Doordeweeks wel, in het weekend terug naar ouders vaak, en Eindhovendvrienden. En deze week heb ik hier het huis voor mezelf, en als ik moet kiezen tussen Utrecht (oud huis, huisgenoten, smerig) en Eindhoven (groot huis alleen, niemand thuis, schoon en mijn moeders autootje) dan kies ik voor het tweedequote:Op woensdag 20 juli 2011 01:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je pendelt tussen Utrecht en Eindhoven? Ik dacht dat je in Utrecht woonde
quote:
Geen ideequote:Op woensdag 20 juli 2011 01:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jullie gaan toch wel naar Roberto hè?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik je ondertussen al gehosselt of nog niet?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, op die manierquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doordeweeks wel, in het weekend terug naar ouders vaak, en Eindhovendvrienden. En deze week heb ik hier het huis voor mezelf, en als ik moet kiezen tussen Utrecht (oud huis, huisgenoten, smerig) en Eindhoven (groot huis alleen, niemand thuis, schoon en mijn moeders autootje) dan kies ik voor het tweede.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:23 schreef JJH het volgende:
[..]JEEEEJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan internethosselen
!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:23 schreef JJH het volgende:
[..]IJsmeet, donderdag, jij komt ook!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Daar snap ik nu werkelijk niets van.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:24 schreef gewoonfaye het volgende:
Oke, ik ben nu serieus seksueel gefrustreerd door knetters show, die tevens superleuk was
Welkom bij de club.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:24 schreef gewoonfaye het volgende:
Oke, ik ben nu serieus seksueel gefrustreerd door knetters show, die tevens superleuk was
Ik moet donderdag vanaf drie uur werken, en tevens heb ik geen cash om heen en weer naar Utrecht te reizen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
IJsmeet, donderdag, jij komt ook!?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben slapen. Ajuus liefjes. Bedankt voor de show knetter, bedankt voor de topics, usertjes
.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben slapen. Ajuus liefjes. Bedankt voor de show knetter, bedankt voor de topics, usertjes
.
Sinds wanneer donderdag?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
IJsmeet, donderdag, jij komt ook!?
Erik.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:24 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Kak!quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet donderdag vanaf drie uur werken, en tevens heb ik geen cash om heen en weer naar Utrecht te reizen.
Tschuss en slaap lekker.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:24 schreef Tha_Erik het volgende:
.
He dat zeg ik ook altijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |