Inter ja, maar men noemt het ook inter milan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:06 schreef Catch22- het volgende:
dan nog is 'milan' AC Milan en is FC Internazionale Milan gewoon Inter
Nee, Inter Milaan en AC Milan. Waarbij Inter natuurlijk gewoon Internazionale is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Inter ja, maar men noemt het ook inter milan.
Met helaas een aflopend contract.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:07 schreef msnk het volgende:
WK-finalist en landskampioen, 5 miljoen? Flikker op, kap de onderhandelingen dan maar per direct
www.vi.nlquote:Ook Christian Eriksen zou in de toekomst weleens in de Premier League kunnen gaan spelen. De middenvelder van Ajax maakte eerder dit jaar veel indruk tijdens de oefenwedstrijd tussen Engeland en Denemarken, waarna Chelsea en Liverpool interesse toonden. Ook Sir Alex Ferguson zou hevig geïnteresseerd zijn in de jonge Deen. Engelse media melden dat Manchester United een niet te weigeren bod - van naar verluidt dertig miljoen euro - aan het voorbereiden is.
Iedereen is voorzien he... Overigens zegt een insider op AN, voor wat het waard is, dat Roma en Ajax er al een tijd uit zijn voor 8.5 miljoen variabel, maar dat Steek zelf nog tot een akkoord moest komen...quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:14 schreef Tarado het volgende:
Tja jammer dat er maar 1 club echt interesse heeft, anders had het bod wel hoger gelegen
dat heeft ook met de afkoop van het contract te maken, ik neem aan dat de Gea nog wat jaartjes te gaan hadquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:17 schreef J2T het volgende:
Ik snap echt geen flikker van dit moderne voetbalwereldje. Een groentje dat pas 1 goed seizoen keept voor Athletico en nota bene nog bij Jong Spanje keept en de komende 5 jaar ook geen aanspraak zal maken op een basisplek in het nationale elftal, wordt voor 20 miljoen verkocht. En de keeper van Ajax, die voortreffelijk keepte in de CL en mede door zijn reddingen NL naar de finale loodste kost maar 5 miljoen?
De hypocrisie in het wereldje schrijft dan ook voor dat spelers uit de Eredivisie per definitie minder waard zijn. Vergelijk de transfers Carroll en Suarez maar eens.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:17 schreef J2T het volgende:
Ik snap echt geen flikker van dit moderne voetbalwereldje. Een groentje dat pas 1 goed seizoen keept voor Athletico en nota bene nog bij Jong Spanje keept en de komende 5 jaar ook geen aanspraak zal maken op een basisplek in het nationale elftal, wordt voor 20 miljoen verkocht. En de keeper van Ajax, die voortreffelijk keepte in de CL en mede door zijn reddingen NL naar de finale loodste kost maar 5 miljoen?
Als Eriksen wordt verkocht, ben ik er nu alweer klaar mee. Serieus, Eriksen is veels te belangrijk voor Ajax.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
www.vi.nl
Strik eromheen en dan breng ik hem wel naar Engeland toe![]()
Serieus, ik eet mijn schoenen op als dit waar is
30 miljoen is op het moment belangrijker voor Ajaxquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:22 schreef J2T het volgende:
[..]
Als Eriksen wordt verkocht, ben ik er nu alweer klaar mee. Serieus, Eriksen is veels te belangrijk voor Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |