SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
hoe ist met u?quote:
goed, laatste werkdag.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wel oké. Vandaag maar even rustig aan doen.
En met u?
Ik heb mn paps gebeld en gevraagd of hij een antibioticakuur voor me wilde schrijven.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hopen dat je oorpijn tegen die tijd weg is [ afbeelding ]
Dit klinkt als een gek verhaal.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:35 schreef FreezePop het volgende:
Ik denk dat ik verliefd ben maar ik weet nu niet meer op wie
Klinkt als een luxe probleemquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:35 schreef FreezePop het volgende:
Ik denk dat ik verliefd ben maar ik weet nu niet meer op wie
Twee vrouwen prominent in leven. 1 is intelligent, lief, aardig, mooi, grappig en geweldig. De andere is gewooon... gewoon anders. Gevoelsmatig moeilijk te bepalen of ze beter anders of slechter anders is. Ze voelen allebei zo ongrijpbaarquote:
Oh, dat is tof! Bijna tijd om uit te rusten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed, laatste werkdag.
en ik zag vanmorgen een foto van een appeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |