quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond dit weer erg sterke karakterontwikkelingsepisodes.
Walt die paranoia is en grootheidswaanzin krijgt "Als ik Gus niet vermoord dan vermoord hij mij, Mike helpt me wel"
Mike die ondanks zijn zekere voorkomen nu toch ook twijfels begint te krijgen, maar ondanks alles loyaal blijft aan Gus (en nu Walt's intenties kent)
Jesse die in een steeds dieper gat valt, zelfs zijn laatste "redmiddel" meth en zijn vrienden doen hem geen enkel goed. Hij is wanhopig en nu tot alles in staat.
Skylar die op een correcte manier probeert een zakenman te overtuigen om zijn zaak te verkopen, maar zich realiseert dat ze de Carwash alleen zullen krijgen op een wat minder nette manier. (Afpersing? Intimidatie?)
Hank die steeds kwader op de complete wereld wordt en wanneer hij weer hersteld is ongetwijfeld op een keiharde rampage gaat. Ik voorzie een nieuwe confrontatie met Jesse, die nu toch niets meer te verliezen heeft.
Ik vind het niveau nog steeds erg hoog
Nee deze 2 leven nog, dit is volgens mij zijn manier om de dood van Victor en natuurlijk dat hij Gale heeft vermoord te verwerken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:43 schreef SuperFruitig het volgende:
Dat verhaal van Jesse rondom zijn eenzaamheid is toch in het verleden? Die ene maat van hem is toch dood?
Nope Skinny en Badger zijn toch niet vermoord? Dat was die Mexicaanse maat van em.. (toch?)quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:43 schreef SuperFruitig het volgende:
Dat verhaal van Jesse rondom zijn eenzaamheid is toch in het verleden? Die ene maat van hem is toch dood?
Zie promo volgende week, dan komt Hank in aanraking met de lab notes,zijn revalidatie zal nog wel een tijdje duren had ik gelezen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:42 schreef epicbeardman het volgende:
Ik vraag me af wanneer Hank te horen krijgt over de "Lab Notes", denk dat dit hem zwaar gaat motiveren en wellicht zijn revalidatie gaat bespoedigen.
Denk dat er in de lab notes alleen maar de specificaties en afmetingen staan, dus dat de politie nog geen enig idee heeft van waar het precies zit, maar dat het er wel ergens is.
Dat zal Hank motiveren en wellicht brengt hem dat wat vooruitgang, want dit met die "mineralen"is nog wel 1/2 eps uit te houden maar daarna verwacht ik dat hij weer terug komt bij de DEA.
Verder was het van Skylar wel een behoorlijke faal, misschien was het toch beter geweest om Saul langs te laten gaan bij de car wash, vond het een zeer vermakelijke episode.
En hard gelachen om die zombie talk
Combo ja..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:47 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nope Skinny en Badger zijn toch niet vermoord? Dat was die Mexicaanse maat van em.. (toch?)
Maandag weer! Een vriend van me wacht tot alles uit en gaat het dan pas kijken...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:50 schreef SuperFruitig het volgende:
OH MY ik kan niet wachtten tot eps 3![]()
Ik weet welke je bedoeltquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:05 schreef SuperFruitig het volgende:
Er zat trouwens ook een lekkere kont in een van die party-shots![]()
True, toen ze wakker werdenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:05 schreef SuperFruitig het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:05 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik denk meer dat hij mensen om zich heen wil hebben om niet te hoeven denken aan alles wat hij de laatste tijd heeft meegemaakt. In deze en de vorige episodes doet hij tegenover anderen net alsof er niets aan de hand is met hem maar aan het eind van deze episode zie je dat wat hij heeft meegemaakt hem echt opbreekt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:51 schreef planethugo het volgende:
denk dat jesse niet alleen eenzaam is, maar ook bang dat ie gewacked wordt als ie alleen is. met een groep mensen is dat wat moeilijker
+1quote:Op maandag 25 juli 2011 19:14 schreef Grimmson het volgende:
[..]
Ook niet bedoeld, juist verhaal en personage opbouw. En dat vind ik juist zo goed aan deze serie. Het is niet steeds van in je face actie en spanning, er word ergens naar toegewerkt en daar word echt alle tijd aan gegeven.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:01 schreef fliert het volgende:
Over muziek gesproken, kan iemand me vertellen wat het nummer is als Jesse tegen die box aanzit op het eind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |