Lijkt me duidelijk!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:21 schreef HeetBoven het volgende:
-alleen het startpunt bekend maken en de rest is een verrassing
Midden Nederlandquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:10 schreef mark_dabomb het volgende:
De eersteIn welk gebied gaat het gebeuren?
Leuke plek gelijkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:04 schreef HeetBoven het volgende:
Net even zitten brainstormen wat het startpunt zou moeten worden en ik ben eruit. Het wordt het parkeerterrein tegenover paleis Soestdijk! Meteen een mooie sightseeing bonus voor degene die van verder moeten komen
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
Leuke plek gelijkHeb je misschien een fototje van google maps of iets dergelijks, je zal vast wel meer parkeerplaatsen daar hebben lijkt me?
Laat ik daar nou net heel dichtbij wonen :-)! Klinkt goed! Als je nog wat wilt weten over de omgeving, vraag gerust.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:04 schreef HeetBoven het volgende:
Net even zitten brainstormen wat het startpunt zou moeten worden en ik ben eruit. Het wordt het parkeerterrein tegenover paleis Soestdijk! Meteen een mooie sightseeing bonus voor degene die van verder moeten komen
Eens, mijn tank zal bijna leeg zijn als ik daar arriveerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:55 schreef rene90 het volgende:
Als ik kom een yamaha fazer 600, zilver (oude model). Maar dat weet iedereen volgens mij wel
@Heetboven, misschien handig om ergens in de buurt eerst even te kunnen tanken zodat iedereen zijn tank vol heeft?
Dat tankstation is inderdaad het dichtste bij. Overigens, voor de liefhebbers zit daar tegenover een goede ijssalon. Ik zie dat ik bij het lijstje met definitieve deelnemers sta. Op zich prima want ik wil graag mee, maar heb nog geen motor. Dat wordt dus nog even regelen/huren voor die tijd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:07 schreef mark_dabomb het volgende:
Stam Tankstation Soestdijk
Nieuwerhoekplein 1
3761 HD SOEST
Is volgens mij het dichtste bij..
Welke is het goedkoopste?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:10 schreef BLADEZZ het volgende:
[..]
Dat tankstation is inderdaad het dichtste bij. Overigens, voor de liefhebbers zit daar tegenover een goede ijssalon. Ik zie dat ik bij het lijstje met definitieve deelnemers sta. Op zich prima want ik wil graag mee, maar heb nog geen motor. Dat wordt dus nog even regelen/huren voor die tijd.
Edit: Voor degenen die van de snelweg afkomen bij afrit Baarn-noord / Soest, je komt als je de Amsterdamsestraatweg op gaat richting het paleis (ook Amsterdamsestraatweg) nog achtereenvolgens een Esso en een Shell Express tegen. Tanken is dus geen probleem![]()
Nou, het verschilt soms best wel per tankstation. Hier in de stad zit in een Texaco en die is altijd 10 cent duurder dan de Tango die 2 min verderop zitquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:31 schreef rene90 het volgende:
haha voor die 3 cent per liter verschil...
Stel er kan 15 liter in, scheelt het 3 euro maxquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:38 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Nou, het verschilt soms best wel per tankstation. Hier in de stad zit in een Texaco en die is altijd 10 cent duurder dan de Tango die 2 min verderop zit
En aan de snelweg is het soms wel 20 cent duurder..
Voor 1x geen ramp, maar als je er altijd gaat tanken kan het wel gaan aantikkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:07 schreef rene90 het volgende:
[..]
Stel er kan 15 liter in, scheelt het 3 euro max. De omweg die je er soms voor moet doen zal duurder zijn haha.
Zoals thenxero zegt, voor 1 keer scheelt het niet zoveel nee. Maar als je altijd 10 cent duurder tankt dan scheelt het welquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:07 schreef rene90 het volgende:
[..]
Stel er kan 15 liter in, scheelt het 3 euro max. De omweg die je er soms voor moet doen zal duurder zijn haha.
Hier hadden ze een Tango praktisch naast een BP gezet (100m verderop), ook 10ct goedkoper. De BP is een maand later maar dicht gegaanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:38 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Nou, het verschilt soms best wel per tankstation. Hier in de stad zit in een Texaco en die is altijd 10 cent duurder dan de Tango die 2 min verderop zit
En aan de snelweg is het soms wel 20 cent duurder..
Goed bezig!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:32 schreef Tankiej het volgende:
Maandag gereviseerd motorblok ophalen, daarna even tijd vinden om die erin te prutsen. Dan ben ik weer mobiel
college's in het weekend?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:10 schreef jesperrrrsss het volgende:
als ik 18 August me papier haal ben ik er bij.
(als het met college pas*)
Aan het begin van de rit (ook)?quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:24 schreef HeetBoven het volgende:
Over de tankstop, ik regel dat die word ingelast, no worries.
Ik schat iets meer dan 100 km.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:28 schreef ArnosL het volgende:
Ik zie het topic nu pas, maar ik zal er vrij voor moeten vragen denk ik.
Tegen die tijd heb ik als het goed is ook navigatie + ik heb wel vaker met groepen gereden.
Hoe lang is die route ongeveer?
Nu pasquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:28 schreef ArnosL het volgende:
Ik zie het topic nu pas, maar ik zal er vrij voor moeten vragen denk ik.
Tegen die tijd heb ik als het goed is ook navigatie + ik heb wel vaker met groepen gereden.
Hoe lang is die route ongeveer?
Nee, veel langer gaat de rit niet worden vrees ik. Vergeet niet dat alles binnendoor is en het tempo niet hoog zal liggen. Ook zijn de meesten nog onervaren en de vele bochtjes die we gaan sturen kan dan best inspannend zijn. Heb je dan aan 370 km op een dag niet genoeg?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:37 schreef Blackviper het volgende:
Het wordt nog langer? Ik moet al 85km rijden heen en ik wil wel een langere route rijden dan mijn heen en terug reis
Terugweg gewoon binnendoor rijden op de navi, kom je vaak leuke weggetjes tegenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:37 schreef Blackviper het volgende:
Het wordt nog langer? Ik moet al 85km rijden heen en ik wil wel een langere route rijden dan mijn heen en terug reis
Inderdaadquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Terugweg gewoon binnendoor rijden op de navi, kom je vaak leuke weggetjes tegen
En 100 km binnendoor ben je ook minimaal 2 uur zoet mee heur, halverwege een plas- en bakkiepauze enzo.. 100 km is lang zat
Ik had heel dat ding boven aan niet gezien. Vandaag ging ik ff via dat menu bovenaan naar de fp en toen zag ik het pasquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:01 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Nu pas
Ik had je op 23 juli al een PM gestuurd
Vanaf hier is het 94 km; dat raffel je in een uurtje snelweg af, dan nog 2 uurtjes rondtuffen daar met wat pauzes, en dan weer een uurtje terug; da's wel zat hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:59 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Inderdaad
En sommige mensen moeten iets meer dan die 85km heenrijden, dan is 100km ook wel zat
Dan zit je op die langere route ook niet zo te wachtenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:57 schreef Blackviper het volgende:
@Heetboven dat is opzich ook wel zo. kwa niveau is het wel netjes dan idd.
@Soundragon dat kan ik doen maar ik ken mijzelf wil dan gewoon ook lekker naar huis dus wordt het gewoon over de snelweg.
Dat is sociaal en iets andersquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan zit je op ie langere route ook niet zo te wachten
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:26 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Dat is sociaal en iets anders
Vanaf hier is het ca. 200km. Red ik nooit op één tank, de complete ritquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vanaf hier is het 94 km; dat raffel je in een uurtje snelweg af, dan nog 2 uurtjes rondtuffen daar met wat pauzes, en dan weer een uurtje terug; da's wel zat hoor.
Met een beetje mazzel red ik dat op één tank trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |