Top, bedankt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:41 schreef Darklight het volgende:
[..]
edit - hier staat alle muziek van seizoen 4 tot nu toe
http://blogs.amctv.com/breaking-bad/2011/06/season-4-music.php
Tofquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:41 schreef Darklight het volgende:
[..]
edit - hier staat alle muziek van seizoen 4 tot nu toe
http://blogs.amctv.com/breaking-bad/2011/06/season-4-music.php
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:05 schreef SuperFruitig het volgende:
Er zat trouwens ook een lekkere kont in een van die party-shots![]()
quote:
De kont van een willekeurig 10-jarig meisje ziet er ook zo uit, ik snap niet wat hier sexy aan is.quote:
Lees het topic eens man, staat echt praktisch 1 post boven je. Mag je zelf kijken welke van de nummers het was.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:10 schreef JimmyJames het volgende:
Naar welke rock-nummer zat Jesse te luisteren op de helft van de aflevering?
m'n ogen volgden dat lekkers ook tot de laatste secondequote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:01 schreef ClayDavis het volgende:
[..]
[..]
[..]
De kont van een willekeurig 10-jarig meisje ziet er ook zo uit, ik snap niet wat hier sexy aan is.
Over het hoofd gezien.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:13 schreef Norrage het volgende:
Lees het topic eens man, staat echt praktisch 1 post boven je. Mag je zelf kijken welke van de nummers het was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door JimmyJames op 27-07-2011 16:55:33 ]Please Move The Deer Crossing Sign
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:50 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Over het hoofd gezien.
Over de aflevering:hoeft niet tussen spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik gok op t eerste
vandaag regelmatig te horen geweest ivm het overlijden van één van de originele leden van de bandquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik moet altijd lachen als ik dit nummer weer hoor.
Wait whut?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:01 schreef ClayDavis het volgende:
[..]
[..]
[..]
De kont van een willekeurig 10-jarig meisje ziet er ook zo uit, ik snap niet wat hier sexy aan is.
Zijn hardstikke mooie plaatjes. Steken die mensen veel tijd inquote:
Straks gaat ie misschien naar Walter toe met die lab notes om te vragen wat het allemaal precies is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:42 schreef epicbeardman het volgende:
Ik vraag me af wanneer Hank te horen krijgt over de "Lab Notes", denk dat dit hem zwaar gaat motiveren en wellicht zijn revalidatie gaat bespoedigen.
Denk dat er in de lab notes alleen maar de specificaties en afmetingen staan, dus dat de politie nog geen enig idee heeft van waar het precies zit, maar dat het er wel ergens is.
Dat zal Hank motiveren en wellicht brengt hem dat wat vooruitgang, want dit met die "mineralen"is nog wel 1/2 eps uit te houden maar daarna verwacht ik dat hij weer terug komt bij de DEA.
Verder was het van Skylar wel een behoorlijke faal, misschien was het toch beter geweest om Saul langs te laten gaan bij de car wash, vond het een zeer vermakelijke episode.
En hard gelachen om die zombie talk
En daarbij de strijd tegen de drugs. Daarom wilde hij niet alleen zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:13 schreef Baszh het volgende:
En Jesse zit voornamelijk zijn moord op Gayle te verwerken denk ik, die wilde hij eigenlijk helemaal niet vermoorden.
Echt, dat maakt de serie ook wel, de hele cinematografie waar echt heel veel aandacht word besteed. Maakt het ook prettiger om naar te kijken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:58 schreef Mirel het volgende:
[..]
Zijn hardstikke mooie plaatjes. Steken die mensen veel tijd in
Ik vond de shot dan ook wel hilarisch dat je Badger naar beneden ziet gaan om te snuiven en vervolgens Pete met een hysterisch vrolijke snuif kop naar boven komt terwijl hij eerst stellig nee zei..quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:08 schreef Mirel het volgende:
Het lijkt alsof Jesse na al zijn ervaringen toch wel beter tegen sterke drugs zoals meth kan opboxen in tegenstelling tot die twee loser maatjes van 'em.
Er zit geen vlees en geen vorm aan.quote:
Omdat het een depressieve teringmongool is. Met zo'n kop mag ie als ie gezond is al blij zijn met dat wijf. Laat staan nuquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:08 schreef Jmsls het volgende:
Ik snap dat mineralen gedoe van Hank niet, waarom is hij daar ineens zo geobsedeerd door?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |