Ja, maar da's in mijn geval niezo hiegieënischquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:36 schreef trekeennummertje het volgende:
Ja, nu moet je zelf de afwas doen.
Of een nieuwe vaatwasser kopenquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar da's in mijn geval niezo hiegieënischBen nogal een luie afwasser.
Join the club, die van ons is 3,5 jaar oud en begint kuren te vertonen. Errorcodes op het display enz.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:35 schreef Renesite het volgende:
Zie TT.
Hij is godver 5 jaar oud. Doe normaal
Ook geen bestek.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Mensen in Afrika hebben geen vaatwasser.
Je hebt geen bestek nodig als je geen eten hebtquote:
Whirpool of zo.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:40 schreef tralalala het volgende:
Welk merk?
Bij Bosch kan je er bijvoorbeeld nog best een belletje aan wagen...
Ze hebben allemaal een A label.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:41 schreef xChar het volgende:
Had je toch maar voor label A moeten gaan, en idd ietsjes meer betalen!
Ja want een A label zegt iets over de levensduur van het apparaat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:41 schreef xChar het volgende:
Had je toch maar voor label A moeten gaan, en idd ietsjes meer betalen!
Die van ons is 12 jaar oud, heeft geen display, dus ook geen errorcodes, en maakt perfect schoon!quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:38 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Join the club, die van ons is 3,5 jaar oud en begint kuren te vertonen. Errorcodes op het display enz.
M'n wasmachine heeft een A label, maar het is een B merk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja want een A label zegt iets over de levensduur van het apparaat.
Je kan ook error's krijgen door middel van knipperende ledjes.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:43 schreef DahBigKahuna het volgende:
[..]
Die van ons is 12 jaar oud, heeft geen display, dus ook geen errorcodes, en maakt perfect schoon!
Pomp verstopt? Daarmee bedoel ik de afvoerpomp.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pieppiep. En in de overloop staat vaatwaswater
Nee, iets met de 'flotter' of zo. Mijn vader gaat er maar mooi naar kijken. Ik zal wel weer moeten afwassen vanavond.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:45 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Pomp verstopt? Daarmee bedoel ik de afvoerpomp.
Dan ga je daar toch afwassen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:44 schreef Renesite het volgende:
Pieppiep. En in de overloop staat vaatwaswater
?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
Wasmachine wil ook wel hoor. Wel alles van te voren even inpakken met bubbeltjes plastic.
Scherp.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:49 schreef Ranja_Ranja het volgende:
gewoon plastic bordjes en bestek gaan gebruiken
quote:
tsja, net als Indeshit en Ariston allemaal bout merken voor een habbekrats.quote:
Siemens word nooit meer 25 jaar oud. Sommige gaan al na 6 jaar de pijp uit.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
tsja, net als Indeshit en Ariston allemaal bout merken voor een habbekrats.
Koop gewoon een Siemens.
Leuk voorbeeldje: Siemens van m'n ouders ging na 25jr werkend met keuken en al naar de gemeente vuilstort.
Zelfs 30 jaar oude mieles kun je nog voor een leuk prijsje verkopen op MP. Dan komen bulgaren/polen hem ophalen. Deze worden gerepareed (kan met een miele heel makkelijk) en dan worden ze in een of ander oosblokland opnieuw gebruikt. Met een beetje geluk kan hij dan nog jaren meequote:Op woensdag 20 juli 2011 16:18 schreef tomaat52 het volgende:
Ik had voor een tijdje terug een Miele G522, ding was 28 jaar oud en werkte nog prima. Ding gesloopt omdat m'n oom en tante een nieuwe hadden gekocht.
Welk typenummer?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, iets met de 'flotter' of zo. Mijn vader gaat er maar mooi naar kijken. Ik zal wel weer moeten afwassen vanavond.
Alleen zijn de lagers van de omwalspomp droog geworden. Lekker rap je vijver leeg pompen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zelfs 30 jaar oude mieles kun je nog voor een leuk prijsje verkopen op MP. Dan komen bulgaren/polen hem ophalen. Deze worden gerepareed (kan met een miele heel makkelijk) en dan worden ze in een of ander oosblokland opnieuw gebruikt. Met een beetje geluk kan hij dan nog jaren mee
* tomaat52=god staat Renesite bijquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:29 schreef Renesite het volgende:
Met pap net een reanimatiepoging gedaan. Straks maar eens een programma draaien denk ik zo. God sta mij bij!
Die kun je zo vervangenquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:29 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Alleen zijn de lagers van de omwalspomp droog geworden. Lekker rap je vijver leeg pompen.
na 6jr als ze voor een heel weeshuis borden hebben staan wassen misschien. Of perongeluk zo nu en dan eens 1. Maar ze zijn wel degelijk significant beter dan de rest van de meuk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:15 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Siemens word nooit meer 25 jaar oud. Sommige gaan al na 6 jaar de pijp uit.
Heb niet de schroevendraaier ervoor.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Die kun je zo vervangenSoms als je ze zelfs opstuurt naar miele en het blijk een fabricagefout te zijn (zels na jaren van gebruik) willen ze nog wel eens nieuwe onderdelen opsturen
Heb al een paar siemens'jes gezien die elke dag 1 keer draaide, maar waren na een jaar of zes kaduuk. Oké, sommige halen de 10, maar dat is echt het maximum.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
na 6jr als ze voor een heel weeshuis borden gewassen hebben dan. Of perongeluk zo nu en dan eens 1. Maar ze zijn wel degelijk significant beter dan de rest van de meuk.
En hoeveel Indeshits kun je daar tegenover zetten?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:33 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Heb al een paar siemens'jes gezien die elke dag 1 keer draaide, maar waren na een jaar of zes kaduuk.
Torx zeker?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:32 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Heb niet de schroevendraaier ervoor.Hele aparte schroef. Misschien dat ik het voor elkaar kan krijgen met een tang.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
En hoeveel Indeshits kun je daar tegenover zetten?
indicit gaat hooguit 2 jaar meequote:Op woensdag 20 juli 2011 16:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
En hoeveel Indeshits kun je daar tegenover zetten?
Pa heeft in het verleden een complete koffer gekregen met allllllemaal bitjes. Daar was-ie gelijk weer blij mee vandaag.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Torx zeker?
[ afbeelding ]
Die kun je tegenwoordig gewoon in de bouwmarkt halen
Mijn ouders hadden een droger van Indesit. Is 15 jaar meegegaan.quote:
Nope. Ronde schroef.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Torx zeker?
[ afbeelding ]
Vroeger was Indesit goed.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pa heeft in het verleden een complete koffer gekregen met allllllemaal bitjes. Daar was-ie gelijk weer blij mee vandaag.
[..]
Mijn ouders hadden een droger van Indesit. Is 15 jaar meegegaan.
Kusje!
Zie zie zie!!!quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:38 schreef nikky het volgende:
Mijn vaatwasser was ook stuk vorige week.
een Bosch Logixx. Zelf gefixed!
Bosch/Siemens.........quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:38 schreef nikky het volgende:
Mijn vaatwasser was ook stuk vorige week.
een Bosch Logixx. Zelf gefixed!
Jah dat is dus ook een indisit van 15 jaar geleden, die nu gemaakt worden gaan niet langer mee dan 2 jaar.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pa heeft in het verleden een complete koffer gekregen met allllllemaal bitjes. Daar was-ie gelijk weer blij mee vandaag.
[..]
Mijn ouders hadden een droger van Indesit. Is 15 jaar meegegaan.
Kusje!
Vrouw alleen he! Geen stoere man die even dat ding maakt.quote:
Die van jou heet ook al James?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:41 schreef nikky het volgende:
[..]
Vrouw alleen he! Geen stoere man die even dat ding maakt.
Mijn James prefereert een paar zachte vrouwenhanden.
Jahquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:37 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Nope. Ronde schroef.
[ afbeelding ]
Tis in feite een platkop, maar het het "lijntje" is niet verzonken. Het zit erop.Tegenovergestelde dus.
Was ooit een bijbaantje enzo he, dan krijg je datquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:48 schreef RaymondK het volgende:
Sjezus wat een handige harries hier zeg![]()
Als je errorcodes krijgt kun je trouwens ook nog de printplaat opnieuw bakkenquote:
Errorcodes krijg je niet te zien op een klok?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Als je errorcodes krijgt kun je trouwens ook nog de printplaat opnieuw bakken
Dat is waarschijnlijk een breekbout. Die is eenmalig te gebruiken om aan te draaien, en dan breekt het af..quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:37 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Nope. Ronde schroef.
[ afbeelding ]
Tis in feite een platkop, maar het het "lijntje" is niet verzonken. Het zit erop.Tegenovergestelde dus.
Jah nee ik bedoelde meer voor TS of anderen hier die klaagden over errorcodesquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:04 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Errorcodes krijg je niet te zien op een klok?En trouwens, dat ding is direct op 230 volt aangesloten, tijdens het pompen.
Tis toch maar voor de vijver.
Wou ik net zeggen, klinkt als Torx. Hebben sommige onderdelen in mijn auto ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Torx zeker?
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |