Snetje heeft het antwoord voor je.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
@ Akveor
Goed werk met die geheimen in de OP, mooi en overzichtelijk ingedeeld...![]()
Maar waarom staat er nu opeens zo'n schijnheilige smiley onder de bewonersfoto??? Nou???
Jaja, jezelf verschuilen achter snetje's minirokje... Mijn mooie OP-foto waar ik met zoveel zweet, bloed en tranen zo hard aan heb gewerkt...quote:
OK, tja ALS dat waar is, bedankt voor voor updaten van de foto enzo...quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:22 schreef akveor het volgende:
[..]
't Schijnt dat Timmy en Fabienne tegenwoordig zo over straat gaan omdat ze niet herkend willen worden.
Damn, flink geschrokken denk ik ... had zoiets ook een jaar geleden. Ben blij dat het goed afloopt ....quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:40 schreef akveor het volgende:
Zo stond hier net de boel in de fik... een paar conferen in de fik gestoken vlammen van 4 meter hoog... 5 meter van waar ik voor de tv zit. De buurman belde aan. Maar gelukkig het is al weer uit. Paar emmers water eroverheen geflikkerd. Politie erbij en de brandweer kwam uiteindelijk voor niets.
Ik dacht aan een flinke regenbui...quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Damn, flink geschrokken denk ik ... had zoiets ook een jaar geleden. Ben blij dat het goed afloopt ....
Middag... wat een boring interview.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:50 schreef beequeen het volgende:
Morning, die OP met Fabi en Timmy.
![]()
Timmy en Fabi in de taxi.
Ja, LOL. Hij gaat weg omdat hij regelmatig buikpijn heeft, duh. Ik denk dat BB behoorlijk wat commentaar heeft gekregen over de concerten van Alex, en terecht.quote:
Ajb, niet weer Benson........quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:50 schreef snetje het volgende:
ik voel een ruzie aankomen tussen ja! ja! Benson en die Jaquelina ....
Dit dus!!!!! Cosi baalt nu al.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:58 schreef akveor het volgende:
Aleks weg.... mooi voegde toch al helemaal niets toe. Laat de 2 nieuwe bewoners maar komen.
Dat was ook duidelijk te zien..quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit dus!!!!! Cosi baalt nu al.![]()
Cosi gebruikt mascara, wist je dat al?
Ja, maar ik zag het gisteren voor de eerste keer. Het vermoeden had ik wel.quote:
Tja ik vind het eigenlijk niet zo erg wat Benson doet. Ik denk dat alle bewoners toch wel doorhebben hoe de vlag erbij hangt. Heel iets anders was dat met Lisa, Timmy en Fabienne daar zagen de overige bewoners echt niet wat voor een rot karakters dat waren. Ik neem aan dat Benson gewoon genomineerd gaat worden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:11 schreef beequeen het volgende:
Terwijl Benson zegt dat haar beenharen helemaal niet snel groeien. Thuis doet ze het eens in de 14 dagen. Gadverdammerse exhibisioniste is het. Ze doet niet onder voor Jordan waar ze zoveel commentaar op heeft. Ze zei vanmiddag dat Jordan fake was.
Daar heb je een punt. Maar wat als ze alleen mannen mogen nomineren? Er zijn te weinig vrouwen of ze moeten er nog 2 vrouwen ingooien.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:15 schreef akveor het volgende:
Tja ik vind het eigenlijk niet zo erg wat Benson doet. Ik denk dat alle bewoners toch wel doorhebben hoe de vlag erbij hangt. Heel iets anders was dat met Lisa, Timmy en Fabienne daar zagen de overige bewoners echt niet wat voor een rot karakters dat waren. Ik neem aan dat Benson gewoon genomineerd gaat worden.
Ik ben het met BB eens dat het eigenlijk te vroeg was om Benson de vorige ronde eruit te stemmen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Maar wat als ze alleen mannen mogen nomineren? Er zijn te weinig vrouwen of ze moeten er nog 2 vrouwen ingooien.
Na Timmy is dat de grootste achterbakse idioot.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:25 schreef beequeen het volgende:
OMG, Steve huilt omdat Alex vertrokken is.Hij draagt de cap van Alex......
agosie.... nah! laten ze die date van hem er maar weer ingooien ....als vaste bewoonster en troost..quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:25 schreef beequeen het volgende:
OMG, Steve huilt omdat Alex vertrokken is.Hij draagt de cap van Alex......
leuk voor kinderpartijtjes!quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:49 schreef beequeen het volgende:
Met een balletje aan een riem blikken omgooien.
[ afbeelding ]
Ik wacht nog op zakdoekje leggen, net als bij SST.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:52 schreef snetje het volgende:
leuk voor kinderpartijtjes!heb je ze weer een half uur zoet
quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:21 schreef beequeen het volgende:
Voor de liefhebbers. Ran![]()
http://de.justin.tv/cola104?#/w/1499285264
Joh, net waren alleen Ingrid en Steve eerlijk volgens Benson. Het is maar net wie er binnenkomt en met haar meelult.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:35 schreef Ransjih het volgende:
flo,die geeft ook een mening das waar, maar steve? heeft die wel een mening?
ja sorrie..ik ben een onechte cos er...vind de mensen achter de post leuker als de hele bbquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:22 schreef beequeen het volgende:
Benson gaat helemaal door het lint en Steve troost haar. Ik cap niet, kan het mens niet uitstaan.
Janken en schreeuwen......ZDNGMW de 2e.
Benson: ik ben buiten net zo als hier. Tsja.....aso dus.
Ik mis de echte COSers, jammer.
ja duhquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:05 schreef beequeen het volgende:
COS is Commentaar op Streams, niet op streamers of users.
Fijne avond allemaal.
Nee geen last van, haar afbeeldingen zijn hier allemaal te zien...quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:14 schreef akveor het volgende:
Ben ik weer.
(moest ff op ziekenbezoek).
Thanks voor de updates.
Nu doet geen enkel afbeelding het meer van BQ. Niemand anders daar last van.
Thanks... dan moet ik iets anders verzinnen. Ik heb de cache ook al opgeschoond in Firefox en vreemd genoeg heb ik hetzelfde probleem in IE.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:19 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Nee geen last van, haar afbeeldingen zijn hier allemaal te zien...
Vreemd...quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Thanks... dan moet ik iets anders verzinnen. Ik heb de cache ook al opgeschoond in Firefox en vreemd genoeg heb ik hetzelfde probleem in IE.
Laten we hopen van niet, want nog een hele maand van haar gezeik ga ik echt niet volhouden... En ze vindt haarzelf toch wel zo geweldig...quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:28 schreef akveor het volgende:
Lijkt me wel en spannende nominatie aankomende maandag. Toch heb ik ook het gevoel dat Benson beschermd gaat worden maandag.
[ afbeelding ]
nee joh! hij is heel slim en heel sneaky aan het inpraten op Benson dat ze moet obeserveren en bewoners op hun gedrag moet aanspreken al het haar niet past ....zodat hij het niet hoeft te doen ... slimquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:19 schreef akveor het volgende:
Ich bin sowie ich bin eeh....
[ afbeelding ]
Florian doet er goed aan bij Benson uit de buurt te blijven.
Zit een fout in. Het is Timmy en niet Tim.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:58 schreef Osvaldo2 het volgende:
Weer een nieuwe foto. Akveor wil jij deze er even in zetten? Sorry voor de "verbeteringen" die je voor Timmy en Fabienne had gemaakt...![]()
[ afbeelding ]
Hij heet officieel toch Tim ?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Zit een fout in. Het is Timmy en niet Tim.
Jordan heet in het echt ook geen Jordan.quote:
Dat van Jordan weet ik. Die heet Michelle Brüse irlquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Jordan heet in het echt ook geen Jordan.
Hij is de hele tijd Timmy genoemd dan is het vreemd om hem nu Tim te noemen.
Ook op de BB site is het gewoon Timmy: http://www.bigbrother.de/cms/front_content.php?idcat=25&idart=106
Okay aangepast....quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:23 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat van Jordan weet ik. Die heet Michelle Brüse irlEn Rayo heet irl Marco Sonne (Rayo Di Sole = Zonnestraal, vrij vertaal straal van de zon)
ja maar... heet Valencia wel echt Valenciaquote:
We weten amper WAT Valencia nou echt is, laat staan hoe ze nou echt heetquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:37 schreef snetje het volgende:
[..]
ja maar... heet Valencia wel echt Valencia![]()
Het is het blondje in het huis voor de badkamerscenes met de slechte specialeffects voor in de TZF...quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is al weer over om één uur, iedereen op bed ......![]()
Omdat ze weinig wordt gecapt, helaas heeft ze ook niet veel toe te voegen.
[ afbeelding ]
Heb eerlijk gezegd nog geen badkamer scenes gezien van haar, maar ja, ook niets gemist denk ik zo ....quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is het blondje in het huis voor de badkamerscenes met de slechte specialeffects voor in de TZF...
Huh, wat bedoel je? Weerwolf? Dat doet dan de broadcaster?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:50 schreef beequeen het volgende:
Ik word helemaal gek van die Benson, ze ratelt maar door en altijd hetzelfde onderwerp.
Net als gisteren zie ik steeds een cap van een weerwolf voorbijkomen op de stream, geen idee wat dat betekent.![]()
Ik ga lekker het zonnetje in, aan geluid heb ik genoeg. Bis später.![]()
Oh, dat zou kunnen. Als jij het niet ziet zal dat wel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:54 schreef akveor het volgende:
Huh, wat bedoel je? Weerwolf? Dat doet dan de broadcaster?
hahahahaquote:Op donderdag 21 juli 2011 02:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi, de OP zo aangepast, moest wel even wennen aan de echte namen van de bewoners ...
Ik weet het wel denk ikquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:50 schreef beequeen het volgende:
Ik word helemaal gek van die Benson, ze ratelt maar door en altijd hetzelfde onderwerp.
Net als gisteren zie ik steeds een cap van een weerwolf voorbijkomen op de stream, geen idee wat dat betekent.![]()
Ik ga lekker het zonnetje in, aan geluid heb ik genoeg. Bis später.![]()
Oh, dat zou goed kunnen, lolquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:37 schreef DjinN het volgende:
Ik weet het wel denk ikZe deed de vorige keer toch Benny na hoe ie aant zingen was. Zo van WHOEUEEEEEEEEEEEEEEEUEEEEEEEEOEEEEEEEEEE ofzo
ik las op de chat dat iemand team Ingrid en Cosimo leuker had gevonden.... het idee alleen alquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:18 schreef beequeen het volgende:
Matchalarm:
2 teams. Team 1: Flo en Benny.![]()
Team 2: Steve en......?
Iedere match duurt 5 minuten.Iets met plaatsnamen en beroemde gebouwen.
als wij 24 uur gevolgt worden door de camera laten wij ook wel heus een scheet of een boer..ik verbaas me uiteraard niet met dat slecht en simpele eten dat daar de darmen en alles gaat op spelenquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:26 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
7 goede antwoorden van de 8 met dank aan Flo.![]()
Ah, team 2 is Steve en Leon. Steve laat nog maar even een boer.![]()
Dat had ik ook wel willen zien.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:48 schreef snetje het volgende:
ik las op de chat dat iemand team Ingrid en Cosimo leuker had gevonden.... het idee alleen al![]()
![]()
Ja, wist je dat niet? Je leest niet terug?quote:
Alsof hij zo close was met Alex. Kom op zeg, wat een komedie.quote:
Af en toe? Ze lult zelfs tegen de camera. Kutwijf.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:34 schreef Ransjih het volgende:
pppppftttttt die benson is af en toe echt gewoon op oorlogspad
De ene dag is het Steve en wie dan ook, de volgende dag is het Flo en Benny.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:37 schreef snetje het volgende:
volgens Benson zijn alleen Steve en Ingrid echt? Cos niet meer dus en Flo ook niet?
Ja, en later slijmen bij hem. Het wordt tijd voor een uurtje "Tijd van de waarheid'.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:55 schreef Ransjih het volgende:
oehhhhhhhhhh benson over cosi: geen carriere en belachelijk maken met die zangcontest
Stiekem vind ik Rayo en Jackie wel heel erg lief samen..quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:31 schreef beequeen het volgende:
Lief hoe Rayo Jackie beschermt tegen Benson. Maar daar is geen houwen aan.
Goedemiddagquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:51 schreef DjinN het volgende:
Maaaaaaaaaaah ik baal dat ik dat maandag niet kan zienHopelijk kan ik de live uitzending ergens terugkijken!
Je kan hier alles terugkijken: http://bb-friendz.net/download.phpquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:51 schreef DjinN het volgende:
Maaaaaaaaaaah ik baal dat ik dat maandag niet kan zienHopelijk kan ik de live uitzending ergens terugkijken!
Bron: ioff.dequote:Benson und Flo im Gespräch, es geht um Rayo. Rayo würde immer in etwa gleich denken wie er. Er denkt wenn Rayo merkt, dass Benson gar nicht so übel ist, dann nominiert er sie nicht (Sorry Flo redet schon wieder so schnell und nüschlig) Es geht auch um Jaq, sie hätte noch keinen Anschluss gefunden. Sie könnte auch verletzend sein, bisher gab es nur Lari-Fari Streits, aber er will nicht wissen was abgeht wenn es richtig knallt.
(nur in Auszügen Flo hat einen unstillbaren Redefluss....)
Benson: Ich habe Angst, dass Leon den Rayo beeinflusst, dass Rayo sie auch nominieren soll.
Flo: Benson akzeptiere, dass Bewohner über andere Bewohner reden.
Flo fragt sich warum Jaq den Kontakt zu Leon sucht, anstatt zu einer Frau zum Beispiel zu Benson zu suchen.
Flo: Rayo wird sich immer auf die Seite der Schwächeren stellen.
Benson: Benny weisst sie auch zurecht. Benson hat aber gesehen, dass sie das auch verletzt hat (Benny hat Jaq darauf hingewiesen, dass sie die anderen nie ausreden lässt, dass müsste sie lernen).
Benson: Rayo soll mir ihr über die Punkte reden. Er soll das neutral machen. Ich kann das nicht.
Flo soll sich Rayo gegenüber ausdrücken. Soll ihm sagen was er Jaq sagen soll. Sie hat für sowas kein Feingefühl. Sie ist ein Tölpel. Sie hat Angst mit ihren Worten jemand zu verletzen. Sie traut sich schon gar nichts mehr zu sagen; sie will das mit Jaq klären. Mit Leon nicht, der wäre ein Arschkriecher.
Flo: Mir ist es egal, wenn es eine offene Nomi gibt, aber für die neuen wird es eine Anspannung. Für Jaq und Leon wird es richtig hart.
Benson: Ich werde Leon sagen, er ist link, wir haben keine Bindung...
Flo: Leon wird auch dich nominieren (das ist Benson egal)
Flo weisst Benson darauf hin, dass eine Menge Leute bei der LS zuschauen, sie soll sich beherrschen, nicht verletzend sein. In der TZF könnte man es auspiepsen, in der LS nicht. Er macht Benson Vorschläge, was sie bei einer Nominierung von Leon sagen kann.
Benson will es ganz sachlich sagen. Für sie ist Leon hinterhältig. Mit Jaq möchte sie das klären. Sie will sie nicht verletzen. Flo und Rayo sollen vermitteln.
Flo würde es stören, wenn Benson wegen unüberlegter Worte das Haus verlassen muss. Sie muss lernen sich zu beherrschen.
Fazit: Benson hat Angst, dass Leon andere beeinflusst sie zu nominieren. Sie will Leon nominieren und sich mit Jaq aussprechen, dazu braucht sie aber die Hilfe von Flo und Rayo
Geweldig!!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Je kan hier alles terugkijken: http://bb-friendz.net/download.php
Eventueel moet je een account aanmaken.
Ik vind hem echt leuk eruitzienquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:14 schreef Ransjih het volgende:
[..]
jaja echte schoonheid moet je leren herkennen![]()
nou flo.........je mag m hebben
Jah iddquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:33 schreef beequeen het volgende:
Benny is een schatje. Hij zou dat schminken gewoon moeten laten.
Ajb niet. Rayo is veel te lief, Jaqui is eng. Vind ik dan hè?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:35 schreef DjinN het volgende:
En ben ik de enige die Rayo en Jackie stiekem wel bij elkaar vind passen ?
Ja, dat was de verrassing voor Benny en Flo. Ik zeg maar even niks.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:44 schreef DjinN het volgende:
Wat is nou de bedoeling van dat allesZe kregen lingerie en moesten dat showen ofzo ?
Dat was een mot, ik wilde cappen maar was net te laat. Rayoquote:
quote:
denk het..rayo heeft hersenen,en inhoud...die jacki ,daar zie ik helemaal niets...zit mar dom bij tezitten..,maar bij jou is het momenteel love is in the air...dus ik gun je die ideen van hartequote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:35 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jah idd![]()
En ben ik de enige die Rayo en Jackie stiekem wel bij elkaar vind passen ?
Ja its, het is behoorlijk boring op de schreeuwpartijen van Benson na dan. Maar dat mens ben ik inmiddels meer dan zat.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:24 schreef itsme het volgende:
Ik ben dag 80 aan het kijken en het is boring en als ik dit lees blijft dit zo?
waarom doet de op niet meer wat je eerst wel kon?
Dan kon je als je op de titel klikte alle oude cossen zin en ook op volgende klikken.
Was heel handig.
Haar vriendin was er wel, maar van haar moeder kreeg ze een videoboodschap.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:42 schreef snetje het volgende:
Ingrid heeft een uitje gehad naar het chocolade museum samen met haar vriendin en haar moeder!!
oh... dan had ik dat niet goed meegekregen ... naja! ze was ook zo enthousiast aan het vertellenquote:Haar vriendin was er wel, maar van haar moeder kreeg ze een videoboodschap.
Ze heeft voor iedereen chocolade meegebracht, wie süss.![]()
Hoi, erg rustig hier ....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:02 schreef Ransjih het volgende:
present![]()
sneu, rayo zo in verlegebheid gebracht
ow, ff TT kijkenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hoi, erg rustig hier ....
OffTopic: slecht nieuws, Amy Whitehouse overleden
Tsja, maar sie ist wie sie ist und immer ehrlich.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:17 schreef Ransjih het volgende:
je en ze verwijt anderen wat ze zelf doet
Meen je dat nou? Het is een kutwijf pur sang en probeert overal ruzie te maken.quote:
Eensch. Maar ik denk dat iedereen, of bijna iedereen bang voor haar is. Het dreigen met slaan heeft ze al meerdere keren gedaan. Ik zou haar rauw lusten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:35 schreef akveor het volgende:
Natuurlijk, maar tot nu toe is er niet echt iemand die Benson de waarheid verteld. Zolang niemand dat durft en haar slechts laf gaan nomineren vind ik dat ze gewoon moet blijven. Ik vind niet veel aan Benson maar aan dat laffe gedrag heb ik helemaal een bloedhekel. Zeg gewoon wat je stoort en loop er niet voor weg.
Dreigen met slaan hoef je in BB UK niet eens te proberen. Als dat zo is dan hoort BB haar een waarschuwing te geven. Na herhaling het huis uit pleuren. Dat is ook wel wat ik op Benson tegen heb. Ze heeft in veel dingen best gelijk maar ze uit zich veuls te agressief.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch. Maar ik denk dat iedereen, of bijna iedereen bang voor haar is. Het dreigen met slaan heeft ze al meerdere keren gedaan. Ik zou haar rauw lusten.
Opdracht. BB heeft zin in tweespalt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:48 schreef Ransjih het volgende:
is dat een zelfverzonnen spel? of opdracht
Ja, dat neem ik ook aan. Afwachten maar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:52 schreef Ransjih het volgende:
benson wil met bril de intelligentste lijken?
maar ik neem aan dat cosi dan gewoon mee moet doen
Geen idee, maar of hij in de prijzen gevallen zou zijn?quote:
Ik noem dat laf, maar goed.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:06 schreef Ransjih het volgende:
hij is wel zo slim niet mee te doen om te voorkomen dat ie ie geen stem krijgt
gut, mag ze niet op zichzelf plakkenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:13 schreef beequeen het volgende:
Benson wil geen stem uitbrengen op de eerlijkste bewoner. Laf wijf.![]()
Rayo heeft gewonnen.
Mijn stream viel even weg, maar Ingi ist süss.quote:
Ja, ik ben zo weg, fijn hè?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:28 schreef Ransjih het volgende:
benson begint alweer![]()
doei Bee.. je gaat zeker?
Ik las even verkeerdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:33 schreef beequeen het volgende:
Benson zal me een hoef roesten, daar lig ik niet wakker van. Heel BB laat me koud, maar dat ter zijde.
Ik ga nog even modden op de chat. Fijne avond.![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:33 schreef beequeen het volgende:
Benson zal me een hoef roesten, daar lig ik niet wakker van. Heel BB laat me koud, maar dat ter zijde.
Ik ga nog even modden op de chat. Fijne avond.![]()
Nenene..Hoofdpijn ook... maak je geen illusies dat Jaqie gaat neuken dit weekend....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:00 schreef akveor het volgende:
Een kroelende Jacquelina...
[ afbeelding ]
Arme Rayo...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nenene..Hoofdpijn ook... maak je geen illusies dat Jaqie gaat neuken dit weekend....Van het type de hele dag geil lagge, maar neuke hómaar...
[ link | afbeelding ]
damn!! 35(31) jaar jong en er zo uitzien ...quote:
verschrikkelijk verkeerd cast gevalletjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nenene..Hoofdpijn ook... maak je geen illusies dat Jaqie gaat neuken dit weekend....Van het type de hele dag geil lagge, maar neuke hómaar...
[ link | afbeelding ]
auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu jaaaaaaa......val en bensonquote:Op zondag 24 juli 2011 01:32 schreef snetje het volgende:
Valencia mag voor mijn part wel ff een weekend daar gaan logeren!
quote:#bbde Big Brother- Die Entscheidung: In der Live-Show am kommenden Montag ist kein Platz für schön gefärbte Wahrheiten oder Lästereien hinter dem Rücken der Mitbewohner. Diesmal gibt es nichts als die nackte Wahrheit – denn alles kommt ans Licht, wenn „Big Brother“ die Bewohner mit dem „wahren Gesicht“ ihrer Mitbewohner konfrontiert. Schonungslos beweisen die Videoeinspielungen, was die WG’ler im Laufe der vergangenen Tage wirklich über ihre Mitbewohner gesagt oder getratscht haben. Im Anschluss an die Nominierungen erfahren die Nominierten, wer sie auf die Abschussliste gesetzt hat, und vor allem, mit welcher Begründung. Wie wird die TV-WG die nackte Wahrheit vertragen?
Und „Big Brother“ hat sich eine weitere Herausforderung einfallen lassen: Der Bewohner mit den meisten Nominierungsstimmen bekommt „Die Rote Laterne“, die er an den Mitbewohner überreicht, den er am wenigsten leiden kann. Jener Bewohner muss die Laterne für vier Stunden halten, bevor er die Laterne wiederum an den Mitbewohner weitergibt, den er am unsypmpathischsten findet. Wer die Laterne hat, darf weder liegen noch sitzen. Lediglich gehen und stehen ist erlaubt! 24 Stunden müssen die Bewohner dieses Spiel durchhalten, und am Ende steht die Frage: Wer wird die rote Laterne am häufigsten halten müssen?
Ja, lijkt mij ook leuk. Alleen is die vreselijke Val ook weer aanwezig in de studio.quote:
quote:Live im Studio: Timmy und Fabienne erzählen Moderatorin Aleks Bechtel, wie es ihnen nach ihrem Auszug ergangen ist. Außerdem dabei: Ex-Kandidatin Valencia Vintage, die live auf das einstige „Big Brother“-Traumpärchen trifft und mit ihrer ungeschönten Meinung sicher nicht hinterm Berg halten wird.
Middagquote:Op zondag 24 juli 2011 12:08 schreef beequeen het volgende:
Moin, dit lijkt me echt leuk worden.
[..]
![]()
![]()
![]()
Bron: BB Twitter.
Met dank aan Nobby van de BB chat.
ja die waren echt streng! zo streng zelfs dat de meeste bewoners met trillende knietjes naar binnen gingen om te nomineren...quote:In BB Australie werd de bewoner echt uitgehoord en werd de tijd genomen totdat BB tevreden was. En als je de volgende keer weer het lef had met slechte redenen te komen dan kreeg je een officiële waarschuwing. (3 strikes is out)
quote:Op zondag 24 juli 2011 12:08 schreef beequeen het volgende:
Moin, dit lijkt me echt leuk worden.
[..]
![]()
![]()
![]()
Bron: BB Twitter.
Met dank aan Nobby van de BB chat.
Benson die iedereen zo de 'waarheid'' zegt? De bedenkelijke eer? Ik denk dan "watch the catch?' Waarom maar 24 uur en zo'n hoog minimum van 4 uur? Zou me niets verbazen dat dat ding uiteindelijk een vrijstelling inhoud.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:20 schreef beequeen het volgende:
@Roevka: het is de bedoeling dat degene met de meeste noms als eerste de lantaarn krijgt. Ik ga er gemakshalve vanuit dat dat Benson is. Dat is voor Benson al reden genoeg om uit haar plaat te gaan. Na die 4 uur moet ze dat ding doorgeven aan degene aan wie ze het meest een hekel aan heeft, ik denk dus Leon. Het kan zijn dat het alleen tussen Leon en Benson gaat, dat zou jammer zijn, maar genoeg redenen om een discussie op gang te brengen.
Na 24 uur krijgt degene die de lantaarn het meest vastgehouden heeft de bedenkelijk eer de hatelijkste of gehate persoon in het huis te zijn. Tel uit je winst.![]()
![]()
wel staan of lopen..maar niet liggen of zittenquote:Op zondag 24 juli 2011 13:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Middag![]()
Minimaal 4 uur en het spel duurt 24 uur? En die mag dan niet staan of zitten? Ik begrijp het doel niet van dit spel?
En dat nomineren en dan achteraf laten zien? Ze nomineren altijd al laf dus dit zal ook niet anders worden. Ze mogen nu eenmaal iemand met flut redenen nomineren. In BB DE is het echt afraffelen van de nominaties omdat het live is.
In BB Australie werd de bewoner echt uitgehoord en werd de tijd genomen totdat BB tevreden was. En als je de volgende keer weer het lef had met slechte redenen te komen dan kreeg je een officiële waarschuwing. (3 strikes is out)
Ik heb het niet verzonnen skattie, maar het lijkt me toch dat het wel het e.e.a. teweeg kan brengen. We zien het morgen wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:12 schreef akveor het volgende:
Benson die iedereen zo de 'waarheid'' zegt? De bedenkelijke eer? Ik denk dan "watch the catch?' Waarom maar 24 uur en zo'n hoog minimum van 4 uur? Zou me niets verbazen dat dat ding uiteindelijk een vrijstelling inhoud.
Bron: promis-insidequote:Der große Bruder wird in Videoeinspielungen den Bewohnern zeigen, was im Laufe der vergangenen Tage wirklich ihre Mitbewohner gesagt oder getratscht haben. Hightlight der morgigen Show ist natürlich auch die Nominierungen der Bewohner. Fraglich natürlich, ob die Videoeinspielungen hier noch Einfluss nehmen werden. Die Nominierten werden im Anschluss an die Nominierungen erfahren, wer sie auf die Abschussliste gesetzt hat, und vor allem, mit welcher Begründung.
What's next? Een abonnement op de stream...?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het niet verzonnen skattie, maar het lijkt me toch dat het wel het e.e.a. teweeg kan brengen. We zien het morgen wel.![]()
Als ik het goed begrijp krijgen de BW dus eerst de beelden te zien en daarna pas nomineren.
[..]
Bron: promis-inside
presentquote:Op zondag 24 juli 2011 18:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Linkje voor de daily zo dadelijk: http://de.justin.tv/cola104?#/w/1518449072
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |