fighter en bommenwerper te boven.
pi_127607133
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 00:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

De bewegingen die de objecten maakten gingen ook de prestaties van de stealth fighter en bommenwerper te boven.
Vooruit, gooi de case maar op tafel, eens kijken of jij en hij 't over dezelfde case hebben en of 't er wel of niet in past.

Het lijkt mij namelijk nogal vreemd dat in een tijd dat de stealth bommenwerper of fighter geheim getest werden en deze beter waren dan F16's dat men deze twee al als referentie kon gebruiken mbt snelheid en manouvres.
pi_127607375
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 00:35 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Vooruit, gooi de case maar op tafel, eens kijken of jij en hij 't over dezelfde case hebben en of 't er wel of niet in past.

Het lijkt mij namelijk nogal vreemd dat in een tijd dat de stealth bommenwerper of fighter geheim getest werden en deze beter waren dan F16's dat men deze twee al als referentie kon gebruiken mbt snelheid en manouvres.
Nee, dit topic gaat over iets anders. Anders gebeurt er met dit topic weer wat er met al die andere topics is gebeurd.

Ontopic vanaf nu aub.
pi_127609908
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 00:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Nee, dit topic gaat over iets anders. Anders gebeurt er met dit topic weer wat er met al die andere topics is gebeurd.

Ontopic vanaf nu aub.
Frapant. Je doet er zelf aan mee tot het punt dat je bewijs moet aandragen. Je hebt de betreffende case gewoon niet waar hij het over heeft.

Stuur maar een DM of open er maar een nieuw topic over, ik wil deze case graag met je bespreken, kunnen we zien wie er dingen uit zn duim loopt te zuigen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 10-06-2013 08:32:54 ]
pi_127620787
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 08:20 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Frapant. Je doet er zelf aan mee tot het punt dat je bewijs moet aandragen. Je hebt de betreffende case gewoon niet waar hij het over heeft.

Stuur maar een DM of open er maar een nieuw topic over, ik wil deze case graag met je bespreken, kunnen we zien wie er dingen uit zn duim loopt te zuigen.
Ja ik ken de case wel. Komt weer neer op getuigenverklaringen en zo en die zijn toch niet betrouwbaar volgens jou, dus waarom elkaar vervelen met weer dezelfde discussie.

Nu weer ontopic.

Wanneer gaat een groot internationaal forum praten over het onderwerp "feeën en andere toverdingen" Beathoven? Volgens jou valt dat in dezelfde categorie als buitenaardse bezoekers toch?

[ Bericht 24% gewijzigd door Probably_on_pcp op 10-06-2013 15:44:18 ]
pi_127653502
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ja ik ken de case wel. Komt weer neer op getuigenverklaringen en zo en die zijn toch niet betrouwbaar volgens jou, dus waarom elkaar vervelen met weer dezelfde discussie.

Nu weer ontopic.

Wanneer gaat een groot internationaal forum praten over het onderwerp "feeën en andere toverdingen" Beathoven? Volgens jou valt dat in dezelfde categorie als buitenaardse bezoekers toch?
Als je dat 'ontopic' vindt heb je je eigen topics niet zo hoog zitten. :P

Ontopic: Show me the case bro, je ging inhoudelijk doen en dan moet je ook afmaken waar je mee begonnen bent :)
pi_127664080
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:38 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Is iedereen een beetje UFO moe?
Nee hoor, maar we wachten op bewijs....
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_127668097
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 09:46 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ontopic: Show me the case bro, je ging inhoudelijk doen en dan moet je ook afmaken waar je mee begonnen bent :)
www.google.nl
pi_127669494
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 09:46 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dit is trouwens wel ontopic dus ik stel je de vraag nog een keer:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')