Wat? Echt?? Waarom dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dat helemaal goed komt
Tip: als je af en toe eens je wijsvinger en duim tegen elkaar houdt, zo heel kort en onopvallend, word je aangenomen. Werkt altijd.
Moet je me niet vragen, ik heb het geprobeerd en het werkt altijd.quote:
Gaaf!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet je me niet vragen, ik heb het geprobeerd en het werkt altijd.
Correctie, we "duimen en wijsvingeren voor je".quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:30 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Gaaf!Succes Birdie! We duimen voor je
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Correctie, we "duimen en wijsvingeren voor je".
Even opletten ja
Toch niet:quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:01 schreef summer2bird het volgende:
Zo. Sollicitatiegesprek achter de rug, nu word ik volgende week gebeld of ik aangenomen ben
Heb er een goed gevoel over.
Dat bedoelde ik niet. Lees eens even terug.quote:
Hee we gaan haar niet de put in praten he?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:05 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Toch niet:
"Je hoeft ons niet te bellen, wij bellen jou wel."
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet. Lees eens even terug.
Nee, schrijf dan wat je bedoelt i.p.v. over vingeren te beginnenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat bedoelde ik niet. Lees eens even terug.
Nee, maar valse hoop geven doe ik ook nietquote:Hee we gaan haar niet de put in praten he?Als ik zeg dat ze wordt aangenomen, dan wordt ze dat
Dat deed ik nietquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:16 schreef R0N1N het volgende:
Nee, schrijf dan wat je bedoelt i.p.v. over vingeren te beginnen![]()
& duimen doe ik al zo'n 37 jaar niet meer hoor ...
Eehm, ze had nog heel veel sollicitanten, dus kon nog niet zeggen of ik aangenomen was of niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:05 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Toch niet:
"Je hoeft ons niet te bellen, wij bellen jou wel."
Ga er maar van uit van welquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:02 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Eehm, ze had nog heel veel sollicitanten, dus kon nog niet zeggen of ik aangenomen was of niet.
Ik stuur even heel veel positieve energie naar je toekomstige baasquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:02 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Eehm, ze had nog heel veel sollicitanten, dus kon nog niet zeggen of ik aangenomen was of niet.
"Babe"quote:
Vrijheid bestaat nu al niet meer. Overal zitten beperkingen op. Alles wordt steeds tegengewerkt. Het mag niet, het kan niet, het hoort niet enzovoorts.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:19 schreef mousy31 het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik ben net uit mn bed en zie op t nieuws dat er ipv 16 doden wel 84 of meer zijn gedood op dat eiland in Noorwegen.
Vreselijk k ben echt aangeslagen ervan. Vraag me dan ook af waar gaat het heen met deze wereld......
Allemaal jonge mensen die nog een heel leven voor hun hadden. Mn zoon is 14 ik maak me soms zorgen wat voor een wereld hij in de toekomst terrecht komt. Bestaad vrijheid dan nog wel?
Slaap zequote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:48 schreef mousy31 het volgende:
Ik kom hier later nog eens op terug zxit ff nie lekker in mn vel ga ff slapen
Het topic is gesloten door de laatste reactie, nu is het vol en dan zal de laatste poster waarschijnlijk het nieuwe topic aanmaken anders kun je volgens mij klikken op een knop "open een nieuw deel" oid.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:43 schreef Schipper-Homeopathie het volgende:
De homeopathie-discussie is bij mij ineens geblokkeerd???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |