abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juli 2011 @ 12:31:07 #226
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_99917170
Ik verveel me! :'(
Ik heb echt niks te doen op mijn werk.
Het lijkt echt alsof deze dag nooit voorbij gaat :{
Ik heb dus veel te veel tijd om aan roken te denken...
Bah!
Verder ben ik wel vrolijk hoor *O*
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  maandag 25 juli 2011 @ 12:36:08 #227
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_99917331
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:31 schreef MissVanity het volgende:
Ik verveel me! :'(
Ik heb echt niks te doen op mijn werk.
Het lijkt echt alsof deze dag nooit voorbij gaat :{
Ik heb dus veel te veel tijd om aan roken te denken...
Bah!
Verder ben ik wel vrolijk hoor *O*
Tip, eet appels. En fok. Vooral dat. Veel.

Waarom ga je geen boek schrijven?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 25 juli 2011 @ 12:37:07 #228
342898 MissVanity
pi_99917352
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:36 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Tip, eet appels. En fok. Vooral dat. Veel.
Waar haal ik appels vandaan :')
En ik fok. Maar de tijd kruipt zo langzaam voorbij :{
Vertel eens een leuk verhaaltje!
Boek schrijven op het werk mag niet. Ik ben bij mijn sollicitatiegesprek al gewaardschuwd ;)
pi_99917824
Kreeg net telefoon van mn moeder mn vader voelde zich niet goed en is zo straks naar de huisarts gefietst 10km verder op. Hij mag niet meer terug naar huis fietsen en word met een ambulance naar t ziekenhuis gebracht voor onderzoek.
Hij heeft t benauwd en hartkloppingen. Mn vader is erg gesloten en praat niet en is super eigenwijs..... had zo straks al een raar gevoel toen ik in een topic las over longkanker, gevoel van dat zal toch nie met mn pa gebeuren....en nu dit telefoontje, het hoeft natuurlijk niks te zijn maar toch ben geschrokken en nu is t wachten tot mn moeder weer belt.
  maandag 25 juli 2011 @ 12:52:55 #230
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_99917836
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:37 schreef MissVanity het volgende:

Vertel eens een leuk verhaaltje!
Op een koude winterdag, het was in december geloof ik, was het weer betrekkelijk guur. Mijn kat, die net minister president van katziksjistan was geworden, zei tegen me dat er regen voorspeld was. Derhalve concluderende dat dit de reeds aanwezige ijslagen op de straten zeer waarschijnlijk binnen no time zou wegspoelen, herstartte ik de VMware authorization service op de backup server. Prompt kreeg ik daarop een telefoontje van een gebruiker die me wilde spreken. Het was juffrouw Tanja van de administratie. Na een korte sprint van drie gangen en veertien deuren verder (ik tel ze iedere keer opnieuw), arriveerde ik bij het kantoor van juffrouw Tanja. "Juffrouw Tanja," kondigde ik mijn komst aan, "wat kan ik voor u doen?". Het bleek dat haar computer enige kuren vertoonde. Op mijn vraag welke kuren dat dan wel niet waren, antwoordde ze ontwijkend. Dus ik boog mij voorover over het toetsenbord, om betreffende kuren op te sporen. Binnen enkele seconden had ik ze gevonden, het bleek te gaan om een aanbieding van diverse kuren in een kuuroord. Dit tegen een zeer voordelige maandaanbieding waar ik jullie verder niet mee lastig zal vallen. Want waar het om ging, beste fokvriendjes en -vriendinnetjes, is da juffrouw Tanja mij zomaar in ene ongegeneerd in mijn kont kneep! Smilies schieten te kort om dit gevoel van misbruikt worden te beschrijven, hoewel " :{w " wellicht het beste in de richting komt. Ik zei dus tegen juffrouw Tanja: "Verhip! Gij onverlate onzedelijke juffrouw! Waar haalt gij den moed vandaan om ongevraagd mijn achterste te betasten?" Mijn verweer mocht niet baten, zij ontdeed mij snel van mijn kleren en daarna zichzelf. Nu is juffrouw Tanja geen lelijk persoon, verre van. Zou ik een hond hebben, zou ik hem er niet vanaf trappen zogezegd, haha. Maar dat terzijde. Het volgende moment liep zij op mij toe en deed mij een onzedeljk voorstel. Ik weet niet meer wat ik toen geantwoord heb want toen werd ik wakker ;(
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 25 juli 2011 @ 12:54:57 #231
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_99917888
quote:
11s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:52 schreef mousy31 het volgende:
Kreeg net telefoon van mn moeder mn vader voelde zich niet goed en is zo straks naar de huisarts gefietst 10km verder op. Hij mag niet meer terug naar huis fietsen en word met een ambulance naar t ziekenhuis gebracht voor onderzoek.
Hij heeft t benauwd en hartkloppingen. Mn vader is erg gesloten en praat niet en is super eigenwijs..... had zo straks al een raar gevoel toen ik in een topic las over longkanker, gevoel van dat zal toch nie met mn pa gebeuren....en nu dit telefoontje, het hoeft natuurlijk niks te zijn maar toch ben geschrokken en nu is t wachten tot mn moeder weer belt.
Fuck. Hopen dat het een storm in een glas water is -O- Hou ons op de hoogte.
  maandag 25 juli 2011 @ 12:57:34 #232
342898 MissVanity
pi_99917956
quote:
Iek! Dat is zeker even schrikken :o Sterkte!
  maandag 25 juli 2011 @ 12:58:39 #233
8372 Bastard
Persona non grata
pi_99917994
quote:
Jeetje... ja dat is schrikken he?! Ze gaan hem nu onderzoeken zo, misschien iets van hartfalen maar hoeft niet direct levensbedreigend te zijn hoor.

10 km fietsen voor een huisarts :o
The truth was in here.
  maandag 25 juli 2011 @ 12:59:52 #234
342898 MissVanity
pi_99918021
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:52 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Op een koude winterdag, het was in december geloof ik, was het weer betrekkelijk guur. Mijn kat, die net minister president van katziksjistan was geworden, zei tegen me dat er regen voorspeld was. Derhalve concluderende dat dit de reeds aanwezige ijslagen op de straten zeer waarschijnlijk binnen no time zou wegspoelen, herstartte ik de VMware authorization service op de backup server. Prompt kreeg ik daarop een telefoontje van een gebruiker die me wilde spreken. Het was juffrouw Tanja van de administratie. Na een korte sprint van drie gangen en veertien deuren verder (ik tel ze iedere keer opnieuw), arriveerde ik bij het kantoor van juffrouw Tanja. "Juffrouw Tanja," kondigde ik mijn komst aan, "wat kan ik voor u doen?". Het bleek dat haar computer enige kuren vertoonde. Op mijn vraag welke kuren dat dan wel niet waren, antwoordde ze ontwijkend. Dus ik boog mij voorover over het toetsenbord, om betreffende kuren op te sporen. Binnen enkele seconden had ik ze gevonden, het bleek te gaan om een aanbieding van diverse kuren in een kuuroord. Dit tegen een zeer voordelige maandaanbieding waar ik jullie verder niet mee lastig zal vallen. Want waar het om ging, beste fokvriendjes en -vriendinnetjes, is da juffrouw Tanja mij zomaar in ene ongegeneerd in mijn kont kneep! Smilies schieten te kort om dit gevoel van misbruikt worden te beschrijven, hoewel " :{w " wellicht het beste in de richting komt. Ik zei dus tegen juffrouw Tanja: "Verhip! Gij onverlate onzedelijke juffrouw! Waar haalt gij den moed vandaan om ongevraagd mijn achterste te betasten?" Mijn verweer mocht niet baten, zij ontdeed mij snel van mijn kleren en daarna zichzelf. Nu is juffrouw Tanja geen lelijk persoon, verre van. Zou ik een hond hebben, zou ik hem er niet vanaf trappen zogezegd, haha. Maar dat terzijde. Het volgende moment liep zij op mij toe en deed mij een onzedeljk voorstel. Ik weet niet meer wat ik toen geantwoord heb want toen werd ik wakker ;(
Ok... Dit deed mijn hoofd -> :') ;( :O _O- :o :@ :') :') :') :') :') _O- :|W
  maandag 25 juli 2011 @ 13:02:01 #235
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_99918089
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:59 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Ok... Dit deed mijn hoofd -> :') ;( :O _O- :o :@ :') :') :') :') :') _O- :|W
Dan vat je het wel goed samen denk ik B-)
  maandag 25 juli 2011 @ 13:03:10 #236
342898 MissVanity
pi_99918127
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:02 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dan vat je het wel goed samen denk ik B-)
Desalniettemin heeft het verhaaltje me wel vermaakt ;)
Ik vertel er ook wel 1tje.

"Miauw, miauw!" Ik open mijn ogen en hoor mijn poes miauwen.
Maar waar komt het vandaan? Het lijkt wel van buiten te komen.
Ik zie mijn vriend door de deur naar buiten kijken.
"Miesje, wat doe je daar nou? Wil je naar binnen?"
Hij doet de deur open en laat haar binnen. Snel rent hij terug naar het bed en kruipt weer onder de dekens. Ik draai me nog een keer om. Opnieuw hoor ik een kat miauwen. Deze keer is het Fritz.
Ik sta op uit bed en laat hem binnen.
Aangezien het voor mij tijd is om op te staan keer ik niet terug naar bed. Als ik zie dat Fritz naast mijn vriend is neergestreken trek ik de deur achter me dicht en loop naar het toilet.
Ik had gister een pak wcpapier van 24 rollen gekocht en die vervolgens netjes opgestapeld op het randje boven de wc. Tot mijn schrik liggen er 4 rollen in de wasbak en 3 op de grond. De rest van de rollen is artistiek opgestapeld. Ik ga zitten en geniet van mijn ochtendplasje. Als ik klaar ben stapel in de wcrollen weer netjes op.
Ik loop het toilet uit en zie mijn vriend met Miesje in zijn armen de slaapkamer uitkomen. Hij gooit haar neer en zegt "Ik begrijp niet waar mama jou altijd binnen laat." Hij loopt weer terug de slaapkamer in. Dat was raar, denk ik bij mezelf.
Hij had haar zelf binnengelaten :o Anyway. Ik loop naar de badkamer en maak mezelf gereed voor de dag.

[ Bericht 51% gewijzigd door MissVanity op 25-07-2011 13:12:11 ]
pi_99918291
Dank jullie wel , ik hoop ook dat er niks is, k ga zo met mn zoon naar mn moeder toe die is nog thuis. Mn broer is er niet mn tante gaat met dr mee als ze naar t ziekenhuis moet. Ik heb alleen maar een snorscooter en zet mn 70jarige moeder maar niet achterop.
Dus k ben dr vandoor.

p.s. Bastard ja zulke dingen zijn hier heel normaal, in drenthe.het heeft met vroeger te maken met de gemeente grenzen. en zij zijn altijd bij hun eigen huisarts gebleven
  maandag 25 juli 2011 @ 13:10:07 #238
8372 Bastard
Persona non grata
pi_99918329
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:08 schreef mousy31 het volgende:
Dank jullie wel , ik hoop ook dat er niks is, k ga zo met mn zoon naar mn moeder toe die is nog thuis. Mn broer is er niet mn tante gaat met dr mee als ze naar t ziekenhuis moet. Ik heb alleen maar een snorscooter en zet mn 70jarige moeder maar niet achterop.
Dus k ben dr vandoor.

p.s. Bastard ja zulke dingen zijn hier heel normaal, in drenthe.het heeft met vroeger te maken met de gemeente grenzen. en zij zijn altijd bij hun eigen huisarts gebleven
Zouden ze toch eens willen herzien dan denk ik zo..niet?
The truth was in here.
  maandag 25 juli 2011 @ 13:10:33 #239
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_99918349
Fuck! Ik brand me hier zo aan een hete processor (had nog geen koeler geinstalleerd :') ) Doet fucking pijn man -O-

Iemand met verpleegster neigingen?
  maandag 25 juli 2011 @ 13:18:19 #240
342898 MissVanity
pi_99918611
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Fuck! Ik brand me hier zo aan een hete processor (had nog geen koeler geinstalleerd :') ) Doet fucking pijn man -O-

Kusje erop. Genezen?
Nu mijn verhaaltje lezen.
  maandag 25 juli 2011 @ 13:20:03 #241
8372 Bastard
Persona non grata
pi_99918666
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:10 schreef vogeltjesdans het volgende:

*Klap voor vogel zn hoofd geeft*

Kijk, dat scheelt enorm he, nu voel je de pijn in je vingers niet meer :)
The truth was in here.
  maandag 25 juli 2011 @ 13:24:12 #242
342898 MissVanity
pi_99918819
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:

[..]

*Klap voor vogel zn hoofd geeft*

Kijk, dat scheelt enorm he, nu voel je de pijn in je vingers niet meer :)
Haha! Die is wel slim ja :D
pi_99919173
Verdomme, ik kan die lens nergens vinden |:( :')
Twiddel
pi_99919893
Godver. Net die lens gevonden voor 109 euro, zegt mijn moeder dat ze het niet gaat bestellen omdat je dan niet per giro kan betalen |:(
Want vooruitbetalen vind ze eng. :'( :X }:| |:(
Twiddel
  maandag 25 juli 2011 @ 14:37:07 #245
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_99921433
Leuk. Na een aantal injecties en een klef verband moet ik nu dus naar het ziekenhuis. Tot vanavond allemaal :{
  maandag 25 juli 2011 @ 14:39:18 #246
8372 Bastard
Persona non grata
pi_99921508
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 14:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Leuk. Na een aantal injecties en een klef verband moet ik nu dus naar het ziekenhuis. Tot vanavond allemaal :{
Het valt niet meer om VMware op te starten he? :D
The truth was in here.
pi_99921554
quote:
Succes :W
Twiddel
  maandag 25 juli 2011 @ 15:03:20 #248
8372 Bastard
Persona non grata
pi_99922325
Pff normaal zat ik al aan de wijn of aan het bier op dit uur.. afkicken hoor :{
The truth was in here.
  maandag 25 juli 2011 @ 15:08:04 #249
342898 MissVanity
pi_99922522
quote:
Arme schat! Succes dan maar. Tot vanavond!
  maandag 25 juli 2011 @ 15:08:30 #250
342898 MissVanity
pi_99922538
quote:
11s.gif Op maandag 25 juli 2011 15:03 schreef Bastard het volgende:
Pff normaal zat ik al aan de wijn of aan het bier op dit uur.. afkicken hoor :{
Wijn... :9~ Ik lust er ook wel eentje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')