indicit gaat hooguit 2 jaar meequote:Op woensdag 20 juli 2011 16:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
En hoeveel Indeshits kun je daar tegenover zetten?
Pa heeft in het verleden een complete koffer gekregen met allllllemaal bitjes. Daar was-ie gelijk weer blij mee vandaag.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Torx zeker?
[ afbeelding ]
Die kun je tegenwoordig gewoon in de bouwmarkt halen
Mijn ouders hadden een droger van Indesit. Is 15 jaar meegegaan.quote:
Nope. Ronde schroef.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Torx zeker?
[ afbeelding ]
Vroeger was Indesit goed.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pa heeft in het verleden een complete koffer gekregen met allllllemaal bitjes. Daar was-ie gelijk weer blij mee vandaag.
[..]
Mijn ouders hadden een droger van Indesit. Is 15 jaar meegegaan.
Kusje!
Zie zie zie!!!quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:38 schreef nikky het volgende:
Mijn vaatwasser was ook stuk vorige week.
een Bosch Logixx. Zelf gefixed!
Bosch/Siemens.........quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:38 schreef nikky het volgende:
Mijn vaatwasser was ook stuk vorige week.
een Bosch Logixx. Zelf gefixed!
Jah dat is dus ook een indisit van 15 jaar geleden, die nu gemaakt worden gaan niet langer mee dan 2 jaar.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pa heeft in het verleden een complete koffer gekregen met allllllemaal bitjes. Daar was-ie gelijk weer blij mee vandaag.
[..]
Mijn ouders hadden een droger van Indesit. Is 15 jaar meegegaan.
Kusje!
Vrouw alleen he! Geen stoere man die even dat ding maakt.quote:
Die van jou heet ook al James?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:41 schreef nikky het volgende:
[..]
Vrouw alleen he! Geen stoere man die even dat ding maakt.
Mijn James prefereert een paar zachte vrouwenhanden.
Jahquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:37 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Nope. Ronde schroef.
[ afbeelding ]
Tis in feite een platkop, maar het het "lijntje" is niet verzonken. Het zit erop.Tegenovergestelde dus.
Was ooit een bijbaantje enzo he, dan krijg je datquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:48 schreef RaymondK het volgende:
Sjezus wat een handige harries hier zeg![]()
Als je errorcodes krijgt kun je trouwens ook nog de printplaat opnieuw bakkenquote:
Errorcodes krijg je niet te zien op een klok?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Als je errorcodes krijgt kun je trouwens ook nog de printplaat opnieuw bakken
Dat is waarschijnlijk een breekbout. Die is eenmalig te gebruiken om aan te draaien, en dan breekt het af..quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:37 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Nope. Ronde schroef.
[ afbeelding ]
Tis in feite een platkop, maar het het "lijntje" is niet verzonken. Het zit erop.Tegenovergestelde dus.
Jah nee ik bedoelde meer voor TS of anderen hier die klaagden over errorcodesquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:04 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Errorcodes krijg je niet te zien op een klok?En trouwens, dat ding is direct op 230 volt aangesloten, tijdens het pompen.
Tis toch maar voor de vijver.
Wou ik net zeggen, klinkt als Torx. Hebben sommige onderdelen in mijn auto ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Torx zeker?
[ afbeelding ]
Natuurlijk niet te hoog, anders krijg je van die film/serie-taferelen.quote:
Leuk toch? Vliegende schotels.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:19 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Natuurlijk niet te hoog, anders krijg je van die film/serie-taferelen.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:27 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk een breekbout. Die is eenmalig te gebruiken om aan te draaien, en dan breekt het af..
Tis soms maar een kleinigheidje. Heb je met hulp van 1 van ons hier geen monteur nodig.quote:
Nou, 't was meer sarcastisch bedoeld.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Was ooit een bijbaantje enzo he, dan krijg je dat
De hele bak maar leeg gesponsd (quote:Op donderdag 21 juli 2011 07:05 schreef RaymondK het volgende:
Oh, hij doet het weer. Dan kan het nooit moeilijk geweest zijn als ik dat zo inschat.
Maar TS kan weer vaatwasseren![]()
Werkt de vaatwasser inmiddels weer?quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
De hele bak maar leeg gesponsd () en daarna weer eens proberen. Ergens zit een lekje na zoveel jaren...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |