Dit.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:22 schreef Gitank2 het volgende:
Ik zou het suf vinden, Cavendish wil ik in het groen zien, niet Drojas die met geluk een derde plek uit het vuur sleept.
Inderdaad, ben benieuwd of ze het echt gaan doenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:15 schreef Nator het volgende:
[..]
Als het lukt om Cavendish buiten tijd te rijden is dat echt geniaal.
ahhaquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:29 schreef INViCTuS het volgende:
Volgend jaar wil ik hier wel een finish zien
De Col de Restefond is een 2680 meter hoge bergpas in de Franse Alpen die de verbinding vormt tussen Jausiers (bij Barcelonnette) en Saint-Etienne-de-Tinée. De pashoogte vormt de grens tussen de departementen Alpes-Maritimes en Alpes-de-Haute-Provence. De pasweg is gewoonlijk van mei tot oktober voor verkeer geopend.
De route over de Col de Restefond doorkruist het Nationaal park Mercantour en loopt parallel aan de westelijker gelegen paswegen Allos en Cayolle.
Nabij de pashoogte takt een weg in westelijke richting af naar de Col de la Bonette.
Deze weg is aangelegd rondom de Cime de la Bonette.
Het hoogste punt van de route ligt op 2802 meter, waarmee het de hoogste doorgaande weg van Europa is.
Jonge heeft rojas je getongzoend ofzo hij moet die trui winnen en hij is echt lekkerquote:
Nou nou, doe maar ruig.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:12 schreef jazzpianist_ferry het volgende:
[..]
Jonge heeft rojas je getongzoend ofzo hij moet die trui winnen en hij is echt lekker
Toe maar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:12 schreef jazzpianist_ferry het volgende:
[..]
Jonge heeft rojas je getongzoend ofzo hij moet die trui winnen en hij is echt lekker
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:12 schreef jazzpianist_ferry het volgende:
[..]
een ban voor deze user aubquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:12 schreef jazzpianist_ferry het volgende:
[..]
Ik heb daarover nog niets gehoord. Ondanks dat Andy in mindere vorm steekt, denk ik toch dat Andy meer kans maakt dan zijn broer en dat er dus op Andy gegokt gaat worden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:48 schreef Nober het volgende:
Is er al nieuws over Leopard? Gaan ze echt proberen met Andy de Tour te winnen of juist met Fränk die er beter voor staat?
Ik denk dat ze het af gaan laten hangen van wie berg op uiteindelijk de sterkste gaat zijn als het er om gaat.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:51 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik heb daarover nog niets gehoord. Ondanks dat Andy in mindere vorm steekt, denk ik toch dat Andy meer kans maakt dan zijn broer en dat er dus op Andy gegokt gaat worden.
Dan kun je Fränk dus schrappen en ik zie Andy Contador niet lossen, hooguit Evans... dan is Contador ineens favoriet straks.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:51 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik heb daarover nog niets gehoord. Ondanks dat Andy in mindere vorm steekt, denk ik toch dat Andy meer kans maakt dan zijn broer en dat er dus op Andy gegokt gaat worden.
Wtf gast wat voor drugs gebruik jij?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:12 schreef jazzpianist_ferry het volgende:
[..]
Gast.......quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:12 schreef jazzpianist_ferry het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:12 schreef jazzpianist_ferry het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neil LOVES Carrots!
Verbetenheid en de sterke, hardnekkige wil om niet op te geven en om te winnen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat is dat grinta ofzo waar ze het de hele tijd (af en toe) over hebben?
De ritwinnaar!quote:Op donderdag 21 juli 2011 07:37 schreef MaleDuck het volgende:
Ben erg benieuwd naar vandaag! Of ze de toppen over gaan en als ze gaan, dan wie er als eerste boven gaat komen op de Galibier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |