Ja, maar da's in mijn geval niezo hiegieënischquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:36 schreef trekeennummertje het volgende:
Ja, nu moet je zelf de afwas doen.
Of een nieuwe vaatwasser kopenquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar da's in mijn geval niezo hiegieënischBen nogal een luie afwasser.
Join the club, die van ons is 3,5 jaar oud en begint kuren te vertonen. Errorcodes op het display enz.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:35 schreef Renesite het volgende:
Zie TT.
Hij is godver 5 jaar oud. Doe normaal
Ook geen bestek.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Mensen in Afrika hebben geen vaatwasser.
Je hebt geen bestek nodig als je geen eten hebtquote:
Whirpool of zo.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:40 schreef tralalala het volgende:
Welk merk?
Bij Bosch kan je er bijvoorbeeld nog best een belletje aan wagen...
Ze hebben allemaal een A label.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:41 schreef xChar het volgende:
Had je toch maar voor label A moeten gaan, en idd ietsjes meer betalen!
Ja want een A label zegt iets over de levensduur van het apparaat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:41 schreef xChar het volgende:
Had je toch maar voor label A moeten gaan, en idd ietsjes meer betalen!
Die van ons is 12 jaar oud, heeft geen display, dus ook geen errorcodes, en maakt perfect schoon!quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:38 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Join the club, die van ons is 3,5 jaar oud en begint kuren te vertonen. Errorcodes op het display enz.
M'n wasmachine heeft een A label, maar het is een B merk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja want een A label zegt iets over de levensduur van het apparaat.
Je kan ook error's krijgen door middel van knipperende ledjes.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:43 schreef DahBigKahuna het volgende:
[..]
Die van ons is 12 jaar oud, heeft geen display, dus ook geen errorcodes, en maakt perfect schoon!
Pomp verstopt? Daarmee bedoel ik de afvoerpomp.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pieppiep. En in de overloop staat vaatwaswater
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |