Volgens mij dit lijstje:quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:16 schreef mark_dabomb het volgende:
Hoeveel mensen hebben we nou tot nu toe definitief?
sorry als ik iemand vergeten benquote:rene90
Blackviper
Sounddragon
Anne
Tankiej
Heetboven
mark_dabomb
Crutch
BLADEZZ
Nicequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:09 schreef Tankiej het volgende:
Blokje van m'n motor is verwisseld, ze rijdt weer!
Ik denk dat je reparatie bedoelt?quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:42 schreef Dekatria het volgende:
Zet trouwens ook even het beginpunt in de OP, voor de mensen die nieuwsgierig zijn.
2e hands blok zonder enige revisie, dus die er zo onder vandaan gehaald wordt zit op 300 euro ongeveer. Deze is gereviseerd, alle lagers zijn vervangen + dingen die aan vervanging toe warenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:23 schreef mark_dabomb het volgende:
Tankiej, ij had toch een gs500 oid? Ik vind het nogal, 500 euro voor een 2dehands blok. Daar had je ook wel een deelrevisie voor kunnen doen?
Kan je weer een paar jaartjes vooruit in ieder geval.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:18 schreef Tankiej het volgende:
[..]
2e hands blok zonder enige revisie, dus die er zo onder vandaan gehaald wordt zit op 300 euro ongeveer. Deze is gereviseerd, alle lagers zijn vervangen + dingen die aan vervanging toe waren
Bij mijn blok zijn nog enkele onderdelen eraf te halen en te verkopen. Er is een lager gebroken en er liggen stukjes metaal door het blok. Wordt lastig om die weer helemaal goed te krijgen..
Motor komt uit '90, dus ik denk het blok ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:15 schreef thenxero het volgende:
[..]
Kan je weer een paar jaartjes vooruit in ieder geval.Hoe oud was je blok?
Yep!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:18 schreef mark_dabomb het volgende:
Ah, die is al gereviseerd, dan is het een prmia koopje!
Hahaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:00 schreef HeetBoven het volgende:
Met bloed zweet en tranen de route in mijn Samsung Jet / route 66 gekregen wat een boutsoftware is dat zeg, maar enfin hij staat erin. Ik ga proberen of het zo wil lukken, scheelt me weer de aanschaf van een motor navi. Binnenkort even de route proefrijden dus
Route al proefgereden?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:00 schreef HeetBoven het volgende:
Met bloed zweet en tranen de route in mijn Samsung Jet / route 66 gekregen wat een boutsoftware is dat zeg, maar enfin hij staat erin. Ik ga proberen of het zo wil lukken, scheelt me weer de aanschaf van een motor navi. Binnenkort even de route proefrijden dus
Primaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:17 schreef Blackviper het volgende:
Filmpje ook goed? ws rij ik met mijn contourGPS cam op
Maar gezakt? Waarom??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |