Maximum theoretical possible output...quote:Op zondag 24 juli 2011 14:56 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ahh joh, tikfoutje
check nou voor de lol eens de "new arrivals" bij DX en zie de 4 gele fandyfire batterijen..
allemaal "3600Mah" maar klik de batterijen eens aan en zie waar het prijsverschil vandaan komt..
het is een kwestie van lezen
Externe accu voor iPod/iPhone die ik opengemaakt hebquote:
Sowieso geen tikfoutjequote:Op zondag 24 juli 2011 14:56 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ahh joh, tikfoutje
check nou voor de lol eens de "new arrivals" bij DX en zie de 4 gele fandyfire batterijen..
allemaal "3600Mah" maar klik de batterijen eens aan en zie waar het prijsverschil vandaan komt..
het is een kwestie van lezen
Omgquote:Op zondag 24 juli 2011 16:30 schreef shiznuts het volgende:
Haha, nee! Ja, toch.![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
jammer dat er geen spelfout op staatquote:Op zondag 24 juli 2011 16:30 schreef shiznuts het volgende:
Haha, nee! Ja, toch.![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Heb je misschien een linkje van die mp3 speler, wil er ook nog een hebben voor in de bus.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:15 schreef kievit19 het volgende:
en ook weer 2 bestellingen gedaan, een mp3 spelertje voor in de sportschool (voor de vriendin) van 7 euroen een bleutooth hands free setje van een 10-tje,
Hmm, iemand interesse in Fok! chinese webshops topic t-shirts?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:08 schreef monkeybrain het volgende:
Moet je de boordtjes zien van de nek en mouwen. Schijnt ook helemaal door = dunne shit.
Echt kutkwaliteit shirt, varkentjes ontwaardig
http://www.buyincoins.com(...)rd-product-1320.htmlquote:Op zondag 24 juli 2011 19:07 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Heb je misschien een linkje van die mp3 speler, wil er ook nog een hebben voor in de bus.
Ah ok, bedankt.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:42 schreef tokko1 het volgende:
MP4Nation, was een aktie met kortingscode die ze hadden. Deze is helaas al verlopen. Maar korting op de Alpha's komt denk 2/3x per jaar langs.. dus als je even blijft hangen zal je 'm vast wel tegenkomen
Chinese Webshops topic #147 Waar(door Italië) Dollars bijna Euros zijnquote:Op zondag 24 juli 2011 15:07 schreef Repeating het volgende:
15 dagen verder en nog steeds niets verzonden van m'n producten bij Dealextreme...
Blijkbaar gewoon een 10 mah batterijquote:Op zondag 24 juli 2011 22:27 schreef Loll het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)rd-product-1320.html deze zou ik niet kopen, hij werkt alleen maar 1 nummer of zelfs een half min. mischien doe ik iets verkeerd hoor maar heb inmiddels 3 nieuwe gekregen en allemaal het zelfde probleem.
Dat zou een reden kunnen zijn voor de korte werktijdquote:
Ebay?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar kan ik het beste kijken voor zonnebrillen ala Oakley modellen?
Flytouch 3quote:Op maandag 25 juli 2011 09:23 schreef Tjado het volgende:
Tijdje niks meer over gehoord hier, maar wat is nu een beetje de populairste/beste chinese android tablet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |