Ik zit nu mijn hoofd te breken over wat voor tip ik dan gegeven hebquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:18 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!
Sterkte XM, en ook aan Anna, stelletje bikkels!
Chico nog bedankt voor de tipga het vanmiddag opvolgen!
Oh daar heb ik dan weer geen problemen bijquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:16 schreef Blurred86 het volgende:
en waarom is de tekst niet uitgelijnd? dat irriteert me echt mateloos
Ohjaquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:18 schreef Perruche het volgende:
Chico dat was jij toch, dat m'n plaatje nog online stond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, hij draaide vannacht door, maar dan hebben we er weinig last van want we slapen aan de voorkant. Overdag is het wel vervelend, want nu moet lekker weer zou ik graag in de tuin een boek lezen, maar onze achtertuinen grenzen aan elkaar en ik kan echt niet lezen met dat geluid op de achtergrond. Voel me net een oud zeikwijf trouwensquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:43 schreef Perruche het volgende:
Razz, zetten ze dat ding snachts wel uit? Verder zou ik het even aankijken, ook niet fijn voor je buren relatie als je zo wantrouwig opstelt (terecht maar toch).
Ik ook!quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:44 schreef Perruche het volgende:
Ik ben trouwens mijn kook-mojo helemaal kwijt. Goede voornemen voor als ik terugkom: beetje weekmenu'tjes maken (ook voor de kosten) en weer eens wat nieuwe dingen uitproberen.
Zo'n constante geluidsbelasting is vreselijk vermoeiend en storend. Ik zou de buren wel laten weten dat jullie er overlast van hebben en dat jullie best begripvol zijn dat ze nu stroom nodig hebben om de koelkast te laten draaien, zeg maar. En dat de overlast niet te lang hoeft te duren.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:39 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, maar mijn gevoel twijfelt dus enormik heb werkelijk geen idee wat ik er van moet denken. Mijn gevoel is eigenlijk voornamelijk geïrriteerd door dat geluid.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik verdien wel een übercadeautje hierna, vinden jullie ook niet?
dat!quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:00 schreef Phaidra het volgende:
XM. Dat was niet helemaal wat je wilde horen natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat je even bij moet komen hiervan. Wat ontzettend rot dat je nu wéér in de wachtstand moet, zeker met de vakantie in het vooruitzicht. Houd je maar vast aan de houding van de artsen. De kans dat het écht iets is, is waarschijnlijk heel klein
![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Eentje zonder dak.
Hopelijk wordt dat biopt de laatste ronde en een geruststelling.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, het was inderdaad niet wat ik wilde horen.
En loveli: Duvel zegt: "...hmja.." Zo van.. dream on
.
You go girl!quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:04 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
dikkevoor XM
Ik ben de Monsoon winkel hier in gegaan (Damn you Li!!!) en heb een pasrondje gedaan
[ afbeelding ]
Deze is mooi, maar de stof is wat groffer gewezen wat ik niet zo mooi vind.
Dus deze maar meegenomen
[ afbeelding ]![]()
En ze hadden hier uitverkoop, dus heb nog wat korting gekregen
Valt supermooi, dé heupen vallen er mooi in wegEn ik heb manlief al wel ingeseind dat ik nu ook op zoek moet naar donkerblauwe schoentjes
Ebay here I come![]()
En vaiz, moest ff aan je denkenManlief loopt met me het pashokje in en merkt op dat de pashokjes ruim genoeg zijn voor pashokjes seks
![]()
Dat zeggen ze niet voor niets in ieder gevalquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, ze heeft me echt op het hart gedrukt dat ze écht niet aan kanker dachten, maar dat ze gewoon geen idee hebben wat het is. Dus zekere voor het onzekere. Dus probeer niet teveel te panieken..
Gedaan, maar die mogen geen informatie aan derden verstrekken. Er werd alleen gemeld dat "deze zaak in behandeling is bij de afdeling fraude". Meer niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:55 schreef Tinkepink het volgende:
Of je belt even met de netbeheerder hoe de stand van zaken is.
Of je doet oordoppen inquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:16 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Gedaan, maar die mogen geen informatie aan derden verstrekken. Er werd alleen gemeld dat "deze zaak in behandeling is bij de afdeling fraude". Meer niet.
Nou goed, ik ga het proberen even los te laten en dan vanavond met m'n man even overleggen wat we gaan doen qua verdere stappen. Ik ga niet m'n vakantie laten verpesten door een stom geluid, dan ga ik wel met een stoel in de voortuin zitten lezen.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of je doet oordoppen in.
Na jouw verhaal vind ik het toch best handig om slechthorend te zijn en de boel uit te kunnen zetten als ik er geen zin in heb.
Mp3speler met leuk muziekje opzetten? Je hebt zelfs van die speciale oordoppen/koptelefoons die geluid filteren, worden gebruikt in vliegtuigen enzo, dat je de motoren niet door je muziek heen hoort. Bijzonder geschikt voor continue en eentonig geluid.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:16 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Gedaan, maar die mogen geen informatie aan derden verstrekken. Er werd alleen gemeld dat "deze zaak in behandeling is bij de afdeling fraude". Meer niet.
Nou goed, ik ga het proberen even los te laten en dan vanavond met m'n man even overleggen wat we gaan doen qua verdere stappen. Ik ga niet m'n vakantie laten verpesten door een stom geluid, dan ga ik wel met een stoel in de voortuin zitten lezen.
Ja en nee.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:21 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou een onderzoek voor mijn vakantie willen. Onzekerheid is erger dan duidelijkheid.
Je mag er best de p in hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:16 schreef Razztwizzle het volgende:
^^^quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:21 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou een onderzoek voor mijn vakantie willen. Onzekerheid is erger dan duidelijkheid.
Dan kan je niet meer doen. Probeer het rotgeluid te behandelen als tinnitus. Afleiding is de beste remedie.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:16 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nou, dat gaat wel. Ze drukte me dat echt op het hart, dat ze daar écht niet aan dachten, maar ze willen het gewoon zeker weten omdat ALLE urologen, dus zelfs de meest hoogedelwelgestrenggeleerden er naar gekeken hebben, en ze hebben geen idee wat het is. Maar het zag er NIET uit als kanker. Dus ze zei ook echt tegen me: daar moet je je echt nu de komende tijd geen zorgen over gaan maken, want daar denken we echt niet aan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Nou XM, ze denken niet aan kanker, maar willen wel iets kwaadaardigs uitsluiten. Ik zou me daar nog steeds niet opgelucht bij voelen zeg!En ik snap dat je NU op vakantie wil
Oeh tinnitusquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan kan je niet meer doen. Probeer het rotgeluid te behandelen als tinnitus. Afleiding is de beste remedie.
Had twee setjes en ben erg blij!quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:30 schreef _aurum_ het volgende:
Vik heb je je Freya setje nou nog gehad en was je er blij mee?
Misschien heb je hier wat aan:quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:30 schreef Razztwizzle het volgende:
Thanks Tink & loveli - het is gewoon echt heel crap, dus ik ga inderdaad maar gewoon wat nuttigs doen, in de tuin aan het werk ofzo. Dan bewaar ik het boek lezen wel voor 's avonds, binnen. Ik heb het milieuloket net nog gebeld, maar die zijn alleen voor geluidsoverlast bij bedrijven en wegwerkzaamheden enzo. Zij verwees me door naar buurtbemiddelingalsof we al jaren slaande ruzie hebben ofzo
.
Yup. XM, ga lekker weg en geniet ervan!quote:XM - ik snap je wel hoor, ik zou ook NU op vakantie willen. Even heel erg weg en samen het fijn hebben zonder verder gedoe, en dan energie opdoen voor de onderzoeken straks.
En tof!quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:32 schreef Probability het volgende:
Leuk! Vriendje neemt vanmiddag vrij en gaat mij leren zeilen!
Gister hebben we getafeltennisdt, net vakantie!
Vandaar ook mijn "quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:34 schreef Isabeau het volgende:
Maar Razztwizzle, dit gaat toch om een zeer tijdelijke situatie? Althans, dat neem ik dan maar aan. Ik geloof dat ik eerder het electriciteitsbedrijf zou bellen om te vragen hoe of wat en dat jij er nu last van hebt ipv de burenBuurtbemiddeling is wel een grote stap vind ik.
Poep!quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:34 schreef Viking84 het volgende:
Tafeltennissen!. Zo cool
. Deed ik vroeger ook altijd op de camping. Rondje rond de tafel en dan vroegen ze altijd: "Wat heb je in je oruuhhhh?"
.
owja sorryquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
MarMar, de EDS bedoel je? Mja, geen idee. Het biopt moet duidelijkheid gaan scheppen.
Dit ja. Nu maak je je relatief minder druk dan wanneer er een slechte uitslag is of je moet wachten op een uitslag.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja en nee.
Als ik het onderzoek ervoor heb, heb ik kans dat de uitslag pas na de vakantie komt en dan hangt dat de hele tijd als een soort van zwaard van Damocles boven de vakantie. En stel je krijgt een beroerde uitslag wel voor de vakantie, dan is de vakantie ook naar de haaien.
Dus ik neig zelf eerder naar na de vakantie. Dan heb ik alle ruimte vrij in m'n kop voor uitslagen en eventuele vervolgtrajecten. En nu wil ik vooral WEG. Op vakantie.
Tofquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:32 schreef Probability het volgende:
Leuk! Vriendje neemt vanmiddag vrij en gaat mij leren zeilen!
Gister hebben we getafeltennisd, net vakantie!
vluchtschema opzoeken op website van vluchthaven van vertrek? als het ryanair is vanaf eindhoven land je iig rond 17.00 uur in dublin volgens mijquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dit ja. Nu maak je je relatief minder druk dan wanneer er een slechte uitslag is of je moet wachten op een uitslag.
[..]
Tof.
Ik moet een check-in tijd opgeven voor het appartement komende week maar mijn moeder heeft de vliegtickets besteld dus nu weet ik niet hoe laat we aankomen in Dublin en al helemaal niet hoe laat we aankomen op locatie. En mijn moeder komt zaterdagochtend pas thuis en we vliegen in de middag.
Ik zou dus gewoon de politie bellen hequote:Op woensdag 20 juli 2011 11:35 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn "" , ik vond buurtbemiddeling echt nergens op slaan inderdaad.
Nouja, energiebedrijf mag dus geen informatie aan mij geven, buren doen vaag, eigenaar is niet in beeld, politie vind ik een stap te ver. Dus maar gewoon even afwachten inderdaad.
Het is vanaf Amsterdam. Ik denk nu wel te weten welke vlucht we hebben, probeer nu uit te vinden hoe we van het vliegveld in Wicklow terecht gaan komen. Ik denk dat we op de een of andere manier een bus moeten zoeken naar het treinstation en dan met de trein naar Wicklow moeten gaan. En zo te zien gaat die trein of op een moment dat wij nog niet geland zijn (half 2), en daarna pas weer na 6 uur, want het is zaterdag. Ik ga de landlord maar eens bellenquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:38 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
vluchtschema opzoeken op website van vluchthaven van vertrek? als het ryanair is vanaf eindhoven land je iig rond 17.00 uur in dublin volgens mij
anders met de bus naar het centrum (aircoach bijv) daar wat rondkijken/eten/drinken en dan die trein rond 6 uur nemen? alleen wel lastig met baggage natuurlijk..quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het is vanaf Amsterdam. Ik denk nu wel te weten welke vlucht we hebben, probeer nu uit te vinden hoe we van het vliegveld in Wicklow terecht gaan komen. Ik denk dat we op de een of andere manier een bus moeten zoeken naar het treinstation en dan met de trein naar Wicklow moeten gaan. En zo te zien gaat die trein of op een moment dat wij nog niet geland zijn (half 2), en daarna pas weer na 6 uur, want het is zaterdag. Ik ga de landlord maar eens bellen.
Ja zoiets zal het wel worden. Mijn bagage is niet zo lastig, ik heb een backpack. Mijn moeder heeft een koffer met wieltjes. Weet jij heel toevallig ergens in Dublin iets van kluisjes? Groot genoeg voor 2 mega tassenquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:56 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
anders met de bus naar het centrum (aircoach bijv) daar wat rondkijken/eten/drinken en dan die trein rond 6 uur nemen? alleen wel lastig met baggage natuurlijk..
Zou ik lekker doen als je je daar betr bij voeltquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sorry dat ik er nog ff over doormekker, maar ik mag straks wel ff legaal aan de dope.
Krijg die dag een pilletje waar ik lekker onverschillig van word en dan vlak voor ik de OK op ga, kan ik nog een roesje krijgen zodat alles langs me heen gaat.
Die prik lijkt me wel eng en vooral dat je enige tijd je benen niet meer voelt.
Ruggeprik heeft bepaalde voordelen zoals minder misselijk worden. Geloof ik. En je mag sneller weg.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zou ik lekker doen als je je daar betr bij voelt
Die prik lijkt me ook eng ja
Kun je als je dat wilt niet voor narcose kiezen?
Nee, dat is te heftig voor de ingreep geloof ik. Beetje kanon op mug idee. Ze zei het zo van dat biopt, dus ik dacht ow, ze moeten weer ff met zo'n kijkding en klaar. Maar dat viel toch een beetje tegenquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zou ik lekker doen als je je daar betr bij voelt
Die prik lijkt me ook eng ja
Kun je als je dat wilt niet voor narcose kiezen?
De dosis aan verdovende middelen zal ws lager zijn maar misselijk van een narcose?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Ruggeprik heeft bepaalde voordelen zoals minder misselijk worden. Geloof ik. En je mag sneller weg.
Ja klopt. Krijg ook een katheder en als de prik is uitgewerkt, voel me ok en heb geplast, dan mag ik weer naar huis. En nu wel vanaf 0:00 nuchter blijven. Yay.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Ruggeprik heeft bepaalde voordelen zoals minder misselijk worden. Geloof ik. En je mag sneller weg.
Hmm ja kan het me voorstellen, heb 3x een narcose gehad inmiddels laatste keer omdat ik vreselijk bang was voor een ruggeprik (was toen nog onder de 19).quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, dat is te heftig voor de ingreep geloof ik. Beetje kanon op mug idee. Ze zei het zo van dat biopt, dus ik dacht ow, ze moeten weer ff met zo'n kijkding en klaar. Maar dat viel toch een beetje tegen.
Ja, gebeurt vaak hoor. Mn moeder moest ook overgeven na een operatie. Puur door de narcose.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De dosis aan verdovende middelen zal ws lager zijn maar misselijk van een narcose?
ja, duh! altijd tochquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:16 schreef Mixende_match het volgende:
Is het al tijd voor een überlief plaatje van mijn nieuwe lieve katjes??
Ah ok.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, gebeurt vaak hoor. Mn moeder moest ook overgeven na een operatie. Puur door de narcose.
Heb jij die nodig dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:19 schreef V1z0R het volgende:
Dat blauwe pilletje is wel fijn inderdaad, daarvan ontspan je vooraf ook iets meer.
Ja, denk dat ik dat ook wel wil. 't Is niet alsof er straks tig man over mn grote teen staan gebogen. En dat hoef ik niet zo nodig mee te krijgen geloof ik.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah ok.
Zie net dat je door dat roesje ook helemaal weg bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |