omdat?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:14 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Wat TS stemt is van belang voor de geloofwaardigheid hier.
Denkt jullie?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ik had het laatst met een vriend hierover, hij vond oprecht dat 90% van de mensen te dom is om te stemmen en de gevolgen ervan te overzien.
Ergens denk ik zelf dat hij ook wel een punt heeft maar hoe denkt jullie hierover?
Ik wij denkt dat hij niet gelijk hebben.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:43 schreef MASD het volgende:
Eigenlijk zouden enkel de laagste laag van de samenleving mogen stemmen, Rinus enzo. Die mensen hebben een gouden visie.
Zei Churchill niet ooit: "The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter."quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ik had het laatst met een vriend hierover, hij vond oprecht dat 90% van de mensen te dom is om te stemmen en de gevolgen ervan te overzien.
Ergens denk ik zelf dat hij ook wel een punt heeft maar hoe denkt jullie hierover?
Had je zelf ook even kunnen kijken toen je die quote opzocht.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:11 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Zei Churchill niet ooit: "The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter."
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:12 schreef MASD het volgende:
[..]
Had je zelf ook even kunnen kijken toen je die quote opzocht.
Waarom zijn die niet te dom ?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Je kan ook enkel mensen die een WO-master bezitten laten stemmen
Mensen die roepen dat de rest dom is en zij wel slim zijn horen vaak in de de groep 'dom' .quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Een argument op basis van autoriteit is niet geldig hè.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:11 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Zei Churchill niet ooit: "The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter."
Maar heeft wel een kern van waarheid. Er is ook zo'n gezegde, ik weet niet van wie, dat Democratie de beste is van alles wat niet werkt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:28 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Een argument op basis van autoriteit is niet geldig hè.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |