Jij was toen waarschijnlijk nog niet geboren maar in '73 had ik een hondje dat Cruijffie heette.quote:
Onze voorzitter speelde ook voor Feyenoord.quote:
Van origine uit Groningen ja. 3 seizoenen gespeeld. Daarna 3 jaar Ajax, 3 jaar PSV, 6 jaar Barca en 2 jaar Feyenoord.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:30 schreef Stokstaart het volgende:
De laatste keer dat er een Koeman aan het roer stond rolden we jullie op. Twee keer zelfs.
Amateurs
Whaha net goed voor die kut-amsterdammertjes.quote:
Elk topic is mooier dan die aidstopics die jij doorgaans opentquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:46 schreef tong80 het volgende:
Slotje graag.
Dit topic is veel mooier :
[Ronald Koeman] Record na Record!
Typisch. Zulke woorden zal ik nooit gebruikenquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Elk topic is mooier dan die aidstopics die jij doorgaans opent
Hij heeft wel een Ajax-hoofd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:49 schreef pirlo444 het volgende:
Hij is niet eens Ajaxcied wacko hij komt van groningen en heeft met alle clubs uit de top 3 in 1 bed gelegen dus wat lul je
Begin maar eens met het gebruiken van helemaal geen woorden, lijkt me erg verstandig in jouw geval.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Typisch. Zulke woorden zal ik nooit gebruiken
Dat moet je zo zien:quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:49 schreef pirlo444 het volgende:
Hij is niet eens Ajaxcied wacko hij komt van groningen en heeft met alle clubs uit de top 3 in 1 bed gelegen dus wat lul je
Zo'n grote neus heeft hij anders niet.quote:
Zijn goede verrichtingen in de jeugd en de vele positieve verhalen van andere trainers aldaar over hem.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:58 schreef DrDentz het volgende:
Jean-Paul van Gastel schijnt daar nu de nieuwe messias te zijn als ik het FEY-topic eens doorblader. Vraag me af waarop dat gebaseerd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |